Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
yuwshlO.png
HBrHv1l.png
??? :treuren:

Zoals mijn collega Ralf ook al meerdere keren heeft aangegeven; helaas is het wegens de drukte (mede door de Unstoppable-mania) niet gelukt alle bestellingen op tijd de deur uit te krijgen. Hierdoor krijg je, je bestelling mogelijk een dag later in huis.
Excuses voor het ongemak en we hopen op begrip van jullie kant.

Bart

Mijn pakketje zit gewoon in de aflever route.

Inmiddels mail gekregen met kortingscode als compensatie. Prima oplossing weer :)

Is het mogelijk om bij mijn bestelling een Whey Perfection (of Isolaat) Chocolate Cookie Sachet te stoppen?
Nummer: C2342931

Zou graag deze smaak eens uittesten maar helaas niet verkrijgbaar in kleine zakken :(

Alvast bedankt!

Is het mogelijk om bij mijn bestelling een Whey Perfection (of Isolaat) Chocolate Cookie Sachet te stoppen?
Nummer: C2342931

Zou graag deze smaak eens uittesten maar helaas niet verkrijgbaar in kleine zakken :(

Alvast bedankt!
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je hem morgen in huis hebt. Ik heb doorgegeven om er een extra sachet Whey Perfection bij te doen, maar kan niet beloven of de juiste smaak lukt :)

Ralf

Tot wanneer duren jullie B&F Deals? :)

Toch maar dan de BSN Syntha-6 actie besteld :D
(En nog wat meer :o )

C2343136

Toch maar dan de BSN Syntha-6 actie besteld :D
(En nog wat meer :o )

C2343136
Bedankt voor je bestelling. De Syntha-6 actie is een prima product, verschillende eiwitten en lekker van smaak. Hij gaat je bevallen. Deze gaan we voor je verwerken en zorgen dat je hem morgen hebt :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bestelling weer mooi op tijd binnen. Toch maar even meegegaan in de hype omtrent de unstoppable.

Thanks mannen!

Bestelling weer mooi op tijd binnen. Toch maar even meegegaan in de hype omtrent de unstoppable. Thanks mannen!

Alweer een tevreden klant :)
Geen dank, jij bedankt voor je bestelling :D

Bart

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Ik zie alleen nu dat die code geldig is tot 10-9.. En dat terwijl ik nu voorlopig wel voorzien ben. Heb er niks aan dus.

Een optie (indien dat onder andere financieel mogelijk is natuurlijk) is nu een tweede bestelling te doen, in plaats van over een aantal weken. Op deze manier heb je wél wat aan je kortingscode en het enige verschil is dat je het eerder in huis hebt :D

Bart

Top! pakketje gewoon binnen 1 dag in huis :D

Komop jongens, zo'n ramp is het toch niet als je je bestelling een dag later krijgt :roflol: ---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ---------- Vraagje trouwens, wat is het verschil in ingredienten tussen die natural shower gel van jullie voor mannen en vrouwen? Of is die gender-distinctie gewoon voor de sier? :p

Oja en de 'prijs per stuk' werkt niet goed bij de tonijnblikjes, geeft de totaalprijs aan.

Komop jongens, zo'n ramp is het toch niet als je je bestelling een dag later krijgt :roflol: ---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ---------- Vraagje trouwens, wat is het verschil in ingredienten tussen die natural shower gel van jullie voor mannen en vrouwen? Of is die gender-distinctie gewoon voor de sier? :p

Oja en de 'prijs per stuk' werkt niet goed bij de tonijnblikjes, geeft de totaalprijs aan.
De Shower Gel van mannen en vrouwen is exact hetzelfde. Enkel de geur is anders :) Wat betreft de tonijn, de stukprijs, is per duoverpakking bijv. Met stukprijs willen we het bij "staffelkortingen" het verschil aangeven, dat je minder betaald. Werkt wel goed, maar bij duo verpakkingen of trays begrijp ik de verwarring.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Werkt die Shower Gel ook goed voor de gainzzzzz?:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven