XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn jammer gister besteld nu FB actie:eek:, wel al netjes in huis alleen helaas zitten mijn Olimp handschoenen er niet in en ik heb maar 1 doosje Multi Men ontvangen i.p.v. 2 Staan deze in backorder of zijn ze gewoon niet ingepakt? order C2385063

Alvast bedankt! Greetz

Dit heb ik ook :-(
Gisteren avond besteld en vandaag de 10% actie.

Hopelijk gaan ze mij ook een PB sturen
Ordernummer C2386890

Gefeliciteerd met jullie FB fans! Leuke actie, meteen gebruik van gemaakt.

Ordernummer: C2390353
Extra's zijn welkom (las dat het werkte als je dat hier vroeg) :D

Dit heb ik ook :-(
Gisteren avond besteld en vandaag de 10% actie.

Hopelijk gaan ze mij ook een PB sturen
Ordernummer C2386890

Haha ik krijg alleen een pm over dingen die niet in mijn pakket zaten hoor, niet over de actie zelf.
Daar beginnen ze niet aan anders kunnen ze aan de gang blijven lijkt me.

Dit heb ik ook :-( Gisteren avond besteld en vandaag de 10 actie. Hopelijk gaan ze mij ook een PB sturen Ordernummer C2386890

Haha ik krijg alleen een pm over dingen die niet in mijn pakket zaten hoor, niet over de actie zelf. Daar beginnen ze niet aan anders kunnen ze aan de gang blijven lijkt me.

Dit ging inderdaad over de ontbrekende producten :D Service staat voorop bij ons, maar we moeten inderdaad af en toe een grens trekken :p
Bedankt voor je bestelling en geniet ervan!

Gefeliciteerd met jullie FB fans! Leuke actie, meteen gebruik van gemaakt. Ordernummer: C2390353 Extra's zijn welkom (las dat het werkte als je dat hier vroeg) :D

Dank je wel! Je order is al verwerkt waardoor het helaas niet meer mogelijk is er extra's aan toe te voegen. Geniet van je bestelling! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Tot morgenmiddag 12.00 uur 10 korting op ons hele assortiment!
100000-likes2.jpg

Ohja, nog een actie vrienden! Win 1 van de 100 goodieboxen!
25h3crt.png

Naar verwachting gaat de GlycoFuse zeker nog enige weken duren. Het product is al enige tijd niet leverbaar bij onze leverancier. Het kan zijn dat het morgen binnen komt, want we bestellen het wel, maar ook weken duren. Dat is lastig aan te geven. Dit heeft met leverproblemen te maken vanuit de VS. Het beste kun je jou aanmelden op de mail van dit product. Dan krijg je een mail zodra het voorradig is.:)

Jullie hebben zeker geen ander product op basis van Highly Branched Cyclic Dextrin?

Ik ben niet zo dol op kunstmatige zoetstoffen.
Ik gebruik momenteel B&F whey gezoet met Stevia en Casein zonder smaak.
Hebben jullie eventueel ook een mix van whey en casein zonder kunstmatige zoetstoffen en een casein zonder kunstmatige zoetstoffen maar wel met een smaakje?
Of kan je mij tips geven?

Mvg

Mike

En het merk Biotest zal wel niet naar Nederland gehaald kunnen worden? haha

Het ligt hier in ieder geval niet in de schappen haha ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Is dit niet iets voor het bodyenfitshop merk? Ik denk dat HBCD poeder in net zulke zakken als de ultra fine oats voor een mooi prijsje best goed zou kunnen verkopen.. Ik zou het wel kopen!

Ik leg het voor aan mijn collega's ;) wie weet iets voor in de (nabije) toekomst! Bedankt voor het meedenken, keep up the good work! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Ik ben niet zo dol op kunstmatige zoetstoffen. Ik gebruik momenteel B&F whey gezoet met Stevia en Casein zonder smaak. Hebben jullie eventueel ook een mix van whey en casein zonder kunstmatige zoetstoffen en een casein zonder kunstmatige zoetstoffen maar wel met een smaakje? Of kan je mij tips geven? Mvg Mike

Ik zal het even voor je uitzoeken. Deze vraag speel ik door naar mijn collega's van de afdeling Voeding. Wanneer ik antwoord heb laat ik het je weten :)

Bart

Is dit niet iets voor het bodyenfitshop merk? Ik denk dat HBCD poeder in net zulke zakken als de ultra fine oats voor een mooi prijsje best goed zou kunnen verkopen.. Ik zou het wel kopen!

Helemaal mee eens! Ik sta dan persoonlijk al garant voor 1.5-2kg per maand.
Ik zie hem bij Bulkpowders ook al staan.

Wanneer is er weer waxy maize starch?

Kijk aan, tijdje geleden had alleen bodybuildingwarehouse het.. Nu bodyenfitshop nog! :D

Het is ook gewoon een TOP supplement. De engelse en amerikaanse fora staan er bol van.
B&F zou wel goed zaken doen door het als enige in Nederland te verkopen

Hoe goed werkt de Rhodiola Rosea?

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/rhodiola-rosea/body-fit-sportsnutrition/rhodiola-rosea/

En hoe serieus moet ik de het nemen dat het ook het leervermogen verbetert?
Is dat echt zo, want ik heb namelijk last van examen stress

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

En waarom worden de PRIJZEN niet aangepast van de eiwit shakes?

Ik citeer:

''Prijzen van volle melkpoeder zullen de komende zes maanden met 10 procent dalen, zeggen analisten van de Rabobank. Momenteel liggen de prijzen hiervan op 3900 dollar per ton, over een half jaar zal dat teruggaan tot 3500 dollar per ton.''

Hoe komt dit?

Wat gebeurt er nu met Rusland? Juist een economische boycot, dus ook voedsel wordt niet meer gemporteerd door de Russische staat, Waardoor het aanbod hier en in de rest van Europa groter wordt, Want rusland was een grote afnemer.

Ik zou graag 2 smaken willen bestellen van Whey perfection voor de prijs van 1 emmer (want het is evenveel) kan dat?

Banaan en chocolade Brownie

Vorige week Whey perfection peanutbutter besteld, bevalt goed. Smaak is erg zoet, in het begin behoorlijk wennen. Na een paar keer wordt het steeds lekkerder.:)

Enige wat een beetje tegenvalt is dat het erg slecht oplost, hoe goed ik ook shake, ik blijf klonten houden. Verschilt de oplosbaarheid per smaak of heb ik dan een 'slechte' pot. Ik los het op in melk, nog tips om het beter te mengen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven