XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niceeeee! Intrabolic in de super sale. Altijd fijn als een vaste supp in je stack in de aanbieding gaat.
Meteen 3 potten besteld

Niceeeee! Intrabolic in de super sale. Altijd fijn als een vaste supp in je stack in de aanbieding gaat. Meteen 3 potten besteld

Jup, nu profiteren! :D Bedankt voor je bestelling! Je hebt je pakketje morgen in huis :)

Intrabolic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu voor slechts 14,90!

Bart

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

DE WEEKDEALS! :)

Kokosolie extra virgin

Nu voor slechts 5,45!

Premium Superfruit Mix
Nu voor slechts 7,49!

Pure Amandelmeel

Nu voor slechts 5,75!

Pure Cacao Nibs
Nu voor slechts 3,65!

Pure Chiazaad
Nu voor slechts 3,49!

Pure Notenmix
Nu voor slechts 6,49!

Smart Protein
Nu
al vanaf 13,50!

Superfood Muesli
Nu voor slechts 2,65!

Profiteer nu! :thumb:

Bart

Als ik nu niet win :P :P

Mijn reactie op jullie prijsvraag haha:
Ik wil de Peanutbutter milkshake. Omdat ik gek ben op jullie Pindapasta, verslijt zo'n 5 potten per maand :D

Eindelijk, de Marinol Omega-3 is weer ruimschoots voorradig. Marinol is de Bentley onder de Omega-3!:cool:

Marinol Omega-3
Kwaliteit tot in perfectie:
- Exclusieve kwaliteit Marinol® Omega3!
- 50% hogere biologische beschikbaarheid
- Extreem zuiver en werkzaam
- Hoger DHA- en EPA-gehalte
- Gegarandeerde Premium kwaliteit
- Betere opname
- Natuurlijke Trglyceride vorm
- Cholesterol-vrij
- 1000 mg capsules

Komen de 360 capsules-potten ook nog??

Superbedankt voor de lekkere snelle verzending weer en de top service!!

:) :) :)

Als ik nu niet win :P :P Mijn reactie op jullie prijsvraag haha: Ik wil de Peanutbutter milkshake. Omdat ik gek ben op jullie Pindapasta, verslijt zo'n 5 potten per maand :D

We'll see :D bedankt voor je deelname!

Komen de 360 capsules-potten ook nog??

Nee helaas, we verkopen alleen nog de 180 capsule-potten ;)

Superbedankt voor de lekkere snelle verzending weer en de top service!! :) :) :)

Geen dank! Bedankt voor je bestelling :) enjoy!

Bart

B&F. De nieuwe pindekaas Whey is daar al een sample van?

M'n bestelling is heelhuids aangekomen...Die coconut oil ruikt massa's goed !! Ben benieuwd naar de sample van coconut bounty milkshake...

De tonijn smaakt goed hoor! Had de grid x besteld op ebay maar kwam er achter dat jullie hem ook verkopen, snel gecanceld en bij jullie besteld haha. C2367598

pff wat is die watermeloen whey lekker. :drool:

C2367635

nog meer aanraders?

De tonijn smaakt goed hoor! Had de grid x besteld op ebay maar kwam er achter dat jullie hem ook verkopen, snel gecanceld en bij jullie besteld haha. C2367598
Wij zijn sinds enkele maanden ook trotse verkoper van Tiggerpoint producten. We merken dat veel klanten deze bij ons kopen vanwege de snelle verzending, geen verzendkosten (wat de meeste andere shops die TP verkopen wel hebben) en nog cadeaus + kassa korting. :) bedankt voor je bestelling. Morgen in huis!
pff wat is die watermeloen whey lekker. :drool:

C2367635

nog meer aanraders?
Bedankt voor je bestelling. Alle smaken van de Whey Perfection zijn echt lekker! Stuk voor stuk genieten. :zuip:

Ralf

vraagje

hoi, wat is het verschil tussen de total en de just protein , ingredienten en aminozuurprofiel is hetzelfde?

mvg

hoi, wat is het verschil tussen de total en de just protein , ingredienten en aminozuurprofiel is hetzelfde?

mvg
Just Protein is een nieuwe en verbeterde formule. De smaak en oplosbaarheid zijn beter geworden :)
Geen 360 potten meer.. Jammer, waren 19,90 dacht ik... Scheelt best.
Het scheelde inderdaad enkele euro's. Ik zal eens voorstellen of het mogelijk is de 'bulk'-variant nog te kunnen herintroduceren.:)

Ralf

Waarom lukt het jullie niet een bidon te leveren die niet lekt? Ik heb de afgelopen 5 jaar een keer of 5 een bidon bij jullie besteld/gekregen. 3 van de 5 waren lek. De bidon die ik gisteren had ontvangen ook. Had hem gisteren in de ijskast gelegd en vanmorgen was ie voor 80 leeg.

Waarom lukt het jullie niet een bidon te leveren die niet lekt? Ik heb de afgelopen 5 jaar een keer of 5 een bidon bij jullie besteld/gekregen. 3 van de 5 waren lek. De bidon die ik gisteren had ontvangen ook. Had hem gisteren in de ijskast gelegd en vanmorgen was ie voor 80 leeg.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling!:(
Persoonlijk zou ik een bidon met vloeistof niet in de ijskast bewaren, aangezien de vloeistof dan uitzet en hierdoor (waarschijnlijk) de bidon stuk is gegaan.
Mocht de bidon los hiervan nóg stuk gaan dan hoor ik dat graag!

Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
Sta op het punt om ook een bestelling te posten. ga onder andere whey variety pack bestellen omdat ik mss in het vervolg whey perfection wil kopen, maar weet niet welke smaak. zouden jullie extra samples kunnen toevoegen? :D

Moet via me telefoon betalen dus zal wel later worden dan morgen dat ik me bestelling krijg :(

Moet ook even vertellen dat jullie speltmeel heerlijk is :D

Vanochtend heerlijke broodjes mee gebakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven