Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen. Wel mijn bestelling voor 22 uur geplaatst OrdernummerC2394608. Is het door succes van de actie niet gelukt om alle orders te verwerken en krijg ik mijn pakketje een dag later? In dat geval zou ik het leuk vinden wat extra's in mijn pakketje te vinden als het nog lukt om dat mee in te pakken .

Gisteren ruim op tijd mijn bestelling geplaatst zodat ik hem vandaag nog ga ontvangen maar heb nog geen track en trac ontvangen. Kan er toch wel vanuit gaan dat ik hem vandaag heb toch? Normaal gesproken heb ik al een track en trace mail. (Ben een beetje bezorgd).
Ordernummer C2393938

Ik heb hem rond 20.30 besteld maar helaas zie ik dat hij pas donderdag wordt geleverd!
Hoe kan dit?
Voor 22.00 is tot volgende dag in huis?

Ik heb hem rond 20.30 besteld maar helaas zie ik dat hij pas donderdag wordt geleverd!
Hoe kan dit?

En helaas, (pindakaas), wederom wordt het pakketjes een dag later bezorgd dan wat er wordt beloofd op de site. Had in mijn vorige post al aangegeven dat ik liever niet meer bij B&F bestelde omdat het vaker niet goed gaat dan wel. De total protein was nu echter dusdanig voordelig dat ik het toch maar geprobeerd heb. Maar blijkbaar betekent voor 2200 besteld nog steeds dat je maar af moet wachten wanneer je pakket daadwerkelijk komt. Kan altijd gebeuren dat het een dag later wordt, maar ik heb het nu 3 keer achter elkaar.

B&F, GEEF ANDERS MET BESTELLEN AAN DAT HET NIET GAAT LUKKEN, DAN HOUD IK ER REKENING MEE!! Nu houd ik er rekening mee dat het vandaag wordt geleverd maar worden de producten morgen op mijn werk bezorgd (werk bij het post afhaalpunt) terwijl ik 3 dagen vrij ben. Niet echt handig dus.

Laatst bewerkt:
En helaas, (pindakaas), wederom wordt het pakketjes een dag later bezorgd dan wat er wordt beloofd op de site. Had in mijn vorige post al aangegeven dat ik liever niet meer bij B&F bestelde omdat het vaker niet goed gaat dan wel. De total protein was nu echter dusdanig voordelig dat ik het toch maar geprobeerd heb.

B&F, GEEF ANDERS MET BESTELLEN AAN DAT HET NIET GAAT LUKKEN, DAN HOUD IK ER REKENING MEE!!

Het wordt wel beloofd op de website maar helaas kunnen ze dit vaak niet waar maken.
Wel erg jammer hoor!
Misschien kunnen jullie het wijzigen op jullie website...voor 22.00 uur besteld is misschien volgende dag bezorgd

Heb nog ff het mailtje bekeken van bevestiging van mijn bestelling en dat is 20.35....dat is ruim voor 22.00 uur...kom op zeg wat is hier mis gegaan?

Snap dat jullie gisteren meer bestellingen binnen hebben gekregen ivm actie maar ik was er ruim op tijd bij.

Flink wat houdbare dingen ingeslagen, ook voor zusje besteld :)
Leuke actie! Gefeliciteerd.
Dank je. :)
Beste b&f is unstoppable nog verkrijgbaar?

Gr marc
Marc, de Unstoppable is helaas niet meer verkrijgbaar. Wellicht in de toekomst met een nieuwe formule :)
Vraag over pakje gemak Hoeveel dagen mag ik zo'n pakket op het postkantoor laten liggen? Wil graag bestellen met de 10 korting maar heb mijn ID pas volgende week!

Ook maar even gebruik gemaakt van de korting:P Weer potje whey gehaald.
Hoef normaal gesproken niet iets extra's maar zou er een sachet straciatella of chocolade brownie whey bij kunnen? Als over is natuurlijk:P
Die banaan wordt wat saai steeds hehe o.O

Alvast bedankt!

Order nmmr: C2395250
3 weken, zeker weten, ik werk zelf bij een afhaalpunt
Wat feestvierder zegt, 3 weken :) Je kan hem ook op een andere naam laten bezorgen daar. Dan zorg je dat bijv. je familie hem daar kan afhalen :)
Thanks!! ik denk dat ik die fitness meal dan eens ga proberen als afwisseling op de MP :D

iemand hier al smaakervarignen?
de coconut klinkt erg lekker! :)
Fitness Meal is een hele goede keus. Bomvol bouwstenen tegen een scherpe prijs :) Deze gaat je zeker bevallen als alternatief voor de Mass perfection :)
Gisteren ruim op tijd mijn bestelling geplaatst zodat ik hem vandaag nog ga ontvangen maar heb nog geen track en trac ontvangen. Kan er toch wel vanuit gaan dat ik hem vandaag heb toch? Normaal gesproken heb ik al een track en trace mail. (Ben een beetje bezorgd).
Ordernummer C2393938
Ik heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen. Wel mijn bestelling voor 22 uur geplaatst OrdernummerC2394608. Is het door succes van de actie niet gelukt om alle orders te verwerken en krijg ik mijn pakketje een dag later? In dat geval zou ik het leuk vinden wat extra's in mijn pakketje te vinden als het nog lukt om dat mee in te pakken .
Hoe kan dit?
En helaas, (pindakaas), wederom wordt het pakketjes een dag later bezorgd dan wat er wordt beloofd op de site. Had in mijn vorige post al aangegeven dat ik liever niet meer bij B&F bestelde omdat het vaker niet goed gaat dan wel. De total protein was nu echter dusdanig voordelig dat ik het toch maar geprobeerd heb. Maar blijkbaar betekent voor 2200 besteld nog steeds dat je maar af moet wachten wanneer je pakket daadwerkelijk komt. Kan altijd gebeuren dat het een dag later wordt, maar ik heb het nu 3 keer achter elkaar.

B&F, GEEF ANDERS MET BESTELLEN AAN DAT HET NIET GAAT LUKKEN, DAN HOUD IK ER REKENING MEE!! Nu houd ik er rekening mee dat het vandaag wordt geleverd maar worden de producten morgen op mijn werk bezorgd (werk bij het post afhaalpunt) terwijl ik 3 dagen vrij ben. Niet echt handig dus.
Jongens, bedankt voor jullie bestelling. De pakketten zijn inderdaad een dag vertraagd. Wegens een storing in ons systeem, zijn gisteren er circa 200 bestellingen een dag vertraagd. Jullie pakket zit hier ook tussen. Het pakket staat al reeds klaar voor verzending en zal vandaag opgehaald worden. Jullie kunnen er morgen op rekenen. Ons excuses voor het ongemak. :rolleyes:

Om 20:30 uur besteld en betaald, donderdag pas bezorgd (C2393915).. Vorige week maandag ook rond 21:45 uur besteld en betaald (C2363338), ook pas woensdag bezorgd. Ik heb hier al vaker aangegeven dat het tegenwoordig (sinds begin 2014) 9/10 keer de beloofde bezorgdatum niet wordt gehaald. Aan de ene kant boeit het mij vrij weinig als het een dag later komt, zolang het maar heel en foutloos aankomt. Maar beloof je klanten niet iets (waar je in al je media uitingen mee loopt te pochen als key selling point) en dit vervolgens niet nakomen. Elke keer weer smoesjes. Je weet al weken van te voren dat er een actie aan zit te komen, zorg dan dat je voldoende capaciteit in huis hebt om alle bestellingen te verwerken. Een collectieve klacht bij de Thuiswinkelorganisatie zou meer dan terecht zijn, dit is echt Thuiswinkelaward onwaardig. Just feedback, no hate.. ;)

@allen is t nou echt zon ramp je pakket n dag later? Als t een x voorkomt met drukte nja zo be it...
En als je dan zonder whey zit heb je telaat brsteld

Om 20:30 uur besteld en betaald, donderdag pas bezorgd (C2393915).. Vorige week maandag ook rond 21:45 uur besteld en betaald (C2363338), ook pas woensdag bezorgd. Ik heb hier al vaker aangegeven dat het tegenwoordig (sinds begin 2014) 9/10 keer de beloofde bezorgdatum niet wordt gehaald. Aan de ene kant boeit het mij vrij weinig als het een dag later komt, zolang het maar heel en foutloos aankomt. Maar beloof je klanten niet iets (waar je in al je media uitingen mee loopt te pochen als key selling point) en dit vervolgens niet nakomen. Elke keer weer smoesjes. Je weet al weken van te voren dat er een actie aan zit te komen, zorg dan dat je voldoende capaciteit in huis hebt om alle bestellingen te verwerken. Een collectieve klacht bij de Thuiswinkelorganisatie zou meer dan terecht zijn, dit is echt Thuiswinkelaward onwaardig. Just feedback, no hate.. ;)

Ik begrijp je frustratie. Excuses voor de vertraging. We werken hier met volle bezettingen tijdens dit soort acties, met man en macht. Mochten we onverhoopt niet alle bestellingen op tijd de deur uit hebben, balen wij als bedrijf zijnde hier ook van natuurlijk. Los daarvan weten we dat we er alles aan gedaan hebben. Helaas komt dit af en toe voor. Mijn advies is om je bestelling eerder op de dag te plaatsen, waardoor je bestelling eerder behandeld zal worden dan wanneer je het later op de avond doet ;)

Bart

net een bestelling geplaats maar ik had 1product vergeten toe te voegen
is het mogelijk dit nog toe te voegen aan
OrdernummerC2396441
want het is slechts 5 en te weinig om alleen te verzenden
mogelijk om het apart te betalen en bij te voegen aan de vorige bestelling voor verzending?

B&F levert tenminste nog binnen 1 week, meeste webwinkels doen dat niet eens.
Lijkt mij ook dat het 'voor 22:00 uur besteld is morgen in huis' onder voorbehoud staat en dit in de voorwaarden staat.
Als er een storing is heeft het geen zin om iedereen een mailtje te sturen met dat het vertraagd is want dat lijkt me het wat meer te vertragen..

En je pakketje 1 dagje later dan gepland binnen..come on, er zijn ergere dingen in het leven.

Goed werk B&F! Een van de weinigen die zo snel en klantvriendelijk is.

net een bestelling geplaats maar ik had 1product vergeten toe te voegen is het mogelijk dit nog toe te voegen aan OrdernummerC2396441 want het is slechts 5 en te weinig om alleen te verzenden mogelijk om het apart te betalen en bij te voegen aan de vorige bestelling voor verzending?

Bedankt voor je bestelling! :)
Je bestelling wordt momenteel behandeld, waardoor het helaas niet meer mogelijk is er wijzigingen in aan te brengen. Je hebt hem morgen in huis, enjoy! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

B&F levert tenminste nog binnen 1 week, meeste webwinkels doen dat niet eens. Lijkt mij ook dat het 'voor 22:00 uur besteld is morgen in huis' onder voorbehoud staat en dit in de voorwaarden staat. Als er een storing is heeft het geen zin om iedereen een mailtje te sturen met dat het vertraagd is want dat lijkt me het wat meer te vertragen.. En je pakketje 1 dagje later dan gepland binnen..come on, er zijn ergere dingen in het leven. Goed werk B&F! Een van de weinigen die zo snel en klantvriendelijk is.

Bedankt voor je begrip en het compliment, wordt zeer gewaardeerd! :)

Bart

Wat is de houdbaarheidsdatum op de whey perfection? Misschien toch nog wat extra bestellen tijdens de actie. :)

Ordernummer: C2396712
Something something extras?

Hey body & fit

Enkele weken terug heb ik de 5HTP van Doctors Best gekocht. Als ik op internet ga zoeken over de stof 5HTP kom ik echter regelmatig tegen dat je van dit supplement zeker niet te veel mag gebruiken, en ook niet teveel dagen na elkaar. Dit omdat er anders kans is op de zogenaamde serotoninevergiftiging. Nu vraag ik me af of dit eigenlijk nogal overdreven is, of dat dit alleen maar voorkomt als je er ook drugs(voornamelijk xtc) of antidepressieva bij gebruikt(lees vooral veel informatie rond deze stof op drugsfora...). Aangezien er geen waarschuwing op de potjes staat die jullie verkopen lijkt me de kans op een serotoninevergiftiging aardig klein bij normaal gebruik of niet? Of is er gewoon nog veel te weinig onderzoek naar het serotoninesyndroom en de stof 5htp?

Wat is de houdbaarheidsdatum op de whey perfection? Misschien toch nog wat extra bestellen tijdens de actie. :) Ordernummer: C2396712 Something something extras?

De houdbaarheidsdatum van de Whey Perfection is 06/2016. Mits de pot geopend is, is het product nog ongeveer drie maanden houdbaar ;)
Bedankt voor je bestelling! Ik zal proberen er wat extra's aan toe te voegen :)

Bart

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Hey body & fit Enkele weken terug heb ik de 5HTP van Doctors Best gekocht. Als ik op internet ga zoeken over de stof 5HTP kom ik echter regelmatig tegen dat je van dit supplement zeker niet te veel mag gebruiken, en ook niet teveel dagen na elkaar. Dit omdat er anders kans is op de zogenaamde serotoninevergiftiging. Nu vraag ik me af of dit eigenlijk nogal overdreven is, of dat dit alleen maar voorkomt als je er ook drugs(voornamelijk xtc) of antidepressieva bij gebruikt(lees vooral veel informatie rond deze stof op drugsfora...). Aangezien er geen waarschuwing op de potjes staat die jullie verkopen lijkt me de kans op een serotoninevergiftiging aardig klein bij normaal gebruik of niet? Of is er gewoon nog veel te weinig onderzoek naar het serotoninesyndroom en de stof 5htp?

Ik heb je vraag voorgelegd aan mijn collega's, welke hier iets meer informatie over kunnen geven. Zodra ik antwoord heb, laat ik je dat weten :)

Bart

Dank u voor het snelle antwoord. Gelijk bijbesteld! C2396849

Geen dank! Bedankt voor je bestelling, ik heb er wat moois van gemaakt :D

Tot vanmiddag 12.00 uur 10 korting op ons hele assortiment!
100000-likes2.jpg

Ohja, nog een actie vrienden! Win 1 van de 100 goodieboxen!
25h3crt.png

formulier ingevuld voor de goodiebox, helaas win ik nooit wat :o

Is de melatonine bij jullie uit het assortiment? Heb een aantal keer verschillende merken besteld maar zie er geen meer van in het assortiment. Bij andere webshops overigens ook niet. Weet iemand of het uit helemaal uit de handel oid is?

Is de melatonine bij jullie uit het assortiment? Heb een aantal keer verschillende merken besteld maar zie er geen meer van in het assortiment. Bij andere webshops overigens ook niet. Weet iemand of het uit helemaal uit de handel oid is?

is een medicijn geworden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven