AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
C2354601

Ok cool!, en een nieuwe voor de smart protein? Zijn die mogelijk in de maak?

Jaar oreo is zeker een goeie inderdaad! al lijkt me dat ook een hele moeilijke om die goed van smaak te krijgen, oerhollands stroopwafel lijkt me ook lekker :D
We proberen altijd samples aan te vragen van andere smaken. Het is altijd lastig om dé perfecte smaak te vinden. We blijven ons best doen :)
Komen deze nieuwe smaken ook in de variety packs van whey perfection?
Op korte termijn nog niet. We rekenen erop dat we ze in de toekomst wel krijgen :)
volgens mij is er toch een maas in die wet? dat als het in andere eu-landen wel verkocht wordt het hier ook mag?
enniewee, ik heb via een nederlandse site gisteren gewoon de 3mg variant besteld. is vandaag verstuurd volgens de mail
Er is natuurlijk een verschil tussen, mogen en doen. Het mag helaas niet meer en als grotere marktspeler, willen wij de enorme boetes niet riskeren :)
Bedankt voor je bestelling :) Maandag in huis!

wel jammer dat jullie continue die irritante nieuwsbrieven sturen maar als er dan echt nieuws is hoor je niks!
Lees ik gewoon dat er nieuwe smaken whey zijn! dat is tenminste nieuws, niet die ranzige superfoods! :rolleyes:

Had gister al een bestelling gedaan... Toch bedacht ik me dat ik nog wat hebben moest zonet.. Vandaar weer een bestelling gedaan haha. Sowieso laatste tijd veel besteld zoals je vast wel kan zien, dus als je nog iets leuks kwijt kan ;-) C2355011

wel jammer dat jullie continue die irritante nieuwsbrieven sturen maar als er dan echt nieuws is hoor je niks!
Lees ik gewoon dat er nieuwe smaken whey zijn! dat is tenminste nieuws, niet die ranzige superfoods! :rolleyes:
Haha, de uitbreiding van de Whey Perfection gaat gewoon door. Heerlijke smaken :zuip: We merken dat ook een groot deel van onze doelgroep dol op superfoods is. Zo komt deze ook langs :D We proberen daar natuurlijk een balans in te vinden.
Had gister al een bestelling gedaan... Toch bedacht ik me dat ik nog wat hebben moest zonet.. Vandaar weer een bestelling gedaan haha. Sowieso laatste tijd veel besteld zoals je vast wel kan zien, dus als je nog iets leuks kwijt kan ;-) C2355011
Bedankt voor je bestelling. Gaan we snel verwerken voor je. Dan kan je daar maandag op rekenen :)
Goed weekend! :)

Ralf

Wat is jullie inschatting mbt unstoppable, zal het binnekort uit de handel worden genomen?

Laatst bewerkt:
Damn walden farms bbq thick and spicy is gruwelijk lekker, volgende keer maar wat meer bestellen :D

Misschien nog een tip voor jullie shower gel, bij mij is mn flesje gelekt waarschijnlijk omdat hij open is gegaan. Een stickertje of stukje plastic erover zou dat wel oplossen

Ik heb nog ruim 4 kilo whey staan. Ik zie alleen de nieuwe Pindakaas smaak. Iemand die deze al heeft en ook kan vertellen hoe deze smaakt..... Ik denk dat ik het ga bestellen. Wacht er al jaren op. Wat een goede zet.

Wat is jullie inschatting mbt unstoppable, zal het binnekort uit de handel worden genomen?
Ja, zodra de voorraad op is. Komt deze helaas niet meer terug.
Damn walden farms bbq thick and spicy is gruwelijk lekker, volgende keer maar wat meer bestellen :D

Misschien nog een tip voor jullie shower gel, bij mij is mn flesje gelekt waarschijnlijk omdat hij open is gegaan. Een stickertje of stukje plastic erover zou dat wel oplossen
Super om te horen dat alles goed aangekomen is. De Shower Gel ga ik doorgeven. Bedankt voor je tip! :D
Ik heb nog ruim 4 kilo whey staan. Ik zie alleen de nieuwe Pindakaas smaak. Iemand die deze al heeft en ook kan vertellen hoe deze smaakt..... Ik denk dat ik het ga bestellen. Wacht er al jaren op. Wat een goede zet.
De Whey Perfection Peanut Butter is echt genieten, zoals onze Whey erom bekend staat. Als je hem gaat proberen gaat deze je zeker bevallen!

Best balen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heerlijke smaken :zuip: We merken dat ook een groot deel van onze doelgroep dol op superfoods is.

Als iemand die zowel whey/oats/overige BB-dingen koopt kan ik dit beamen, wat ik vaak heb met vitaminepillen, visolie etc. is dat het op de achtergrond z'n werk doet en dat je er niet zo 1-2-3 iets van merkt, maar met bepaalde superfoods supps merk ik wel een betere gemoedstoestand of stoelgang.

Komt er dan pistache smaak voor de whey perfection? Weet dat jullie ermee bezig waren.

Als iemand die zowel whey/oats/overige BB-dingen koopt kan ik dit beamen, wat ik vaak heb met vitaminepillen, visolie etc. is dat het op de achtergrond z'n werk doet en dat je er niet zo 1-2-3 iets van merkt, maar met bepaalde superfoods supps merk ik wel een betere gemoedstoestand of stoelgang.
Leuk om te horen. De Superfoods zijn een leuke toevoeging aan ons assortiment. Daarnaast scherp geprijsd en goede kwaliteit. Daarnaast is de Superfood een bepaalde tak, maar bodybuilding vergeten we zeker niet :)
Zijn er ook samples van? Wil snel weer 81 shakes kopen :p
Van de nieuwe smaken zijn helaas nog geen samples!:rolleyes:
Komt er dan pistache smaak voor de whey perfection? Weet dat jullie ermee bezig waren.
We vinden dat een smaak voor Whey Perfection perfect moet zijn, het moet echt zijn naam eer aan doen. We hebben al een aantal keer sampling opgevraagd, maar de pistache smaak was niet perfect. We blijven doorgaan tot we de ideale smaak hebben.

Ralf

@B&F,
Wat is de verhouding Citrulline : Malaat in jullie "Citrulline Malaat" product? Is dit 2:1, 1:1 of misschien zelf nog anders?
Bij voorbaat dank.

@B&F,
Wat is de verhouding Citrulline : Malaat in jullie "Citrulline Malaat" product? Is dit 2:1, 1:1 of misschien zelf nog anders?
Bij voorbaat dank.
Ik kan helaas nu de productspecificatie er niet bij pakken. Ik vraag het morgen even voor je na :) Dan heb ik direct het antwoord voor je.

Ralf

C2357752

Met een beetje geluk morgen in huis :) ?

C2357752

Met een beetje geluk morgen in huis :) ?
Met heeeeeeel veel geluk Casper ;) De postNL vrachtwagen vertrekt altijd rond 18.00 uur. Hij is dus waarschijnlijk net vertrokken. We maken ook geen garantie dat je als je op zondag besteld, je het maandag ontvangt. Op ons DC wordt 7 dagen per week gewerkt. Dit om de hoeveelheden bestellingen te verwerken. We hebben daarom met PostNL afgesproken dat ze op zondag de pakketten kunnen komen afhalen. Echter maken we hier geen reclame voor, dat doen we uiteraard wel van maandag tot en met vrijdag. Dan is voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis. In het weekend hebben we geen 'vaste' tijden.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven