Hey B&F, Kunnen jullie me een meer gedetailleerde ingredintenlijst geven van Magnificent dan deze op jullie site?
We hebben de ingredientenlijst van de Magnificent uitgebreid en op onze website geplaatst

Bart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey B&F, Kunnen jullie me een meer gedetailleerde ingredintenlijst geven van Magnificent dan deze op jullie site?

Is de melatonine bij jullie uit het assortiment? Heb een aantal keer verschillende merken besteld maar zie er geen meer van in het assortiment. Bij andere webshops overigens ook niet. Weet iemand of het uit helemaal uit de handel oid is?

formulier ingevuld voor de goodiebox, helaas win ik nooit wat![]()

Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je verbergen en zorgen dat je hem morgen hebt. Ik ga mijn best doen om er wat extra's bij te stoppen, maar kan het niet beloven

De houdbaarheidsdatum van de Whey Perfection is 06/2016. Mits de pot geopend is, is het product nog ongeveer drie maanden houdbaar
Bedankt voor je bestelling! Ik zal proberen er wat extra's aan toe te voegen
Bart
---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------
Ik heb je vraag voorgelegd aan mijn collega's, welke hier iets meer informatie over kunnen geven. Zodra ik antwoord heb, laat ik je dat weten
Bart
In elk geval bedankt, begrijp dat jullie het druk hebben!Hoi BnF, heb net een bestelling geplaatst: OrdernummerC2397204 Klantnummer42490 Wilde heeel graag een bidon selecteren omdat die van jullie de enige zijn die in mijn bidonhouder (fiets) past. Kon deze helaas niet meer selecteren. Hebben jullie er misschien nog 1 liggen? Zouden jullie die dan bij mijn bestelling kunnen doen en uiteraard mag je mijn ''eiwit sachet'' die ik heb geselecteerd weghalenIn elk geval bedankt, begrijp dat jullie het druk hebben!

Hoelang zijn de potten fitness meal houdbaar eigenlijk na opening?

Hey body & fit Enkele weken terug heb ik de 5HTP van Doctors Best gekocht. Als ik op internet ga zoeken over de stof 5HTP kom ik echter regelmatig tegen dat je van dit supplement zeker niet te veel mag gebruiken, en ook niet teveel dagen na elkaar. Dit omdat er anders kans is op de zogenaamde serotoninevergiftiging. Nu vraag ik me af of dit eigenlijk nogal overdreven is, of dat dit alleen maar voorkomt als je er ook drugs(voornamelijk xtc) of antidepressieva bij gebruikt(lees vooral veel informatie rond deze stof op drugsfora...). Aangezien er geen waarschuwing op de potjes staat die jullie verkopen lijkt me de kans op een serotoninevergiftiging aardig klein bij normaal gebruik of niet? Of is er gewoon nog veel te weinig onderzoek naar het serotoninesyndroom en de stof 5htp?
Kijk, goede uitleg Zelf ook maar eens de Sports Breakfast besteld, ben benieuwd. Goede prijs is het zeker incl. de 10 korting![]()
Je hebt je bestelling morgen in huis! 
Bestellen bij Body & Fit is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt! Gister RUIM vóór 22:00 met goeie maat van me grote bestelling gedaan (hij gedaan, ik bestelde wat dinges mee)! Dat i.v.m. omdat er paar dingen zijn die wij nodig hebben en enige vrije dag vandaag is. Wij hebben erop gerekend dat ie vandaag komt. Hij had geen track&trace gehad gister, hij heeft nog telefonisch contact gehad met jullie met de vraag hoe het zit, waarop ie een antwoord kreeg "ik weet niet waarom het niet gister verstuurd is". Hoe kan dit jongens? Runnen jullie een professioneel bedrijf of is dit een part-time hobby dingetje. OrdernummerC2394542 Ik hoor graag van jullie wat er mis is gegaan en hoe jullie het gaan oplossen.
Excuses voor de vertraging en hopen op begrip van jou/jullie kant. 
Morgen is er niemand thuis om hem op te vangen, wij werken tot laat komende 3 dagen.
Zal ik dan de helft betalen en de andere helft van bestelling over enige tijd, als ik wat extra geld heb?
Zouden jullie dan ook begrip hebben? En dan telkens elke 3de of 4de bestelling zo doen.
Zouden jullie alsnog begrip hebben?
Ik kom mijn deel van afspraak na, ik betaal het bedrag dat jullie ervoor vragen, dus ik wil graag dat jullie de afspraken/beloftes van jullie kant ook nakomen. Er stond NERGENS op de site dat vanwege drukte of wat dan ook verzendingen vertraagd zullen worden.

Morgen is er niemand thuis om hem op te vangen, wij werken tot laat komende 3 dagen. Zal ik dan de helft betalen en de andere helft van bestelling over enige tijd, als ik wat extra geld heb? Zouden jullie dan ook begrip hebben? En dan telkens elke 3de of 4de bestelling zo doen. Zouden jullie alsnog begrip hebben? Ik kom mijn deel van afspraak na, ik betaal het bedrag dat jullie ervoor vragen, dus ik wil graag dat jullie de afspraken/beloftes van jullie kant ook nakomen. Er stond NERGENS op de site dat vanwege drukte of wat dan ook verzendingen vertraagd zullen worden.
Wanneer kunnen de winnaars van 1 van de 100 goodiepakketten mail verwachten? Duim toch n beetje stiekem---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ---------- Ik vind de b&f echt perfecte service bieden, ik ken geen enkel bedrijf dat ook maar in de buurt komt van de goeie en vriendelijke service van b&f. En die ook zo persoonlijk hun klanten behandeld. Er zijn zat bedrijven die beloven voor 22,00 besteld morgrn in huis.. Mediamarkt andere... Dan klaag je toch ook niet als t ieys later komt? Als t een x wat later is begrip en so be it
![]()

@ hell de leveringtermijn is vooraf afgesproken en dat is: vr 22:00 besteld, morgen thuis, anders staan er overal valse beloftes in hun tabel van "betaal en verzendopties". Er wordt ook nergens verwezen met * ofzo dat op verzendingen die vertraagd worden kunnen geen rechten ontleend worden. Als consument ben ik VEEL beter beschermd als het gaat om aankopen via internet. @ casper ik heb de eerste 10x nooit wat gezegd, laatste 2-3x ook niet, of het nou te laat was of verkeerde dingen. En gesproken over mediamarkt, als zij iets niet op voorraad hebben of niet op tijd bestellen (zoals afgesproken) kreeg ik 30 korting van ze op de aankoop. @ Bart ik noem het afspraken/beloftes idd, wat is het dan volgens jou?