Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft insane nog een deftige werking als je een uur ervoor een appel eet of bv sport pancakes?

Heeft insane nog een deftige werking als je een uur ervoor een appel eet of bv sport pancakes?
Als je Insane een uur na je laatste maaltijd neemt, kun je er vanuit gaan dat het een optimale werking heeft. Zeker omdat Sports Pancakes en Appel makkelijk en snel opneembaar zijn voor het lichaam.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Just Protein
2000 gram (66 shakes) voor 19.95!

Sports Breakfast
2000 gram voor 17.50!

Fitness Meal
4400 gram voor 34.50!

krijgen jullie de bsn no xplode 3.0 ook?

Als je Insane een uur na je laatste maaltijd neemt, kun je er vanuit gaan dat het een optimale werking heeft. Zeker omdat Sports Pancakes en Appel makkelijk en snel opneembaar zijn voor het lichaam.
Ok omdat ik al niet zo gevoelig ben aan pre WO's Normaal neem ik enkel 2cafeïnepillen dat helpt altijd. Ik ga vandaag eens 2scoops nemen en kijken wat het doet.

Volgens mij klopt dit label niet: http://www.bodyenfitshop.nl/food/ma...-fit-sportsnutrition/sports-breakfast/#labels Rekenfoutje bij de vetten denk ik... Binnenkort van plan ook maar eens bij jullie te bestellen. Ik wil het wel liever bij een postkantoor ophalen, maar vroeg me af: Hoe leveren jullie grote bestellingen?

Beste Arjan8,

Dit is inderdaad een foutje, ik laat het z.s.m. aanpassen! Scherp :cool:
Grote bestellingen leveren wij in (meerdere) dozen via PostNL. Je kunt er inderdaad ook voor kiezen je pakket te laten bezorgen bij een postkantoor bij je in de buurt :)

Bart

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

krijgen jullie de bsn no xplode 3.0 ook?

Jazeker, we verwachten No Xplode 3.0 deze week binnen te krijgen :)

Bart

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Als je Insane een uur na je laatste maaltijd neemt, kun je er vanuit gaan dat het een optimale werking heeft. Zeker omdat Sports Pancakes en Appel makkelijk en snel opneembaar zijn voor het lichaam. Ok omdat ik al niet zo gevoelig ben aan pre WO's Normaal neem ik enkel 2cafeïnepillen dat helpt altijd. Ik ga vandaag eens 2scoops nemen en kijken wat het doet.

Moet helemaal goed komen! :) Hou ons op de hoogte :cool:

Bart

Voortaan wat extra bubbeltjesplastic bij de pindakaas? :treuren:

Ik werk zelf bij PostNL en tja... Onze medewerkers houden graag van gooien.

Steviger verpakken of bakstenen erin leggen zodat ze zo zwaar zijn dat ze er niet mee kunnen gooien. :roflol:

Wanneer is de unstoppable in de super super sale:D

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------
Moet helemaal goed komen! :) Hou ons op de hoogte :cool: Bart
Helaas buiten de herkenbare energie van de caffeïne voel ik niks extra. Mijn workout ging er ook niet beter door. Vraag me echt af hoe dat komt. Van animal pump had ik echt een pomp maar pomp is maar pomp (train je ook niet beter door) Enkel de 1e NO-Xplode werkte echt voor mij, dikke aders meer reps energie teveel. Jammer dat ik nog geen pre wo gevonden heb die dit evenaart.

Ik werk zelf bij PostNL en tja... Onze medewerkers houden graag van gooien.

Steviger verpakken of bakstenen erin leggen zodat ze zo zwaar zijn dat ze er niet mee kunnen gooien. :roflol:
Haha, zoveel bakstenen dat het pakket weer retourafzender gestuurd wordt. Soms overkomt het wel eens dat pakketten té zwaar zijn. Dan komen ze weer terug :rolleyes:
Net maandvoorraadje besteld. (C2361628) :)
Hoop dat de doos/dozen makkelijk mee te nemen zijn. :rolleyes: Zijn toch geen hele grote dozen?
Bedankt voor je bestelling. Deze gaat vandaag de deur uit, dan kan je er morgen op rekenen. Gezien je bestelling, zal het één flinke doos worden. Als ik het zo snel zie en inschat, zal het een 30x30x30 of 35x35x35cm doos worden.
Wanneer is de unstoppable in de super super sale:D
De UNSTOPPABLEEEEE is helaas een OP=OP aanbieding. Hij blijft tot die tijd in de supersale staan :)

Nu of nooit: Unstoppable voor de helft!
Zo'n kans krijg je nooit meer! Bestel nu de meest populaire en sterkste pre-workout ter wereld ooit voor de helft van de prijs. Zolang de voorraad strekt en exclusief in Nederland bij Bodyenfitshop.nl. (Je kunt groot inslaan tht 10-2016)

Ralf

Heb vandaag weer nieuwe proteine besteld andere was op.
Heb weer hetzelfde maar dan andere smaak.

Musclepharm combat powder.
Vind dit egt lekker.
Heb ook meteen een unstoppable gehaald.
Gebruikte eerst altijd assault van musclepharm maar wil deze ff proberen.
Iemand bekend met ze allebei en weet welke beter is.

Declareren jullie trouwens de onkosten van kapotte pakketjes naar PostNL? Anders wordt het wel een dure bedoeling zo. :o

Heb vandaag weer nieuwe proteine besteld andere was op.
Heb weer hetzelfde maar dan andere smaak.

Musclepharm combat powder.
Vind dit egt lekker.
Heb ook meteen een unstoppable gehaald.
Gebruikte eerst altijd assault van musclepharm maar wil deze ff proberen.
Iemand bekend met ze allebei en weet welke beter is.
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. De Combat Powder is een heel goed eiwitproduct met de toevoeging van verteringsenzymen, alleen maar beter natuurlijk :) De Unstoppable is voor de meesten dé beste pre-workout. Het kan bijna niet missen dat deze ook goed voor jou werkt :)
Declareren jullie trouwens de onkosten van kapotte pakketjes naar PostNL? Anders wordt het wel een dure bedoeling zo. :o
Gelukkig kunnen we de meeste kosten doorberekenen aan de postNL. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven