MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sta op het punt om ook een bestelling te posten. ga onder andere whey variety pack bestellen omdat ik mss in het vervolg whey perfection wil kopen, maar weet niet welke smaak. zouden jullie extra samples kunnen toevoegen? :D Moet via me telefoon betalen dus zal wel later worden dan morgen dat ik me bestelling krijg :(

Ik stuur je even een PM :)

Bart

Dit is ook voor het eerst dat ik hoor dat je een bidon met water niet in de ijskast mag bewaren. Als ik de dop dicht draai is duidelijk te zien dat deze rondom niet goed sluit. Er is een spleet te zien waardoor her water er uit lekt.

De afgelopen 5 jaar heb ik gemiddeld 1x per maand een bestelling geplaatst bij jullie waarvan ik bij ongeveer 1 op de 2 bestellingen contact met jullie moet opnemen omdat er iets kapot is of er iets ontbreekt of omdat er iets anders niet goed is met mijn bestelling. Echt verschrikkelijk vermoeiend.

Dit is ook voor het eerst dat ik hoor dat je een bidon met water niet in de ijskast mag bewaren. Als ik de dop dicht draai is duidelijk te zien dat deze rondom niet goed sluit. Er is een spleet te zien waardoor her water er uit lekt. De afgelopen 5 jaar heb ik gemiddeld 1x per maand een bestelling geplaatst bij jullie waarvan ik bij ongeveer 1 op de 2 bestellingen contact met jullie moet opnemen omdat er iets kapot is of er iets ontbreekt of omdat er iets anders niet goed is met mijn bestelling. Echt verschrikkelijk vermoeiend.

Als ik 5 jaar iets ergens bestel en ik moet 1 van de 2 bestellingen na bellen dat er iets niet goed is dan blijf je toch niet daar bestellen?
Ik heb zelf zelden problemen met b&f maar er zijn internet shops genoeg waar je je sups kunt bestellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik heb gister een bestelling gedaan. Vanmorgen netjes binnen gekregen, echter is die niet compleet. De tweede pagina van de pakbon mist ook + de producten die erop staan.

Ordernummer: C2365079

Dit is ook voor het eerst dat ik hoor dat je een bidon met water niet in de ijskast mag bewaren. Als ik de dop dicht draai is duidelijk te zien dat deze rondom niet goed sluit. Er is een spleet te zien waardoor her water er uit lekt. De afgelopen 5 jaar heb ik gemiddeld 1x per maand een bestelling geplaatst bij jullie waarvan ik bij ongeveer 1 op de 2 bestellingen contact met jullie moet opnemen omdat er iets kapot is of er iets ontbreekt of omdat er iets anders niet goed is met mijn bestelling. Echt verschrikkelijk vermoeiend.

Ik heb je een PM gestuurd ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Hallo, Ik heb gister een bestelling gedaan. Vanmorgen netjes binnen gekregen, echter is die niet compleet. De tweede pagina van de pakbon mist ook + de producten die erop staan. Ordernummer: C2365079

Goed om te horen dat hij is ontvangen, spijtig dat het niet de levering niet in orde is..
Zou je mij in een PM kunnen vertellen wat er ontbreekt?

Bart

Als ik 5 jaar iets ergens bestel en ik moet 1 van de 2 bestellingen na bellen dat er iets niet goed is dan blijf je toch niet daar bestellen?
Ik heb zelf zelden problemen met b&f maar er zijn internet shops genoeg waar je je sups kunt bestellen.

Heb je gelijk in. Neem me ook steeds voor niet meer bij bodyenfitshop te bestellen omdat het de ergenis niet waard is. De enigste reden dat ik tot nu toe bij ze blijf bestellen is omdat ze qua prijs vaak stukken voordeliger zijn als andere leveranciers van sportvoeding.

No Xplode 3.0 is binnen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken No Xplode pre-workout 3.0 BSN:
- Legendarische Pre workout nog sterker!
- Werkt binnen minuten
- Energie en mentale focus
- Maximale Pomps
- Sloop de sportschool!
- Energie
- Kracht
- Massa

Verkrijgbaar voor slechts 49,90!

Bart

Gratis Whey Isolaat Crispy!

Gratis Whey Isolaat Crispy bij Whey Perfection 2200 gram en 4540 gram! :)
Actie geldig tot en met vrijdag.

Bart

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

Hebben jullie hem al getest? hoe bevalt hij ?

Zelf heb ik hem nog niet getest, maar het is de verbeterde versie van No Xplode, wat al een topper is. Dit zegt voor mij genoeg, ik koop vandaag direct een potje! :D
Daarnaast koopt mijn collega alleen maar topproducten in, dus ja, wij hebben er wel vertrouwen in :cool:

Bart

"slechts 49,90"
Vind dit wel erg duur hoor voor een PWO, vorige was 15 euro goedkoper.

"slechts 49,90" Vind dit wel erg duur hoor voor een PWO, vorige was 15 euro goedkoper.

We hanteren voor ieder product de laagst mogelijke verkoopprijs. Daarnaast hanteren we de laagste prijsgarantie, dus goedkoper ga je 'm niet vinden :D

Bart

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Komen de 360 capsules-potten ook nog??
Nee, de 360 potten komen niet op korte termijn.. De voorraad capsules die we binnen gekregen, is beperkt en nieuwe is besteld om ook 360 te kunnen laten capsuleren. Ik heb het met mijn collega erover gehad en gaan 2x180 aanbieden voor de "vertrouwde" prijs van 360 capsules. Deze zal vandaag online staan. :)

Ralf

We hanteren voor ieder product de laagst mogelijke verkoopprijs. Daarnaast hanteren we de laagste prijsgarantie, dus goedkoper ga je 'm niet vinden :D

Bart

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Nee, de 360 potten komen niet op korte termijn.. De voorraad capsules die we binnen gekregen, is beperkt en nieuwe is besteld om ook 360 te kunnen laten capsuleren. Ik heb het met mijn collega erover gehad en gaan 2x180 aanbieden voor de "vertrouwde" prijs van 360 capsules. Deze zal vandaag online staan. :)

Ralf

Ja snap natuurlijk ook dat jullie de prijs zo laag mogelijk houden, alleen had BSN het wel voor wat minder mogen aanbieden :o
Wel mooi van die 2x180 deal. Volgende bestelling zit die erbij :)

Ja snap natuurlijk ook dat jullie de prijs zo laag mogelijk houden, alleen had BSN het wel voor wat minder mogen aanbieden :o Wel mooi van die 2x180 deal. Volgende bestelling zit die erbij :)

Top! :thumb: Ik zie je bestelling graag verschijnen, maken we er weer wat moois van!

Bart

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

DE WEEKDEALS! :)

Kokosolie extra virgin
Nu voor slechts 5,45!

Premium Superfruit Mix
Nu voor slechts 7,49!

Pure Amandelmeel
Nu voor slechts 5,75!

Pure Cacao Nibs
Nu voor slechts 3,65!

Pure Chiazaad
Nu voor slechts 3,49!

Pure Notenmix
Nu voor slechts 6,49!

Smart Protein
Nu
al vanaf 13,50!

Superfood Muesli
Nu voor slechts 2,65!

Profiteer nu! :thumb:

Bart

Assault bijna op, kan ik weer aan de unstoppable :D

Ordernummer: C2369380

Pindapasta is echt heel lekker. Als je van pindakaas houdt, wil je zodra je deze geprobeerd hebt nooit meer anders!

Bedoelde de whey perfection pindakaas smaak. Iemand die hem al gekocht heeft?:)
Pindapasta koop ik niet meer omdat het onmogelijk is om de kcal te tracken. Alle olie zit bovenop en dan krijg je onderaan een droge boel.

Bedoelde de whey perfection pindakaas smaak. Pindapasta koop ik niet meer omdat het onmogelijk is om de kcal te tracken. Alle olie zit bovenop en dan krijg je onderaan een droge boel.

Whey Perfection Peanut Butter smaakt (hoe kan het ook anders), naar pindakaas. Als je van pindakaas houdt, dan gaat deze smaak je zeker bevallen! :)

Bart

Heb je gelijk in. Neem me ook steeds voor niet meer bij bodyenfitshop te bestellen omdat het de ergenis niet waard is. De enigste reden dat ik tot nu toe bij ze blijf bestellen is omdat ze qua prijs vaak stukken voordeliger zijn als andere leveranciers van sportvoeding.

Ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad, altyd top en zeer vriendelijke service.
Welis iets kleins maar dat werd snel en top verholpen.
Simpelweg b&f top :):) tot de volgende bestelling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven