Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkt die Shower Gel ook goed voor de gainzzzzz?:cool:
Give it a try ;)
Het is helaas geen TRUE Natural shower gel :cool:
Overal waar Natural voor staat, is toch vaak al TRUE?:D Haha

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ANABOLIC ZMA
Voor slechts 7,50!

Crazy Pre-workout
Voor slechts 11,25!

Creapure Tasty Tabs
Voor slechts 9,90!

Muscle Protect
Voor slechts 17,25!

Smart Protein Variety Pack
Voor slechts 7,25!

Whey Perfection single serving variety pack
Voor slechts 7,25!

Alweer een tevreden klant :)
Geen dank, jij bedankt voor je bestelling :D

Bart

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Een optie (indien dat onder andere financieel mogelijk is natuurlijk) is nu een tweede bestelling te doen, in plaats van over een aantal weken. Op deze manier heb je wél wat aan je kortingscode en het enige verschil is dat je het eerder in huis hebt :D

Bart
Tja, ik weet nu nog niet of ik tevreden ben over de bestelde producten, dan bestel ik natuurlijk niet nog meer. Maar goed het is niet anders :)

Net een potje Unstoppable besteld, jammer dat die eruit gaat, ik heb er zelf goede ervaringen mee, en geen rare bijwerkingen.

Beste Body&Fit
Ik ben nieuw in de fitnesswereld.

Ik volg momenteel het schema 5x5 en ben ook rustig de sticky's aan het lezen hoe ik een top bulk schema kan maken.

Eens mijn voedingschema klaar is post ik het op forum, en als het 100% in orde is zou ik wel overwegen iets te kopen bij jullie, veel kenissen van me rade me wel enkele dingen aan maar wil toch zelf wel beslissen.

Welke raden jullie aan, ( zeker een aanrader bij Bulk ) ( Prijs maakt niet uit ).

Dankjewel

Beste Body&Fit Ik ben nieuw in de fitnesswereld. Ik volg momenteel het schema 5x5 en ben ook rustig de sticky's aan het lezen hoe ik een top bulk schema kan maken. Eens mijn voedingschema klaar is post ik het op forum, en als het 100 in orde is zou ik wel overwegen iets te kopen bij jullie, veel kenissen van me rade me wel enkele dingen aan maar wil toch zelf wel beslissen. Welke raden jullie aan, ( zeker een aanrader bij Bulk ) ( Prijs maakt niet uit ). Dankjewel
Als je de supplementenreviews doorleest op dit forum, zie je daar genoeg supplementen en ervaringen van anderen, dan lijkt het me wel mogelijk om een keuze te maken. Ik bulk zelf nu een jaartje, en gebruik Ultra Fine Oats en Whey Gold van Optimum Nutrition, af en toe een pre-workout en wat aminozuren. Ben van 82kg naar 97kg gegaan (en vetpercentage is 1 gedaald).

Tja, ik weet nu nog niet of ik tevreden ben over de bestelde producten, dan bestel ik natuurlijk niet nog meer. Maar goed het is niet anders :)
Houd ons op de hoogte naar je verdere ervaring. Dat de levering niet goed gegaan is, ons excuses. Dat mag niet gebeuren en we doen er alles aan om dat altijd te voorkomen. Ik wens je alvast veel plezier met je supplementen. Als er vragen, opmerkingen of andere dingen zijn. Je kan ons hier altijd bereiken :)
Net een potje Unstoppable besteld, jammer dat die eruit gaat, ik heb er zelf goede ervaringen mee, en geen rare bijwerkingen.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we regelen :) Morgen in huis!
Beste Body&Fit
Ik ben nieuw in de fitnesswereld.

Ik volg momenteel het schema 5x5 en ben ook rustig de sticky's aan het lezen hoe ik een top bulk schema kan maken.

Eens mijn voedingschema klaar is post ik het op forum, en als het 100 in orde is zou ik wel overwegen iets te kopen bij jullie, veel kenissen van me rade me wel enkele dingen aan maar wil toch zelf wel beslissen.

Welke raden jullie aan, ( zeker een aanrader bij Bulk ) ( Prijs maakt niet uit ).

Dankjewel
Leuk dat je gaat starten. Een goed voedingsschema is 80% van je resultaat. Daarnaast goed trainen en rusten, dan kan je een heel mooi resultaat behalen. Als beginner, raad ik eigenlijk altijd basis supplementen aan. Zoals Omega-3, Whey Perfection en Creapure Creatine. Whey zijn je eiwitten, deze kun je in je voedingsschema opnemen om makkelijker (en vaak relatief goedkoop) aan je eiwitbehoefte te komen. Eiwitten zijn immers belangrijk voor optimaal herstel. Creatine, is een lichaamseigenstof. Naarmate je meer creatine binnen krijgt, zullen je spieren verzadigd zijn. Je zal dan merken dat je meer energie en kracht hebt tijdens de series. Wat uiteraard weer goed is voor je spierprikkel :) Voor de rest hebben we uiteraard pre-workouts (voor extra energie, uithoudingsvermogen etc), post-workouts (herstelblends voor na de training) of weightgainer (makkelijk om aan je voedingsbehoefte te komen door middel van een shake. Deze shakes bevatten vaak honderden calorien en kunnen het laatste gaatje op je schema makkelijk opvullen). Neem gerust een kijkje op de site, of stuur me een privbericht met je vragen.

Ralf

Kleine bestelling geplaatst, misschien een extraatje voor een supertrouwe klant? :D Ordernummer C2345340

Unstoppable binnen ^^. Zomenteen voor de eerste keer PWO proberen. Ondanks beetje ziek.

Uw ordernummer is: C2345956
20.52 bestelling geplaatst.
Zal morgen normaal aankomen in Vlaanderen denk ik.

Kleine bestelling geplaatst, misschien een extraatje voor een supertrouwe klant? :D Ordernummer C2345340
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je verwerken :) Morgen in huis!
Unstoppable binnen ^^. Zomenteen voor de eerste keer PWO proberen. Ondanks beetje ziek.
Unstoppable gaat je echt bevallen :) Ik ben benieuwd naar je ervaring. Wanneer je niet helemaal fit bent, raad ik eigenlijk pre-workouts af omdat ze vaak een "versterkend" effect hebt. Het kan zijn, als je je niet lekker voelt, dan "extra" niet lekker voelt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van een pre-workout. Probeer het eens als je weer fit bent, dan merk je zeker dat het een super-preworkout is. :wl:
abs6lz.png

Uw ordernummer is: C2345956
20.52 bestelling geplaatst.
Zal morgen normaal aankomen in Vlaanderen denk ik.
Bedankt voor je bestelling. We gaan hem netjes voor je verwerken. Ik reken erop dat deze morgen bij je aan komt :)

Ralf

Vandaag voor het eerst in m'n leven een pre workout genomen. Unstoppable, weet niet waarom iedereen zo enthousiast is, voelde eigenlijk helemaal niks met 1 dikke scoop...

Had ik al verwacht tbh omdat ik vrij intolerant voor cafeïne ben.. Morgen maar 2 of 2,5 scoop.

Ik zou ermee oppassen, ze geven al waarschuwingen af ivm zieke mensen, bovenop de al eerder aangegeven waarschuwing dat je nooit meer dan 1 scoop moet nemen.

Ik gebruikte tot hiertoe een maand de superfood blend, zoals op de verpakking elke dag een scoop, mooi afgestreken en nu heb ik nog de helft van de doos over. Ik vraag me dan af: moet je dan meer dan zo'n scoop nemen want ben bang dat ik "te weinig" binnen heb.

Ik zie dat jullie het merk VPX voeren, kunnen jullie ook de volgende PWO van hun leveren (hij staat niet op jullie site):
Redline White Heat (US version)

''De aangegeven dosering niet overschrijven. Voor beginners is het aan te raden om eerst met een halve scoop te beginnen. Het is niet aan te raden om meer dan 1 scoop te gebruiken. ''

Suggested use: Mix 1-2 scoops 30-45 mins before your workout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven