XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey Perfection Peanut Butter smaakt (hoe kan het ook anders), naar pindakaas. Als je van pindakaas houdt, dan gaat deze smaak je zeker bevallen! :)

Bart

Watermeloen is mn lievelingsfruit, maar de whey smaakt r niet naar.
26 shakes had nog wel gekund, 81 is toch echt te veel risicio.

Kunnen jullie niet nog een sample pakket met 12 andere smaken maken (ook de nieuwe dus)?:D

Watermeloen is mn lievelingsfruit, maar de whey smaakt r niet naar. 26 shakes had nog wel gekund, 81 is toch echt te veel risicio. Kunnen jullie niet nog een sample pakket met 12 andere smaken maken (ook de nieuwe dus)?:D

De samples van de nieuwe smaken komen over een aantal weken binnen. Hierna gaan we kijken wat we gaan doen qua Variety Pack's en dergelijke :)

Bart

Bedoelde de whey perfection pindakaas smaak. Iemand die hem al gekocht heeft?:)
Pindapasta koop ik niet meer omdat het onmogelijk is om de kcal te tracken. Alle olie zit bovenop en dan krijg je onderaan een droge boel.

Koop dan de PB2 , die poeder moet je gewoon met water mengen en tadaaa, je weet perfect wat je binnenkrijgt. Alle info staat op het potje :)

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

De samples van de nieuwe smaken komen over een aantal weken binnen. Hierna gaan we kijken wat we gaan doen qua Variety Pack's en dergelijke :)

Bart

Ik weet dat het niet makkelijk is, maar toch vraag ik het ff. Is het in de toekomst mogelijk om te kunnen kiezen welke smaak sample je wilt wnr je een gratis item krijgt bij je bestelling? Want heb nu al verscheidene bestellingen gedaan, maar regelmatig dezelfde sample meegekregen van whey perfection...Ik hoopte om toch wat verschillende smaken geproefd te kunnen hebben tegen dat ik een nieuwe emmer moet bestellen...

Koop dan de PB2 , die poeder moet je gewoon met water mengen en tadaaa, je weet perfect wat je binnenkrijgt. Alle info staat op het potje :) ---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ---------- Ik weet dat het niet makkelijk is, maar toch vraag ik het ff. Is het in de toekomst mogelijk om te kunnen kiezen welke smaak sample je wilt wnr je een gratis item krijgt bij je bestelling? Want heb nu al verscheidene bestellingen gedaan, maar regelmatig dezelfde sample meegekregen van whey perfection...Ik hoopte om toch wat verschillende smaken geproefd te kunnen hebben tegen dat ik een nieuwe emmer moet bestellen...

Ik kan verklappen dat we hier mee bezig zijn. Het is systeemtechnisch en met het oog op inkoop en logistiek nogal ingewikkeld, waardoor we genoodzaakt zijn hier veel tijd in te steken voordat we blind dit in gaan voeren ;) Ik kan geen termijn noemen, maar zoals ik zei, we zijn ermee bezig :)

Bart

Ok bedankt voor het antwoorden, dan probeer ik ondertussen een kleine pak isolaat ;)

Bedoelde de whey perfection pindakaas smaak. Iemand die hem al gekocht heeft?:)
Pindapasta koop ik niet meer omdat het onmogelijk is om de kcal te tracken. Alle olie zit bovenop en dan krijg je onderaan een droge boel.

Waarom zou het ineens onmogelijk zijn om te tracken als de olie bovenop de pasta staat?
Ten eerste: Je roert het waarschijnlijk toch door voor gebruik.
Ten tweede: De hoeveelheid calorieën in de pot blijft hetzelfde als je gewoon alles opmaakt.
Dat je dan de ene dag 110 calorieën hebt en de andere dag 90 calorieën terwijl je beide dagen van 100 was uitgegaan maakt dan niet uit.

Waarom zou het ineens onmogelijk zijn om te tracken als de olie bovenop de pasta staat?
Ten eerste: Je roert het waarschijnlijk toch door voor gebruik.
Ten tweede: De hoeveelheid calorieën in de pot blijft hetzelfde als je gewoon alles opmaakt.
Dat je dan de ene dag 110 calorieën hebt en de andere dag 90 calorieën terwijl je beide dagen van 100 was uitgegaan maakt dan niet uit.

Zelfs als ik het roer zit er boven nog meer olie dan onder, en het laatste beetje is altijd kurkdroog. Wat jij zegt is wel heel raar, moet ik eerst van de bovenkant eten en dan opeens van de onderkant (snap niet hoe het anders 20 kcal kan schelen).

Zo,
aangezien gisteren me whey opging bestellen we maar weer een emmert..

Oo en 2x UNST :banana:
devil1.gif

kan het naast me anderen dichte potjes gaan staan :p

Oo en als cadeau een roze pols bandje aangezien de blauwe op waren...:D

Uw ordernummer is: C2370222.

Zo, aangezien gisteren me whey opging bestellen we maar weer een emmert.. Oo en 2x UNST :banana:
devil1.gif
kan het naast me anderen dichte potjes gaan staan :p Oo en als cadeau een roze pols bandje aangezien de blauwe op waren...:D Uw ordernummer is: C2370222.

Mooie bestelling! Morgen in huis, as usual! :cool:

Bart

Zijn jullie van plan Gifted Nutrition (Phil Heath) in huis te nemen?

gezien de weekaanbiedingen wil ik nog wel even een tip meegeven:
kijk eens kritisch naar de verpakkingen van noten en superfoods:
heb het de laatste bestellingen al een paar keer meegemaakt dat de dekseltjes gescheurd of opengesprongen zijn tijdens transport. Dit is bij oa de amandelmeel en kokosmeel gebeurd. Dit spul geeft geen tegendruk bij indeuken, en dan is de verpakking niet sterk genoeg om dit op te vangen. Aangezien er maar kleine hoeveelheden uit misten en ik van nature lui aangelegd ben heb ik hier verder geen punt van gemaakt... maar wellicht iets om eens tegen het licht te houden!

heb overigens net een shake gemaakt van de niewe just protein, maar die strawberry milkshake is wel ff wat minder van smaak dan de pwhey perfection hoor! Er blijven ook een hoop klonten op de bodem, is dat de caseine? ik mix hem met 50ml HV melk en 25oml water, maar hij lost niet lekker op!
tegenvaller dus!
volgende keer maar weer gewoon whey perfection...

Die "weekaanbiedingen" beginnen wel steeds lachwekkender te worden...

Bij XXL Nutrition gaat er altijd een paar euro tot 10 euro vanaf. Bij jullie gaat het altijd om een paar centen ??? nu zelfs om 24 cent! :roflol:

B&F, weet je wanneer jullie de Glycofuse van Gaspari weer binnen krijgen?

gezien de weekaanbiedingen wil ik nog wel even een tip meegeven:
kijk eens kritisch naar de verpakkingen van noten en superfoods:
heb het de laatste bestellingen al een paar keer meegemaakt dat de dekseltjes gescheurd of opengesprongen zijn tijdens transport. Dit is bij oa de amandelmeel en kokosmeel gebeurd. Dit spul geeft geen tegendruk bij indeuken, en dan is de verpakking niet sterk genoeg om dit op te vangen. Aangezien er maar kleine hoeveelheden uit misten en ik van nature lui aangelegd ben heb ik hier verder geen punt van gemaakt... maar wellicht iets om eens tegen het licht te houden!

heb overigens net een shake gemaakt van de niewe just protein, maar die strawberry milkshake is wel ff wat minder van smaak dan de pwhey perfection hoor! Er blijven ook een hoop klonten op de bodem, is dat de caseine? ik mix hem met 50ml HV melk en 25oml water, maar hij lost niet lekker op!
tegenvaller dus!
volgende keer maar weer gewoon whey perfection...
Bedankt voor je feedback. Daar kunnen we zeker wat mee en zijn van deze problemen (helaas) al op de hoogte. We hebben een enorme voorraad staan van deze producten, wat ten goede komt van de prijs, maar helaas niet van de verzending. We zijn al druk bezig, met een nieuwe verpakking en nieuw uiterlijk van de producten. Wat meer een "A-merk"-ervaring moet geven. Op de achtergrond wordt er dus kei hard aan gewerkt om dit te verbeteren. Als er een probleem is met de levering, stuur me een privébericht, met de foto's van de "rotzooi", dan pakken we dat direct op. Je besteld en betaald immers voor kwalitatief goede en nette producten.

Wat betreft de Just Protein, de smaak en structuur is zeker anders dan de Whey Perfection. Eigenlijk mag je ze ook niet vergelijken. Just Protein is voornamelijk plantaardige eiwitten, waardoor de structuur en smaak dusdanig beinvloed worden. Whey Protein, de beste eiwitbron, heeft daarintegen een heerlijke oplosbaarheid en ook heerlijke smaak. Daar betaal je ook iets meer voor :)
Die "weekaanbiedingen" beginnen wel steeds lachwekkender te worden...

Bij XXL Nutrition gaat er altijd een paar euro tot 10 euro vanaf. Bij jullie gaat het altijd om een paar centen ??? nu zelfs om 24 cent! :roflol:
XXL Nutrition biedt producten aan, waarop ze veel meer marge hebben. Als je kijkt naar onze SALE, B&F Deals (hier zitten ook aanbiedingen bij met veel kortingen, dus we hebben meer aanbiedingen dan alleen weekdeals) hebben we ook producten waar een flinke korting op zit. We willen naast bodybuildingproducten, ook graag lifestyleproducten aanbieden. Vandaar we deze week een Healthy & Fit week hebben, met een boekje, informatie en meer. Waardoor de aanbiedingen anders zijn. Vanaf aankomende vrijdag, weer reguliere aanbiedingen met voor ieder wat wils :) Ook met producten die hoger geprijsd zijn, waardoor er weer korting is :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
B&F, weet je wanneer jullie de Glycofuse van Gaspari weer binnen krijgen?
Ga ik morgen voor je navragen! Dan zet ik het hier neer!
Niet dus?
Gister wat besteld, nog niks van gehoord.. alleen een bevestiging van mijn bestelling..
Wat is je ordernummer? Dan check ik het even voor je. Alle bestellingen waarbij direct betaald word (behalve vooruitbetalen) verzenden we dezelfde dag. Wellicht dat dit een reden is, waarom je pakket nog niet verstuurd is.

Ralf

Heren, ik heb paar uur geleden een PM gestuurd, maar nog geen antwoord op gehad....hoe zit het daarmee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven