jere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en zorgen dat hij dinsdag afgeleverd wordtTot nu toe al altijd al heel tevreden geweest over service en producten
Deze keer bestelling voor een maatje van me c 2357613
mss doe ik dat nog wel es in de toekomst..?
mvg

Zit er trouwens creatine in Unstoppable? Staat volgens mij niet op de label maar wellicht onderdeel van een proprietary blend.

Ik ga direct een potje opvragen bij het magazijn. Dan ga ik het voor je uitzoeken en je vraag beantwoorden. Ik bewerk mijn bericht zo!Hey Ralf,
Ik heb gisteren een topic gestart i.v.m Isatori's product genaamd "Bio Gro". Jullie hebben dit product op voorraad, alleen moeilijk te vinden op jullie website en google. Hier staan ook geen voedingswaarden of beschrijving bij. Is dit product hetzelfde product als hetgeen dat ze verkopen buiten de EU? Dus geen aangepaste formule?
Dit is de link: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-bodybuilding/isatori/bio-gro/
Alvast bedankt!
De Just Protein is inderdaad ook grotendeels plantaardigeiwit. Je zal dus altijd zo'n soort smaak houden. Alhoewel ik hem gehad heb en is zeker veel beter dan Total Protein kwa smaakBij total protein stond dat de smaak wat minder is dan bij whey is dit ook zo bij Just Protein? Een groot deel is ook plantaardig eiwit zoals bij total protein.
---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------
Zou het niet beter zijn om kortingen te geven bij aankoop van meerdere producten of meer van hetzelfde product? Zo kost het minder aan vervoer ipv al die kleine pakketjes die hetzelfde kosten aan de consument.
Nee, helaas niet. De prijzen zijn al enorm scherp, de prijzen kunnen helaas niet verder omlaag.Nee, er zit geen creatine, beta-alanine of agmatine in. Iets wat je in de meeste pre-workouts wel vindt.Zit er trouwens creatine in Unstoppable? Staat volgens mij niet op de label maar wellicht onderdeel van een proprietary blend.
Haha, voor deze week staat hij niet in de planning om in de SALE te zetten hoor ik zojuistHallo B&F
Krijgen jullie binnenkort een aanbieding op de musclepharm combat powder er komt altijd n actie als ik net wat bestel![]()
Als dat wel zo is, ontvang ik graag een privébericht van je. 
@B&F,
Wat is de verhouding Citrulline : Malaat in jullie "Citrulline Malaat" product? Is dit 2:1, 1:1 of misschien zelf nog anders?
Bij voorbaat dank.
Ik kan helaas nu de productspecificatie er niet bij pakken. Ik vraag het morgen even voor je naDan heb ik direct het antwoord voor je.
Ralf
bestelling C2359759 geplaatst extra samples altijd welkomdenk volgende week weer een bestelling moet plaatsen weet niet hoe snel me whey nu gaat
120 gram per dag...
maar ik neem het je niet kwalijk, gezien de kwaliteit én smaak
Ikzelf kom ook aardig in de buurt van dat aantal!Je bestelling is al behandeld. Ik kan helaas niks meer toevoegen.
120 gram Whey per dag is inderdaad een aardige hoeveelheidmaar ik neem het je niet kwalijk, gezien de kwaliteit én smaak
Ikzelf kom ook aardig in de buurt van dat aantal!
Ik zie je volgende bestelling graag verschijnen, maken we er weer wat moois van!
Bart

nu ben ik even in een hoekje aan het huilen
nee grapje, jullie zien volgende week wel me bestelling tegemoet komen rond de 18e (me bday ghehe b&f traktatie is dan wel leuk)![]()
We bieden dezelfde formule aan als in de VS
Het betreft deze: nu ben ik even in een hoekje aan het huilennee grapje, jullie zien volgende week wel me bestelling tegemoet komen rond de 18e (me bday ghehe b&f traktatie is dan wel leuk)
![]()

doe ik ook
We bieden dezelfde formule aan als in de VSHet betreft deze:
![]()
---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------
Bedankt!