Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand Alarm Ultra al gebruikt?
Ben er erg benieuwd naar, gezien de prijs natuurlijk :-P

Heeft iemand Alarm Ultra al gebruikt? Ben er erg benieuwd naar, gezien de prijs natuurlijk :-P
Ik stel me vragen bij de ingredintenlijst.... http://www.bodyenfitshop.nl/workout...rm-ultra-pre-workout/?sqr=alarm&#ingredienten Er staan geen specifieke getallen bij de hoeveelheden dus je weet niet wat je juist krijgt. Zelfs voor de lage prijs van 9,5 zou ik hem laten staan... ---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------
Wanneer je voor spierbehoud gaat, altijd kiezen voor BCAA's. In mijn ogen zijn dat de aminozuren voor spierherstel. SAA's zijn voornamelijk gericht om je meer anabool te houden en spier op te bouwen. BCAA's hebben voornamelijk een beschermende functie. Ralf
SAA's zijn helemaal nog niet bewezen terwijl BCAA's al wel over voldoende evidentie bezitten.

Btw, kijk eens naar de ingredinten. Per scoop van 5 gram slechts 3,96 gram SAA. Er worden ook geen exacte hoeveelheden gegeven + er staat op de kop nog eens taurine als "extra". Voor hetzelfde geld zit er 2 gram taurine in van die 3,96 gram.

Ultra Alarm kun je niet laten staan voor deze prijs. Een prima pre-workout voor deze prijs :cool:
Ik stel me vragen bij de ingredintenlijst.... http://www.bodyenfitshop.nl/workout...rm-ultra-pre-workout/?sqr=alarm&#ingredienten Er staan geen specifieke getallen bij de hoeveelheden dus je weet niet wat je juist krijgt. Zelfs voor de lage prijs van 9,5 zou ik hem laten staan... ---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ---------- SAA's zijn helemaal nog niet bewezen terwijl BCAA's al wel over voldoende evidentie bezitten.

Btw, kijk eens naar de ingredinten. Per scoop van 5 gram slechts 3,96 gram SAA. Er worden ook geen exacte hoeveelheden gegeven + er staat op de kop nog eens taurine als "extra". Voor hetzelfde geld zit er 2 gram taurine in van die 3,96 gram.
Persoonlijk ben ik een voorstander van BCAA's. Je weet wat je neemt en dat is voor bodybuilders belangrijk :)

Ralf

Ultra Alarm kun je niet laten staan voor deze prijs. Een prima pre-workout voor deze prijs :cool: Persoonlijk ben ik een voorstander van BCAA's. Je weet wat je neemt en dat is voor bodybuilders belangrijk :) Ralf
BCAA's zijn idd in bepaalde situaties goed, SAA's daarentegen bieden geen meerwaarde volgens onderzoek. En ik denk dat de ultra alarm PWO gewoon vol creatine en cafene zit waardoor het op zich toch nog duur uitvalt...

Wat is trouwens het netto gewicht van zo'n potje ultra alarm pwo?

BCAA's zijn idd in bepaalde situaties goed, SAA's daarentegen bieden geen meerwaarde volgens onderzoek. En ik denk dat de ultra alarm PWO gewoon vol creatine en cafene zit waardoor het op zich toch nog duur uitvalt... Wat is trouwens het netto gewicht van zo'n potje ultra alarm pwo?

Het netto gewicht van Alarm Ultra Pre-Workout is 98 gram ;)

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

OPNIEUW EEN VETTE ACTIE! :cool:

Ik mag 5x
een gratis Shake en Smoothie mix (naar keuze) + een gratis Twister Power Mixer weggeven!
Het loten gaat gebeuren aan de hand van het welbekende 'getal onder de 100' principe' :D
Iedere deelnemer mag 1x deelnemen en morgenmiddag 12:00 uur worden de winnaars bekendgemaakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Game's on! :)

Bart

Nummer 14 voor de bingo :P

Nummer 36! :D

Vanochtend gebruikt, is me goed bevallen moet ik zeggen. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn :D
Smaak is goed, heb ongeveer 175ml water gebruikt.
Had slecht geslapen, maar toch een goede focus. Geen extreme rush, gewoon goede focus. Licht zweten en kon m'n doelen (bepaalde gewicht / sets).
Al met al, goed bevallen. Zeker voor die prijs.
Uitgebreidere review zal nog volgen in de supplementen sectie.

PS: Die Silk Amino's ben ik ook wel benieuwd naar. Dit is naar mijn mening zo'n product dat je ten alle tijden in je gymbag moet hebben voor een mindere dag.
De cafene in combinatie met de amino's kan net die kleine boost geven die je nodig hebt om toch een goede training neer te zetten (zoals de Amino Energy van ON).
Jammer dat ik net besteld heb. Ben hem min of meer vergeten mee te bestellen :(

Loterij:
18

Altijd leuk een loterij! Ik kies 77!

Vanochtend gebruikt, is me goed bevallen moet ik zeggen. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn :D
Smaak is goed, heb ongeveer 175ml water gebruikt.
Had slecht geslapen, maar toch een goede focus. Geen extreme rush, gewoon goede focus. Licht zweten en kon m'n doelen (bepaalde gewicht / sets).
Al met al, goed bevallen. Zeker voor die prijs.
Uitgebreidere review zal nog volgen in de supplementen sectie.

PS: Die Silk Amino's ben ik ook wel benieuwd naar. Dit is naar mijn mening zo'n product dat je ten alle tijden in je gymbag moet hebben voor een mindere dag.
De cafene in combinatie met de amino's kan net die kleine boost geven die je nodig hebt om toch een goede training neer te zetten (zoals de Amino Energy van ON).
Jammer dat ik net besteld heb. Ben hem min of meer vergeten mee te bestellen :(

Loterij:
18

Hartstikke bedankt voor de review, ik ga toch maar even een potje bestellen.

Voor de loterij, nummer 86

Nummer 23

nummer 69

33!

3nigma en djryan87, ik ben het volledig met je eens en begrijp de irritatie van jullie kant helemaal. De belofte die wij doen, is een uniek selling point. Deze willen we ook nakomen. We willen niets liever :) Zoals jullie weten, staat onze service, snelheid, levering, kwaliteit en persoonlijke beleving voorop. Daarom zijn we heel actief op de sociale media en zit onze klantenservice, vol. Dit om altijd snelle reacties, aanname tijd etc te genereren. Dat voor het opvangen van klachten, maar ook van complimenten. Natuurlijk niet, dat we elke keer hetzelfde willen vertellen. Dat is vervelend en niet de bedoeling. Daar word ook hard aan gewerkt.

Je mag gerust weten dat we afgelopen december tot en met nu, flink gegroeid zijn door toevoeging van de Superfood afdeling en de richting van Health & Fit. Het is veel drukker en we zijn flink aan het verbreden van ons logistiekgedeelte. Ook hierin werken wij hard om alles te verbeteren, om de garantie voor 22.00 uur besteld waar te maken. Ik zou zeggen, ben je eens in Heerenveen, dan leid ik je graag eens rond door ons magazijn. Dan heb je een indruk hoe het gaat. Drinken we nog samen een shake ook ;) We willen namelijk niets liever dan tevreden klanten. Gelukkig gebeurd dit niet vaak dat de orders niet afkomen, maar als je de regelmaat optelt, begrijp ik jullie frustratie. Zeker als je al langer klant bent. Daarom, ons excuses voor het ongemak en we werken er kei hard aan om dit te verbeteren. We willen niets liever dan een klant die tevreden is met onze service, producten, kwaliteit en ook dé levering. Tenslote, wij maken een belofte die we graag nakomen.:)

Bedankt voor je bestelling. We hebben met de Image Sports hele leuke deals nu. De producten gaan je zeker bevallen. Bedankt, morgen in huis!

Wanneer je voor spierbehoud gaat, altijd kiezen voor BCAA's. In mijn ogen zijn dat de aminozuren voor spierherstel. SAA's zijn voornamelijk gericht om je meer anabool te houden en spier op te bouwen. BCAA's hebben voornamelijk een beschermende functie.

We zijn inderdaad veranderd van leverancier. De huidige leverancier die we in het verleden hadden, is gestopt met het leveren aan Europa. Deze wilde liever niet "Pure" verkopen maar aan grote bedrijven zoals BSN, ON etc. Dit voor hun blends, daarin zit veel meer geld dan de kleine bedrijven zoals ons. We hebben daarom gekozen voor een andere leverancier, maar de kwaliteit is helemaal hetzelfde. Structuur/smaakervaring kan daardoor wel iets veranderen. Doordat we zelf ook gegroeid zijn, kopen we het groter in. Zeker op huismerkproducten, willen we dan niets liever dan de laagste prijs aanbieden :)

Nee, onze eigen Beta-Alanine is geen Carnosyn creatine.

Ralf

Mocht ik nu niet zover wonen had ik graag wel eens een rondleiding gehad bij Body & Fit :) misschien toch maar eens een opendeurdag houden..

58

90 :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven