Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
en is me geld al binnen? zit met smart te wachten op de verzendmelding :p

Bedankt voor je feedback. Daar kunnen we zeker wat mee en zijn van deze problemen (helaas) al op de hoogte. We hebben een enorme voorraad staan van deze producten, wat ten goede komt van de prijs, maar helaas niet van de verzending. We zijn al druk bezig, met een nieuwe verpakking en nieuw uiterlijk van de producten. Wat meer een "A-merk"-ervaring moet geven. Op de achtergrond wordt er dus kei hard aan gewerkt om dit te verbeteren. Als er een probleem is met de levering, stuur me een privébericht, met de foto's van de "rotzooi", dan pakken we dat direct op. Je besteld en betaald immers voor kwalitatief goede en nette producten.

Wat betreft de Just Protein, de smaak en structuur is zeker anders dan de Whey Perfection. Eigenlijk mag je ze ook niet vergelijken. Just Protein is voornamelijk plantaardige eiwitten, waardoor de structuur en smaak dusdanig beinvloed worden. Whey Protein, de beste eiwitbron, heeft daarintegen een heerlijke oplosbaarheid en ook heerlijke smaak. Daar betaal je ook iets meer voor :)

XXL Nutrition biedt producten aan, waarop ze veel meer marge hebben. Als je kijkt naar onze SALE, B&F Deals (hier zitten ook aanbiedingen bij met veel kortingen, dus we hebben meer aanbiedingen dan alleen weekdeals) hebben we ook producten waar een flinke korting op zit. We willen naast bodybuildingproducten, ook graag lifestyleproducten aanbieden. Vandaar we deze week een Healthy & Fit week hebben, met een boekje, informatie en meer. Waardoor de aanbiedingen anders zijn. Vanaf aankomende vrijdag, weer reguliere aanbiedingen met voor ieder wat wils :) Ook met producten die hoger geprijsd zijn, waardoor er weer korting is :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga ik morgen voor je navragen! Dan zet ik het hier neer!

Wat is je ordernummer? Dan check ik het even voor je. Alle bestellingen waarbij direct betaald word (behalve vooruitbetalen) verzenden we dezelfde dag. Wellicht dat dit een reden is, waarom je pakket nog niet verstuurd is.

Ralf

Tot wanneer zujn die b&f deals?

C2373367

Nog even gauw de weekdeals :)

C2373367 Nog even gauw de weekdeals :)

Profiteren nu het nog kan :D
Bedankt voor je bestelling, je hebt het morgen in huis Casper! :)

Bart

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

DE WEEKDEALS! :)

Kokosolie extra virgin
Nu voor slechts 5,45!

Premium Superfruit Mix
Nu voor slechts 7,49!

Pure Amandelmeel
Nu voor slechts 5,75!

Pure Cacao Nibs
Nu voor slechts 3,65!

Pure Chiazaad
Nu voor slechts 3,49!

Pure Notenmix
Nu voor slechts 6,49!

Smart Protein
Nu
al vanaf 13,50!

Superfood Muesli
Nu voor slechts 2,65!

Profiteer nu. laatste dag!
:thumb:

Bart

ik heb zojuist een bestelling geplaatst, zou ik hier misschien een extra sampletje whey perfection bij kunnen krijgen? (wil graag vanilla ice, speculaas of chocolate brownie proberen als dat kan ivm volgende pot whey :) ) ordernummer: C2373803

Zo keurig netjes op tijd weer.. dank u weer:)
En ik heb de post man overtuigd dat hij ook bij B&F gaat bestellen :D

hij vroeg wat er in zat,
en wou het een en ander weten , dus ik heb hem verwezen naar de de site van B&F :thumbs:

STUFF_BFFFFFFFFFFFFFFFFF.jpg

ik heb zojuist een bestelling geplaatst, zou ik hier misschien een extra sampletje whey perfection bij kunnen krijgen? (wil graag vanilla ice, speculaas of chocolate brownie proberen als dat kan ivm volgende pot whey :) ) ordernummer: C2373803

Je bestelling wordt nu behandeld, dus helaas kan ik er geen sample meer aan toevoegen.
In ieder geval bedankt voor je bestelling (morgen in huis :)) en wellicht dat ik de volgende keer meer voor je kan betekenen :D ik begrijp je nieuwsgierigheid naar deze smaken helemaal!

Bart

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Zo keurig netjes op tijd weer.. dank u weer:) En ik heb de post man overtuigd dat hij ook bij B&F gaat bestellen :D hij vroeg wat er in zat, en wou het een en ander weten , dus ik heb hem verwezen naar de de site van B&F :thumbs:
STUFF_BFFFFFFFFFFFFFFFFF.jpg

Zo mag ik het horen! :D
Bedankt voor je bestelling en fijn om te horen dat je een tevreden klant bent :cool:
Keep up the good work!

Bart

Las dat er een nieuwe smaak unstoppable komt, blijft hij er dan toch in?

Je bestelling wordt nu behandeld, dus helaas kan ik er geen sample meer aan toevoegen.
In ieder geval bedankt voor je bestelling (morgen in huis :)) en wellicht dat ik de volgende keer meer voor je kan betekenen :D ik begrijp je nieuwsgierigheid naar deze smaken helemaal!

Bart

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Jammer :( had echt 1 minuut geleden besteld

Kunnen jullie bij PostNL regelen dat heg pakketje in de avond aankomt? Ochtend ben ik nooit thuis, zelfs zaterdag niet

Las dat er een nieuwe smaak unstoppable komt, blijft hij er dan toch in?
Er is inderdaad een nieuwe smaak Unstoppable, ik zag het. Strawberry/Mango. Klinkt goed, maar deze was al lang in productie en is klaar voor levering. Dit was natuurlijk allang gefabriceerd voordat bekend werd dat het product uit het assortiment gaat. Helaas is het zo, dat de voorraad die we nog hebben OP=OP. Daarna gaat het niet meer de verkoop.

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

qqva8p.png

Slink Amino's with Energy
30 servings voor 9.50!

ATP
30 servings 9.50!

Alarm Pre-workout
28 servings voor 9.50!

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Kunnen jullie bij PostNL regelen dat heg pakketje in de avond aankomt? Ochtend ben ik nooit thuis, zelfs zaterdag niet
Nee, we hebben helaas geen invloed op de levertijd van de pakketdienst. Dit is afhankelijk van heel veel factoren, een bepaald tijdvak aangeven is dus niet mogelijk. Wellicht is PakjeGemak iets voor jou? Dan laat je jouw pakket afleveren op een afhaallocatie van de postNL. Dan kun je het afhalen wanneer het jou uitkomt (ook 's avonds).

Ralf

hey ralf, het is een hele tijd goed gegaan maar vandaag was het weer even mis, ik had 2 x slink amino's besteld. maar op n of andere manier zit er maar n in en dat is de watermelon (de fruitpunch mist).
en de satchets missen maarja dat is tot daar aan toe

gr

Hier is ie dan: C2374463 :D
Een extra sachet voor een trouwe klant?<3 moet namelijk nog groeien

hey ralf, het is een hele tijd goed gegaan maar vandaag was het weer even mis, ik had 2 x slink amino's besteld. maar op n of andere manier zit er maar n in en dat is de watermelon (de fruitpunch mist).
en de satchets missen maarja dat is tot daar aan toe

gr
Dat klinkt niet goed. Wil je me een privébericht sturen met je ordernummer? Dan kijken we er direct na. Uiteraard ons excuses voor het ongemak.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Hier is ie dan: C2374463 :D
Een extra sachet voor een trouwe klant?<3 moet namelijk nog groeien
Bedankt voor je bestelling. Mijn collega's hebben hem al verwerkt, dus morgen in huis! :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven