XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net met een vork, daarvoor met een aardappelschilmesje, zit niks in. 2e potje wil ik wel wat langer bewaren, vandaar.

Helaas, dan ben je één van de ongelukkigen..
Met betrekking tot de houdbaarheid van een geopend potje Unstoppable;
Na twee á drie maanden kan klontvorming ontstaan. Dit is prima op te lossen door even te schudden met het potje. Dit heeft geen effect op de werking. Na een maand of vier/vijf zou ik een geopend potje Unstoppable niet meer gebruiken ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

NIEUWE WEEKDEALS! :)

Kokosolie extra virgin
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 5,45!

Premium Superfruit Mix
Nu voor slechts 7,49!

Pure Amandelmeel
Nu voor slechts 5,75!

Pure Cacao Nibs

Nu voor slechts 3,65!

Pure Chiazaad
Nu voor slechts 3,49!

Pure Notenmix

Nu voor slechts 6,49!

Smart Protein
Nu
al vanaf 13,50!

Superfood Muesli

Nu voor slechts 2,65!

Profiteer nu! :thumb:

@ B&F,
is unstoppable nog op voorraad?
Ik wil anders direct 2 potten bestellen.

Hebben jullie een zicht wanneer de no explode 3.0 binnen komt?

supps die helpen om sneller in slaap te komen? ik lig vaak een uur wakker :/

body en fit houd zich aan zijn woord top jongens :)

supps die helpen om sneller in slaap te komen? ik lig vaak een uur wakker :/

'Losse ' melatonine mogen we helaas niet meer verkopen, aangezien dit tegenwoordig als geneesmiddel gezien wordt. Wél verkopen we Z-Core PM. Dit is de ideale vervanger van melatonine. Het bevordert de nachtrust minstens even goed en kost slechts 14,90 :)

Bart

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

body en fit houd zich aan zijn woord top jongens :)

Bedankt voor het compliment! :grinny:

Bart

'Losse ' melatonine mogen we helaas niet meer verkopen, aangezien dit tegenwoordig als geneesmiddel gezien wordt. Wél verkopen we Z-Core PM. Dit is de ideale vervanger van melatonine. Het bevordert de nachtrust minstens even goed en kost slechts 14,90 :)

Bart

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Bedankt voor het compliment! :grinny:

Bart

Die z-core is heerlijk! Slaap er diep op! Wissel zelf af tussen Anabolic ZMA en Z-Core. De Z-Core werkt wel beter, lees: diepere slaap! Maar beiden slaap ik lekker op! Vooral als je van te voren nog fink hebt zitten blowen :D

Net weer besteld, C2353310

De total protein is nu echt spotgoedkoop, meteen maar een emmer besteld :-) ga zo door b&f

Die z-core is heerlijk! Slaap er diep op! Wissel zelf af tussen Anabolic ZMA en Z-Core. De Z-Core werkt wel beter, lees: diepere slaap! Maar beiden slaap ik lekker op! Vooral als je van te voren nog fink hebt zitten blowen :D

Z-Core PM is inderdaad een topper :)

Net weer besteld, C2353310 De total protein is nu echt spotgoedkoop, meteen maar een emmer besteld :-) ga zo door b&f

Bedankt voor je bestelling en compliment! Morgen in huis, as usual! :cool:

Bart

De nieuwe smaken whey perfection zien er goed uit! Betekend dit dat sommige smaken worden vervangen of zullen alle smaken blijven?

De nieuwe smaken whey perfection zien er goed uit! Betekend dit dat sommige smaken worden vervangen of zullen alle smaken blijven?
waar staan die nieuwe smaken dan? zie wel chocolade brownie.. dat klinkt lekker!!! Hoop dat er ook nieuwe smaken voor mass perfection en de smart protein komen!!! (zijn die toevallig al in de maak??)
Vooral smart protein in bijv -speculaas - chocolade brownie -peanut butter (van de whey perfection naar de smart protein) zou geweldig zijn!

Wanneer komt er een keer oreo whey perfection?

Dank je. Ook de meest verkochte Whey van de Benelux heeft soms een aantal nieuwe toevoegingen nodig. Vanille Ice en Choco Brownie zijn erbij gekomen. :)
waar staan die nieuwe smaken dan? zie wel chocolade brownie.. dat klinkt lekker!!! Hoop dat er ook nieuwe smaken voor mass perfection en de smart protein komen!!! (zijn die toevallig al in de maak??)
Vooral smart protein in bijv -speculaas - chocolade brownie -peanut butter (van de whey perfection naar de smart protein) zou geweldig zijn!
We kijken altijd naar de meest populaire producten en daarin proberen we altijd nieuwe smaken toe te voegen. Voor Mass Perfection is het lastig om goede smaken te krijgen, maar we gaan zeker door met samples aanvragen :)
Wanneer komt er een keer oreo whey perfection?
Goede tip :) Ga hem doorgeven. Oreoooooooooo heerlijk :meal:

Ralf

Dank je. Ook de meest verkochte Whey van de Benelux heeft soms een aantal nieuwe toevoegingen nodig. Vanille Ice en Choco Brownie zijn erbij gekomen. :) We kijken altijd naar de meest populaire producten en daarin proberen we altijd nieuwe smaken toe te voegen. Voor Mass Perfection is het lastig om goede smaken te krijgen, maar we gaan zeker door met samples aanvragen :) Goede tip :) Ga hem doorgeven. Oreoooooooooo heerlijk :meal: Ralf

Ok cool!, en een nieuwe voor de smart protein? Zijn die mogelijk in de maak?

Jaar oreo is zeker een goeie inderdaad! al lijkt me dat ook een hele moeilijke om die goed van smaak te krijgen, oerhollands stroopwafel lijkt me ook lekker :D

De scheppertjes van B&F zijn wat minder nu met het korte steeltje, verder goeie service!

Komen deze nieuwe smaken ook in de variety packs van whey perfection?

'Losse ' melatonine mogen we helaas niet meer verkopen, aangezien dit tegenwoordig als geneesmiddel gezien wordt. Wél verkopen we Z-Core PM. Dit is de ideale vervanger van melatonine. Het bevordert de nachtrust minstens even goed en kost slechts 14,90 :) [Afbeelding niet meer beschikbaar] Bart ---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ---------- Bedankt voor het compliment! :grinny: Bart
volgens mij is er toch een maas in die wet? dat als het in andere eu-landen wel verkocht wordt het hier ook mag?
enniewee, ik heb via een nederlandse site gisteren gewoon de 3mg variant besteld. is vandaag verstuurd volgens de mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven