AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ hell de leveringtermijn is vooraf afgesproken en dat is: vr 22:00 besteld, morgen thuis, anders staan er overal valse beloftes in hun tabel van "betaal en verzendopties". Er wordt ook nergens verwezen met * ofzo dat op verzendingen die vertraagd worden kunnen geen rechten ontleend worden. Als consument ben ik VEEL beter beschermd als het gaat om aankopen via internet.

@ casper ik heb de eerste 10x nooit wat gezegd, laatste 2-3x ook niet, of het nou te laat was of verkeerde dingen. En gesproken over mediamarkt, als zij iets niet op voorraad hebben of niet op tijd bestellen (zoals afgesproken) kreeg ik 30 korting van ze op de aankoop.

@ Bart ik noem het afspraken/beloftes idd, wat is het dan volgens jou?

Dan word t toch bij je buren bezorgd? Kan je t daar ophalen.

WEEKDEALS!

Alarm Ultra Pre-Workout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 9,50!

ATP

Nu voor slechts 9,50!

Mutant BCAA Caps

Nu voor slechts 19,50!

L-Glutamine

Nu voor slechts 9,90!

Iron Cuts

Nu voor slechts 24,90!

Pure Cacao Poeder

Nu al vanaf 3,65!

Intrabolic

Nu voor slechts 14,90!

Bart

5HTP kan in de hersenen en in de lever worden omgezet naar serotonine. Een tekort aan serotonine kan een negatief effect hebben op het functioneren van het lichaam
Denk aan slaaptekort, depressiviteit, chronische klachten etc. Het wordt ook wel het gelukshormoon genoemd, vandaar dat je bij een deficintie depressieve gevoelens kan hebben.

Het supplement wordt wel eens gebruikt na gebruik van drugs (XTC) waardoor je serotoninevoorraad wordt opgemaakt, hierdoor voel je je blij en verliefd na gebruik van deze drug.
De dip erna ontstaat doordat je serotoninegehalte nog niet is hersteld, dit kan je verhelpen door bepaalde soorten voeding of een supplement (5HTP of tryptofaan).
Dit wordt echter niet aangeraden of afgeraden door de fabrikanten die deze producten. Drugs is natuurlijk altijd schadelijk voor het lichaam, dus deze combinatie ook.

Als je antidepressiva (of andere voorgeschreven geneesmiddelen) slikt is het verstandig om contact op te nemen met de huisarts, hij/zij kan meer vertellen over deze combinatie.
Wanneer je, je houdt aan de aanbevolen dosis die de fabrikant voorschrijft zouden er geen klachten moeten ontstaan. Er wordt uitvoerig getest op de veiligheid van supplementen.

Bart

[/FONT]

Ok top! Bedankt voor de snelle info :thumbs:

Klopt het dat de peanut butter milkshake smaakt naar hazelnoot/pistache met water? Vind het niet echt smaken naar pindakaas, en zo ruikt het ook totaal niet :o

Klopt het dat de peanut butter milkshake smaakt naar hazelnoot/pistache met water? Vind het niet echt smaken naar pindakaas, en zo ruikt het ook totaal niet :o

Ik heb je een PM gestuurd :)

Bart

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

We hebben weer een flink aantal nieuwe producten. Check ze snel :)

Waaronder:
Pindapasta Crunchy

Twister Power Mixer

@ hell de leveringtermijn is vooraf afgesproken en dat is: vr 22:00 besteld, morgen thuis, anders staan er overal valse beloftes in hun tabel van "betaal en verzendopties". Er wordt ook nergens verwezen met * ofzo dat op verzendingen die vertraagd worden kunnen geen rechten ontleend worden. Als consument ben ik VEEL beter beschermd als het gaat om aankopen via internet.

@ casper ik heb de eerste 10x nooit wat gezegd, laatste 2-3x ook niet, of het nou te laat was of verkeerde dingen. En gesproken over mediamarkt, als zij iets niet op voorraad hebben of niet op tijd bestellen (zoals afgesproken) kreeg ik 30 korting van ze op de aankoop.

@ Bart ik noem het afspraken/beloftes idd, wat is het dan volgens jou?

3nigma, ik ben het toch wel met jou eens. Ik heb mij ook vaak stil gehouden omdat ik best begrijp dat er sprake kan zijn van overmacht, maar dit speelt al sinds begin van het jaar.

Hell, jij snapt het punt niet.. We hebben het hier niet over het juridische of wie er aansprakelijk is op basis van de koopovereenkomst. Dat geldt voor iedere winkel dat het binnen 30 kalenderdagen moet worden geleverd na het aangaan van een vk ovk. Het gaat hier om het principe dat er iets beloofd wordt, maar door overmacht en/of bezuinigingen op personeel of transport (in mijn beleving) de klant nu opeens de dupe van is. Gisteren hadden ze een actie, daarom kan ik begrijpen dat er door overmacht een aantal bestellingen niet de deur uit gaan. Maar gisteren was geen incident, het gebeurt tegenwoordig nog steeds regelmatig. Vroeger kon je er blind vanuit gaan dat je bestellingen de volgende dag al binnen zou zijn, zelfs bestellingen die om 21:59 uur waren besteld kwamen de volgende dag binnen (bestel al 6-7 jaar of zo ;)). Toch zijn van mijn laatste 10 bestellingen er 4 vertraagd, dat staat gewoon vast (overigens van de laatste 14 in totaal 8 vertraagd).

Bart, ik werk net als velen gewoon van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, dus een gaatje vinden om een bestelling te plaatsen is niet zo makkelijk voor iedereen ;) Daarom zijn klanten zoals ik blij als zij lezen: ''Voor 22:00 uur besteld, volgende werkdag bezorgd''. En als dit keer op keer niet wordt nagekomen, dan gaat dat natuurlijk wel irriteren bij klanten. Eigenlijk van het zotte dat de afnemer zich moet gaan aanpassen aan de leverancier. Ik verkoop zelf online B2B aan grote (inter)nationale klanten, als daar 2-3 keer een foutje tussen zit of het een dag te laat binnenkomt, dan krijgen wij de rekening gepresenteerd of raken een klant kwijt. Nu is het in jullie geval met B2C natuurlijk niet funest als een pakje een dag later komt, maar ik hoop dat je mijn punt snapt..

Ik heb ook nog een leuke PB van 26-02-2014 van Ralf waarin hij zelfs adviseerde om voor 18:00 uur te bestellen al wil je er zeker van zijn dat je de volgende werkdag je bestelling hebt. Dat ik toch eigenlijk te gek voor woorden. Ook wel grappig dat er in een eerdere reactie staat dat een aantal pakketten zijn vertraagd vanwege een storing, en vervolgens krijg je een email waarin staat dat er vanwege het succes van de 100.000 likes actie een aantal pakketten vertraagd kan zijn :)

Maar goed, deze discussie hoeft van mij niet hier plaats te vinden. Ik hoef of geen compensatie o.i.d. (in het verleden wel gehad, wat overigens erg correcte manier van handelen is!). Het is mij nu wel duidelijk. Ik heb vaak zat complimenten gegeven en de producten zelf zijn super, maar als iets structureel fout gaat/is mag dat publiekelijk worden opgemerkt VIND IK.

C2399453, zo even meteen zooitje amino's, creatine en vitaminen ingeslagen met al die kortingen! :)

B&F waarom zou ik SAA'S moeten nemen ipv bcaa? zie dat dosering in grammen vrij laag is. Tell me? wil het alleen gebruiken voor wat meer spierbehoud.

B&F, wat is er in het afgelopen half jaar veranderd aan jullie Beta-Alanine Pure en Citrulline Malaat pure?

Ik kan me goed herinneren dat ongeveer een half jaar geleden vooral de Beta-Alanine veel meer klonterde dan de batches van nu.
Ook was is de consistentie van nu veel meer poederig dan de kleine "kristallen" van toen...
Anti-klonter middel toegevoegd? Veranderd van leverancier?

Het verschil in textuur gecombineerd met de lage prijs doet mij een beetje wantrouwen...

3nigma, ik ben het toch wel met jou eens.

...

Het is mij nu wel duidelijk. Ik heb vaak zat complimenten gegeven en de producten zelf zijn super, maar als iets structureel fout gaat/is mag dat publiekelijk worden opgemerkt VIND IK.
3nigma en djryan87, ik ben het volledig met je eens en begrijp de irritatie van jullie kant helemaal. De belofte die wij doen, is een uniek selling point. Deze willen we ook nakomen. We willen niets liever :) Zoals jullie weten, staat onze service, snelheid, levering, kwaliteit en persoonlijke beleving voorop. Daarom zijn we heel actief op de sociale media en zit onze klantenservice, vol. Dit om altijd snelle reacties, aanname tijd etc te genereren. Dat voor het opvangen van klachten, maar ook van complimenten. Natuurlijk niet, dat we elke keer hetzelfde willen vertellen. Dat is vervelend en niet de bedoeling. Daar word ook hard aan gewerkt.

Je mag gerust weten dat we afgelopen december tot en met nu, flink gegroeid zijn door toevoeging van de Superfood afdeling en de richting van Health & Fit. Het is veel drukker en we zijn flink aan het verbreden van ons logistiekgedeelte. Ook hierin werken wij hard om alles te verbeteren, om de garantie voor 22.00 uur besteld waar te maken. Ik zou zeggen, ben je eens in Heerenveen, dan leid ik je graag eens rond door ons magazijn. Dan heb je een indruk hoe het gaat. Drinken we nog samen een shake ook ;) We willen namelijk niets liever dan tevreden klanten. Gelukkig gebeurd dit niet vaak dat de orders niet afkomen, maar als je de regelmaat optelt, begrijp ik jullie frustratie. Zeker als je al langer klant bent. Daarom, ons excuses voor het ongemak en we werken er kei hard aan om dit te verbeteren. We willen niets liever dan een klant die tevreden is met onze service, producten, kwaliteit en ook dé levering. Tenslote, wij maken een belofte die we graag nakomen.:)
C2399453, zo even meteen zooitje amino's, creatine en vitaminen ingeslagen met al die kortingen! :)
Bedankt voor je bestelling. We hebben met de Image Sports hele leuke deals nu. De producten gaan je zeker bevallen. Bedankt, morgen in huis!
B&F waarom zou ik SAA'S moeten nemen ipv bcaa? zie dat dosering in grammen vrij laag is. Tell me? wil het alleen gebruiken voor wat meer spierbehoud.
Wanneer je voor spierbehoud gaat, altijd kiezen voor BCAA's. In mijn ogen zijn dat de aminozuren voor spierherstel. SAA's zijn voornamelijk gericht om je meer anabool te houden en spier op te bouwen. BCAA's hebben voornamelijk een beschermende functie.
B&F, wat is er in het afgelopen half jaar veranderd aan jullie Beta-Alanine Pure en Citrulline Malaat pure?

Ik kan me goed herinneren dat ongeveer een half jaar geleden vooral de Beta-Alanine veel meer klonterde dan de batches van nu.
Ook was is de consistentie van nu veel meer poederig dan de kleine "kristallen" van toen...
Anti-klonter middel toegevoegd? Veranderd van leverancier?

Het verschil in textuur gecombineerd met de lage prijs doet mij een beetje wantrouwen...
We zijn inderdaad veranderd van leverancier. De huidige leverancier die we in het verleden hadden, is gestopt met het leveren aan Europa. Deze wilde liever niet "Pure" verkopen maar aan grote bedrijven zoals BSN, ON etc. Dit voor hun blends, daarin zit veel meer geld dan de kleine bedrijven zoals ons. We hebben daarom gekozen voor een andere leverancier, maar de kwaliteit is helemaal hetzelfde. Structuur/smaakervaring kan daardoor wel iets veranderen. Doordat we zelf ook gegroeid zijn, kopen we het groter in. Zeker op huismerkproducten, willen we dan niets liever dan de laagste prijs aanbieden :)
Ik heb ook nog een vraag over jullie Beta-Alanine Pure...
Is de Beta-Alanine van Carnosyn?
Nee, onze eigen Beta-Alanine is geen Carnosyn creatine.

Ralf

Ik begrijp je frustratie. We hebben hier gister met volle bezetting zo veel mogelijk bestellingen weg staan werken en dan is het voor ons ook balen als niet alles op tijd de deur uit gaat. We hebben altijd klaar voor je (en alle andere DBB'ers) gestaan met betrekking tot service (en blijven dat natuurlijk doen). Dit staat bij ons voorop, zoals je weet en ongetwijfeld gemerkt hebt, gezien het eerdere onderlinge contact. We vragen jou (en alle andere DBB'ers) om begrip wanneer wij eens tekortschieten in, zoals jij het noemt, afspraken/beloftes. Bart ---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ---------- De winnaars krijgen z.s.m. (via email) bericht. We zijn er mee bezig :) En bedankt voor het compliment Casper! Hier doen we het voor :) Bart

haha ok we wachten af, komen de namen ook op FB/hier?

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/whey-smoothie/

Wat zijn trouwens de verdere ingrediënten en voedingswaarde van die whey smoothie?
En hoe ''milkshake'' achtig is de shake? is het qua dikte vergelijkbaar met een ''echte'' milkshake?
Smaak klinkt in ieder geval zomerrsss lekker :)

Betaalreferentie :1175156718

lekker carmel/choco achtig smaakje alsjeblieft bij de satchet.

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

3nigma en djryan87, ik ben het volledig met je eens en begrijp de irritatie van jullie kant helemaal. De belofte die wij doen, is een uniek selling point. Deze willen we ook nakomen. We willen niets liever :) Zoals jullie weten, staat onze service, snelheid, levering, kwaliteit en persoonlijke beleving voorop. Daarom zijn we heel actief op de sociale media en zit onze klantenservice, vol. Dit om altijd snelle reacties, aanname tijd etc te genereren. Dat voor het opvangen van klachten, maar ook van complimenten. Natuurlijk niet, dat we elke keer hetzelfde willen vertellen. Dat is vervelend en niet de bedoeling. Daar word ook hard aan gewerkt.

Je mag gerust weten dat we afgelopen december tot en met nu, flink gegroeid zijn door toevoeging van de Superfood afdeling en de richting van Health & Fit. Het is veel drukker en we zijn flink aan het verbreden van ons logistiekgedeelte. Ook hierin werken wij hard om alles te verbeteren, om de garantie voor 22.00 uur besteld waar te maken. Ik zou zeggen, ben je eens in Heerenveen, dan leid ik je graag eens rond door ons magazijn. Dan heb je een indruk hoe het gaat. Drinken we nog samen een shake ook ;) We willen namelijk niets liever dan tevreden klanten. Gelukkig gebeurd dit niet vaak dat de orders niet afkomen, maar als je de regelmaat optelt, begrijp ik jullie frustratie. Zeker als je al langer klant bent. Daarom, ons excuses voor het ongemak en we werken er kei hard aan om dit te verbeteren. We willen niets liever dan een klant die tevreden is met onze service, producten, kwaliteit en ook dé levering. Tenslote, wij maken een belofte die we graag nakomen.:)

Bedankt voor je bestelling. We hebben met de Image Sports hele leuke deals nu. De producten gaan je zeker bevallen. Bedankt, morgen in huis!

Wanneer je voor spierbehoud gaat, altijd kiezen voor BCAA's. In mijn ogen zijn dat de aminozuren voor spierherstel. SAA's zijn voornamelijk gericht om je meer anabool te houden en spier op te bouwen. BCAA's hebben voornamelijk een beschermende functie.

We zijn inderdaad veranderd van leverancier. De huidige leverancier die we in het verleden hadden, is gestopt met het leveren aan Europa. Deze wilde liever niet "Pure" verkopen maar aan grote bedrijven zoals BSN, ON etc. Dit voor hun blends, daarin zit veel meer geld dan de kleine bedrijven zoals ons. We hebben daarom gekozen voor een andere leverancier, maar de kwaliteit is helemaal hetzelfde. Structuur/smaakervaring kan daardoor wel iets veranderen. Doordat we zelf ook gegroeid zijn, kopen we het groter in. Zeker op huismerkproducten, willen we dan niets liever dan de laagste prijs aanbieden :)

Nee, onze eigen Beta-Alanine is geen Carnosyn creatine.

Ralf

dat is toch voor spierbehoud haha, heb hem maar gecombineerd met de intra bolic, gebruik de SAA'S first thing in the morning voor de cardio.

haha ok we wachten af, komen de namen ook op FB/hier?

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/whey-smoothie/

Wat zijn trouwens de verdere ingrediënten en voedingswaarde van die whey smoothie?
En hoe ''milkshake'' achtig is de shake? is het qua dikte vergelijkbaar met een ''echte'' milkshake?
Smaak klinkt in ieder geval zomerrsss lekker :)
Nee, deze worden niet bekent gemaakt. Iedereen die gewonnen heeft, krijg een mail om de prijzen te claimen :) Wat betreft de Whey Smoothie, ga ik morgen voor je achteraan! :)Deze heb ik zo niet beschikbaar!
Betaalreferentie :1175156718

lekker carmel/choco achtig smaakje alsjeblieft bij de satchet.

dat is toch voor spierbehoud haha, heb hem maar gecombineerd met de intra bolic, gebruik de SAA'S first thing in the morning voor de cardio.
Ja klopt. BCAA's zijn daar het meest geschikt voor. Netzoals EAA's. Spieropbouwend, door toevoeging van de essentiele aminzouren aan de BCAA's. Ziet je spieropbouwend beter. Het zijn minimale verschillen :)

Ralf

Kon het niet laten :D

C2400284

Nee, deze worden niet bekent gemaakt. Iedereen die gewonnen heeft, krijg een mail om de prijzen te claimen :) Wat betreft de Whey Smoothie, ga ik morgen voor je achteraan! :)Deze heb ik zo niet beschikbaar!

Ja klopt. BCAA's zijn daar het meest geschikt voor. Netzoals EAA's. Spieropbouwend, door toevoeging van de essentiele aminzouren aan de BCAA's. Ziet je spieropbouwend beter. Het zijn minimale verschillen :)

Ralf

dus ik zou bijvoorbeeld, preworkout een halve dosering SAA's kunnen nemen en dan intra de intrabolic?

Bedankt voor je bestelling Stefanovich. Gaan we netjes verwerken, morgen in huis :)
dus ik zou bijvoorbeeld, preworkout een halve dosering SAA's kunnen nemen en dan intra de intrabolic?
Ja hoor, zeker met de Image Sports SAA's. Hieraan zit 50mg caffeine toegevoegd. Daarom raad ik het ook vooral voor de training aan.

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

qqva8p.png

Slink Amino's with Energy
30 servings voor 9.50!

ATP
30 servings 9.50!

Alarm Pre-workout
28 servings voor 9.50!

Mijn pakketje was ook niet binnen vandaag. Nogtans ruimschoots optijd besteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven