MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling is weer binnen, snel zoals altijd :)

Is dit trouwens nog gelukt B&F?
Daarnaast hoor ik graag van de Prime Minister of er nog 1 à 2 Unstoppables over zijn die weg mogen :)
Ja, ik heb een antwoord. De cacao poeder is geen verschil. 100% caco is 100% cacao. Wel moet je erop letten dat merken als Blooker vaak kleinere verpakkingen aanbevelen. Unstoppable was OP=Op en dus ook echt op. Deze komt dus niet meer terug voorradig. Wellicht in een nieuwe formule. Dat is nog even afwachten :)
Bestelling is weer binnen, snel zoals altijd :)
Top, hartstikke mooi. Jij ook bedankt natuurlijk :thumbs:

Ralf

Bodyenfit: als ik moet kiezen tussen de nieuwe fitness meal en mass perfection, wat is dan de beste keuze?

Bodyenfit: als ik moet kiezen tussen de nieuwe fitness meal en mass perfection, wat is dan de beste keuze?
Persoonlijk vind ik Fitness Meal een betere keus dan Mass Perfection. Dit puur gekeken naar de eiwitten, vetten en koolhydraten per 100 gram. De Fitness Meal scoort dan beter met de gezonde vetten, koolhydraten (bronnen) maar iets lager in de eiwitten (4 gram per 100), maar dan heb je wel lijnzaad-, tarwekiem- en coconutpoeder erbij. Daar betaal je 34,50 voor, terwijl je bij de Mass Perfection 3 euro meer betaald. Dan is de keus beter om te kiezen voor de Fitness Meal. Wil je alleen koolhydraten, eiwitten, dan zit je met de Mass Perfection beter :)

Ralf

Persoonlijk vind ik Fitness Meal een betere keus dan Mass Perfection. Dit puur gekeken naar de eiwitten, vetten en koolhydraten per 100 gram. De Fitness Meal scoort dan beter met de gezonde vetten, koolhydraten (bronnen) maar iets lager in de eiwitten (4 gram per 100), maar dan heb je wel lijnzaad-, tarwekiem- en coconutpoeder erbij. Daar betaal je 34,50 voor, terwijl je bij de Mass Perfection 3 euro meer betaald. Dan is de keus beter om te kiezen voor de Fitness Meal. Wil je alleen koolhydraten, eiwitten, dan zit je met de Mass Perfection beter :)

Ralf

Zelf n vaste fan van jullie mp [emoji1] hoe is de smaak/structuur van de fitness meal? Lijkt die op de mp?

Zelf n vaste fan van jullie mp [emoji1] hoe is de smaak/structuur van de fitness meal? Lijkt die op de mp?
Jep, hij is net iets fijner door een iets lagere dosering Oats :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

WEEKDEALS!

Alarm Ultra Pre-Workout
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 9,50!

ATP
Nu voor slechts 9,50!

Mutant BCAA Caps
Nu voor slechts 19,50!

L-Glutamine
Nu voor slechts 9,90!

Iron Cuts
Nu voor slechts 24,90!

Pure Cacao Poeder
Nu al vanaf 3,65!

Intrabolic
Nu voor slechts 14,90!

bedoeling was om morgen te bestellen zodat ik mezelf de B&F subs kado kon doen, maar dan kwam ik op mijn BDAY zonder eiwitten te zitten wat dus echt niet kan.

C2388899 iets leuks ervan maken zou leuk zijn :)

bedoeling was om morgen te bestellen zodat ik mezelf de B&F subs kado kon doen, maar dan kwam ik op mijn BDAY zonder eiwitten te zitten wat dus echt niet kan. C2388899 iets leuks ervan maken zou leuk zijn :)

Bedankt voor je bestelling! Ik heb er wat moois van gemaakt! :D
En alvast gefeliciteerd natuurlijk! :cool:

Bart

100.000 likes! Lekker hoor. Doe nu mee aan die actie voor 1 van de 100 B&F dozen, hoop dat ik deze keer wel eens iets win :)

Ja, we gaan lekkerrr! :D
Leuke actie hé. Bedankt voor je deelname!
Keep up the good work :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

:thumb:

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Tot morgenmiddag 12.00 uur 10% korting op ons hele assortiment!
100000-likes2.jpg

Persoonlijk vind ik Fitness Meal een betere keus dan Mass Perfection. Dit puur gekeken naar de eiwitten, vetten en koolhydraten per 100 gram. De Fitness Meal scoort dan beter met de gezonde vetten, koolhydraten (bronnen) maar iets lager in de eiwitten (4 gram per 100), maar dan heb je wel lijnzaad-, tarwekiem- en coconutpoeder erbij. Daar betaal je 34,50 voor, terwijl je bij de Mass Perfection 3 euro meer betaald. Dan is de keus beter om te kiezen voor de Fitness Meal. Wil je alleen koolhydraten, eiwitten, dan zit je met de Mass Perfection beter :) Ralf
Grtz met jullie 100 000 FB fans!!! en leuke actie weer :D:D Ga ik zeker gebruik van mijn, Mijn MP pot is alweer bijna op Ik gebruik mijn MP nu op wisselende tijden, En zit te twijfelen om miss die fitness meal te proberen. Maar is fitness meal voor hetzelfde gebruik als de MP? en ook goed NA de training? (en als ik laat in de middag train neem ik mijn MP altijd in de ochtend, is dan de fitness meal ook een goeie?)

en moet ik Fitness meal zien als een opvolger van de MP of een product ernaast?

Laatst bewerkt:
Damn jammer gister besteld nu FB actie:eek:, wel al netjes in huis alleen helaas zitten mijn Olimp handschoenen er niet in en ik heb maar 1 doosje Multi Men ontvangen i.p.v. 2 Staan deze in backorder of zijn ze gewoon niet ingepakt? order C2385063

Alvast bedankt! Greetz

Hier is een foutje gemaakt denk ik...
2j43vvd.png

Damn jammer gister besteld nu FB actie:eek:, wel al netjes in huis alleen helaas zitten mijn Olimp handschoenen er niet in en ik heb maar 1 doosje Multi Men ontvangen i.p.v. 2 Staan deze in backorder of zijn ze gewoon niet ingepakt? order C2385063

Alvast bedankt! Greetz
Daar ga ik voor je naar kijken, dan zend ik je direct een privébericht zodra ik het uitgezocht hebt. Excuses voor het ongemak.:rolleyes:
Hier is een foutje gemaakt denk ik...
Bedankt voor het melden. Gaan we oplossen! :thumbs:

Ralf

Enig idee wanneer de Glycofuse weer terug is? En of de grootverpakking dan ook beschikbaar is

Enig idee wanneer de Glycofuse weer terug is? En of de grootverpakking dan ook beschikbaar is
Mijn collega inkoop is momenteel afwezig. Zodra hij er weer is, vraag ik het direct voor je na :)

Ralf

Ohja, nog een actie vrienden! Win 1 van de 100 goodieboxen!
25h3crt.png

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Grtz met jullie 100 000 FB fans!!! en leuke actie weer :D:D Ga ik zeker gebruik van mijn, Mijn MP pot is alweer bijna op Ik gebruik mijn MP nu op wisselende tijden, En zit te twijfelen om miss die fitness meal te proberen. Maar is fitness meal voor hetzelfde gebruik als de MP? en ook goed NA de training? (en als ik laat in de middag train neem ik mijn MP altijd in de ochtend, is dan de fitness meal ook een goeie?)

en moet ik Fitness meal zien als een opvolger van de MP of een product ernaast?
Casper, ik had je bericht even gemist, maar nee, het is absoluut geen opvolger. Het is ernaast. Het zijn beide producten die je ter maaltijd vervanging kunt gebruiken, maar ook als gainer. Dus ideaal voor elk moment. Doordat de voedingswaarden enorm dicht bij elkaar liggen en de Fitness Meal net iets uitgebreider is, vind ik dat je deze hetzelfde kunt gebruiken als Mass Perfection. Superkeus en vult ook lekker :) Met Fitness Meal ga je er zeker op vooruit :wl:

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Naar verwachting gaat de GlycoFuse zeker nog enige weken duren. Het product is al enige tijd niet leverbaar bij onze leverancier. Het kan zijn dat het morgen binnen komt, want we bestellen het wel, maar ook weken duren. Dat is lastig aan te geven. Dit heeft met leverproblemen te maken vanuit de VS. Het beste kun je jou aanmelden op de mail van dit product. Dan krijg je een mail zodra het voorradig is.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven