Maikel17
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij geeft de volledige introductie zsm hier op het forum. Las ook dat er samples komen.
En een fitness lijn van b&f zou niet verkeerd wezen, t-shirts en handdoeken altijd goeie reclame.

maar het lijkt mij wel mooi om een e.a. aan te kunnen bieden. Voor ons ook mooie reclame.
Precies! En als ze mij nou nog een boxer geven dan heb je ook nog een leuke stijgingspercentage van de vrouwelijke klanten.![]()

Vandaag m'n whey perfection berry blast binnengekregen, fantastische smaak
Moet je dat maatschepje echt tot de rand aan vullen voor 28 gram poeder of tot aan het randje in het midden?
Volle scoop
Net Whey Perfection vanille besteld!ben benieuwd hoe die is. en hopelijk heb ik hem donderdag wel in huis
![]()

Wel een goed product inderdaad - Hell No maar lang niet zo goed als de Pre-workout die wel zelf over 6-8 weken introduceren!![]()
Mijn belofte aan jullie wat betreft samples ed staat
Net de whey perfection berry blast binnengekregen, zoals beloofd binnen een dagDe smaak is echt geweldig, het is gewoon een milkshake
![]()
Dank je, voor het compliment!!
Whey perfection chocola.
Was er niet van overdonderd. Maar 1e shake moet ik altijd wennen.
De Exclusive vond ik lekkerder, maar misschien over dag of 2 dat ik die mening herzie.
Exclusive wordt niet meer verkocht trouwens?
De Exclusive Whey is uit het assortiment inderdaad.Ik heb een vraagje over de supps![]()
Gister Creatine ethyl ester bestel bij jullie.. kan ik dat gewoon gebruiken in combi met een stack (bijvoorbeeld NO Shotgun + NO Synthesize) kan ik dan op trainingsdagen beter alleen de stack nemen en op rustdagen alleen de creatine? Of kan ik het gewoon allemaal pakken?
Whey perfection chocola.
Was er niet van overdonderd. Maar 1e shake moet ik altijd wennen.
Ik moet zeggen.. chocola vind ik van whey perfection wel de minst lekkere.
Is de dieet eiwit ook dikker dus een soort papje wat je drinkt of is het ongeveer hetzelfde als de whey perfection kwa dikte?. En de pre workout ziet er goed uit ik moet die 5-6weken nog wel met de berry blast kunnen uitzingen maar veel langer mag het ook niet duren![]()

Smaken zijn voor iedereen anders he, ik vond hem wel lekker(Cookies & cream vond ik wel beter).
Ik weet nog niet wat men volgende smaak zal zijn, zou nog graag tegen donderdag willen bestellen.Twijfel aan de berry blast...
Ilco,hebben jullie geen samples van de nieuwere smaken?

Heeft Magic EAA enig effect op niet-trainingsdagen ?
mja smaak zit tussen de oren dus gewoon atten die handel 
Heb mijn bestelling zojuist ontvangen, toppie! Moet wel zeggen heb al redelijk wat samples gehad van pre-workout boosters etc dus qua ranzige smaken ben ik wel bekend. Maar van dit CEE ga ik echt bijna nekken.. jezus wat een zure/bittere troepmja smaak zit tussen de oren dus gewoon atten die handel
![]()
als het echt niet lukt, gwn zelf cappe, druivensap erbij helpt beetje de zure smaak te camoufleren trouwens 
Jammer dat jullie de nieuwe Whey isolate pas in eerste week van augustus krijgen, wilde 2-3 potten ervan nemen. Ik kon echter niet langer wachten met mijn bestelling...hopelijk maak je een leuk pakketje van mijn bestelling Ilco
Referentie: 128081
Regel ik
Ilco, komen er nog eiwitrepen bij weekaanbiedingen? Even inkopen voor school.![]()