- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niceeeee! Intrabolic in de super sale. Altijd fijn als een vaste supp in je stack in de aanbieding gaat. Meteen 3 potten besteld
Bedankt voor je bestelling! Je hebt je pakketje morgen in huis 
Eindelijk, de Marinol Omega-3 is weer ruimschoots voorradig. Marinol is de Bentley onder de Omega-3!
Marinol Omega-3
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kwaliteit tot in perfectie:
- Exclusieve kwaliteit Marinol® Omega3!
- 50% hogere biologische beschikbaarheid
- Extreem zuiver en werkzaam
- Hoger DHA- en EPA-gehalte
- Gegarandeerde Premium kwaliteit
- Betere opname
- Natuurlijke Trglyceride vorm
- Cholesterol-vrij
- 1000 mg capsules
Als ik nu niet win![]()
Mijn reactie op jullie prijsvraag haha: Ik wil de Peanutbutter milkshake. Omdat ik gek ben op jullie Pindapasta, verslijt zo'n 5 potten per maand
![]()
bedankt voor je deelname!
Superbedankt voor de lekkere snelle verzending weer en de top service!!![]()
![]()
![]()
enjoy! B&F. De nieuwe pindekaas Whey is daar al een sample van?

M'n bestelling is heelhuids aangekomen...Die coconut oil ruikt massa's goed !! Ben benieuwd naar de sample van coconut bounty milkshake...

Wij zijn sinds enkele maanden ook trotse verkoper van Tiggerpoint producten. We merken dat veel klanten deze bij ons kopen vanwege de snelle verzending, geen verzendkosten (wat de meeste andere shops die TP verkopen wel hebben) en nog cadeaus + kassa korting.De tonijn smaakt goed hoor! Had de grid x besteld op ebay maar kwam er achter dat jullie hem ook verkopen, snel gecanceld en bij jullie besteld haha. C2367598
bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! Bedankt voor je bestelling. Alle smaken van de Whey Perfection zijn echt lekker! Stuk voor stuk genieten.pff wat is die watermeloen whey lekker. :
C2367635
nog meer aanraders?

Just Protein is een nieuwe en verbeterde formule. De smaak en oplosbaarheid zijn beter gewordenhoi, wat is het verschil tussen de total en de just protein , ingredienten en aminozuurprofiel is hetzelfde?
mvg

Het scheelde inderdaad enkele euro's. Ik zal eens voorstellen of het mogelijk is de 'bulk'-variant nog te kunnen herintroduceren.Geen 360 potten meer.. Jammer, waren 19,90 dacht ik... Scheelt best.

Waarom lukt het jullie niet een bidon te leveren die niet lekt? Ik heb de afgelopen 5 jaar een keer of 5 een bidon bij jullie besteld/gekregen. 3 van de 5 waren lek. De bidon die ik gisteren had ontvangen ook. Had hem gisteren in de ijskast gelegd en vanmorgen was ie voor 80 leeg.