Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot nu toe al altijd al heel tevreden geweest over service en producten :)

Deze keer bestelling voor een maatje van me c 2357613:)

mss doe ik dat nog wel es in de toekomst..?

mvg

Laatst bewerkt:
Tot nu toe al altijd al heel tevreden geweest over service en producten :)

Deze keer bestelling voor een maatje van me c 2357613:)

mss doe ik dat nog wel es in de toekomst..?

mvg
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en zorgen dat hij dinsdag afgeleverd wordt :)

Ralf

Hey Ralf,

Ik heb gisteren een topic gestart i.v.m Isatori's product genaamd "Bio Gro". Jullie hebben dit product op voorraad, alleen moeilijk te vinden op jullie website en google. Hier staan ook geen voedingswaarden of beschrijving bij. Is dit product hetzelfde product als hetgeen dat ze verkopen buiten de EU? Dus geen aangepaste formule?

Dit is de link: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-bodybuilding/isatori/bio-gro/

Alvast bedankt!

Benieuwd;)
is al verzonden ondertussen ....

Laatst bewerkt:
Bij total protein stond dat de smaak wat minder is dan bij whey is dit ook zo bij Just Protein? Een groot deel is ook plantaardig eiwit zoals bij total protein.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Zou het niet beter zijn om kortingen te geven bij aankoop van meerdere producten of meer van hetzelfde product? Zo kost het minder aan vervoer ipv al die kleine pakketjes die hetzelfde kosten aan de consument.

Zit er trouwens creatine in Unstoppable? Staat volgens mij niet op de label maar wellicht onderdeel van een proprietary blend.

Hallo B&F

Krijgen jullie binnenkort een aanbieding op de musclepharm combat powder er komt altijd n actie als ik net wat bestel :p

Hey Ralf,

Ik heb gisteren een topic gestart i.v.m Isatori's product genaamd "Bio Gro". Jullie hebben dit product op voorraad, alleen moeilijk te vinden op jullie website en google. Hier staan ook geen voedingswaarden of beschrijving bij. Is dit product hetzelfde product als hetgeen dat ze verkopen buiten de EU? Dus geen aangepaste formule?

Dit is de link: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-bodybuilding/isatori/bio-gro/

Alvast bedankt!
Ik ga direct een potje opvragen bij het magazijn. Dan ga ik het voor je uitzoeken en je vraag beantwoorden. Ik bewerk mijn bericht zo!
Benieuwd;)
is al verzonden ondertussen ....
:thumbs:
Bij total protein stond dat de smaak wat minder is dan bij whey is dit ook zo bij Just Protein? Een groot deel is ook plantaardig eiwit zoals bij total protein.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Zou het niet beter zijn om kortingen te geven bij aankoop van meerdere producten of meer van hetzelfde product? Zo kost het minder aan vervoer ipv al die kleine pakketjes die hetzelfde kosten aan de consument.
De Just Protein is inderdaad ook grotendeels plantaardigeiwit. Je zal dus altijd zo'n soort smaak houden. Alhoewel ik hem gehad heb en is zeker veel beter dan Total Protein kwa smaak :) Nee, helaas niet. De prijzen zijn al enorm scherp, de prijzen kunnen helaas niet verder omlaag.
Zit er trouwens creatine in Unstoppable? Staat volgens mij niet op de label maar wellicht onderdeel van een proprietary blend.
Nee, er zit geen creatine, beta-alanine of agmatine in. Iets wat je in de meeste pre-workouts wel vindt.
Hallo B&F

Krijgen jullie binnenkort een aanbieding op de musclepharm combat powder er komt altijd n actie als ik net wat bestel :p
Haha, voor deze week staat hij niet in de planning om in de SALE te zetten hoor ik zojuist :) Als dat wel zo is, ontvang ik graag een privébericht van je. :)

Ralf

@B&F,
Wat is de verhouding Citrulline : Malaat in jullie "Citrulline Malaat" product? Is dit 2:1, 1:1 of misschien zelf nog anders?
Bij voorbaat dank.

Ik kan helaas nu de productspecificatie er niet bij pakken. Ik vraag het morgen even voor je na :) Dan heb ik direct het antwoord voor je.

Ralf

Ralf, nog updates met betrekking tot dit toevallig?
Bij voorbaat dank.

bestelling C2359759 geplaatst extra samples altijd welkom :)
denk volgende week weer een bestelling moet plaatsen weet niet hoe snel me whey nu gaat :P
120 gram per dag...

bestelling C2359759 geplaatst extra samples altijd welkom :) denk volgende week weer een bestelling moet plaatsen weet niet hoe snel me whey nu gaat :P 120 gram per dag...

Je bestelling is al behandeld. Ik kan helaas niks meer toevoegen.
120 gram Whey per dag is inderdaad een aardige hoeveelheid :D maar ik neem het je niet kwalijk, gezien de kwaliteit én smaak :cool: Ikzelf kom ook aardig in de buurt van dat aantal!
Ik zie je volgende bestelling graag verschijnen, maken we er weer wat moois van!

Bart

Je bestelling is al behandeld. Ik kan helaas niks meer toevoegen.
120 gram Whey per dag is inderdaad een aardige hoeveelheid :D maar ik neem het je niet kwalijk, gezien de kwaliteit én smaak :cool: Ikzelf kom ook aardig in de buurt van dat aantal!
Ik zie je volgende bestelling graag verschijnen, maken we er weer wat moois van!

Bart

nu ben ik even in een hoekje aan het huilen :(

nee grapje, jullie zien volgende week wel me bestelling tegemoet komen rond de 18e (me bday ghehe b&f traktatie is dan wel leuk) :P

We bieden dezelfde formule aan als in de VS :) Het betreft deze:
isatori-bio-gro-capsules-200-ingredients.gif

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

nu ben ik even in een hoekje aan het huilen :( nee grapje, jullie zien volgende week wel me bestelling tegemoet komen rond de 18e (me bday ghehe b&f traktatie is dan wel leuk) :P

Als je even een berichtje doet dan maken we er wat moois van, zoals altijd! :)

Bart

120 gr per dag? waarom zo veel als ik vragen mag.
doe ik ook
ivm druk gezin en niet continu alles naar papas hand kunnen zetten qua voeding... is welkome aanvulling... en zit laag in carbs, en vet eten gaat me tegenstaan op een gegeven moment... dus extra whey en veel noten...
ga zo ook weer een pot bestellen, want 120-150g per dag gaat hard ja...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven