MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
C2396978 nog even wat extra 10 voordeel opgedaan.

Benieuwd of het werkt :p

C2397032

De houdbaarheidsdatum van de Whey Perfection is 06/2016. Mits de pot geopend is, is het product nog ongeveer drie maanden houdbaar ;)
Bedankt voor je bestelling! Ik zal proberen er wat extra's aan toe te voegen :)

Bart

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Ik heb je vraag voorgelegd aan mijn collega's, welke hier iets meer informatie over kunnen geven. Zodra ik antwoord heb, laat ik je dat weten :)

Bart

Bedankt alvast!

Hoi BnF, heb net een bestelling geplaatst:

OrdernummerC2397204
Klantnummer42490

Wilde heeel graag een bidon selecteren omdat die van jullie de enige zijn die in mijn bidonhouder (fiets) past. Kon deze helaas niet meer selecteren. Hebben jullie er misschien nog 1 liggen? Zouden jullie die dan bij mijn bestelling kunnen doen en uiteraard mag je mijn ''eiwit sachet'' die ik heb geselecteerd weghalen :) In elk geval bedankt, begrijp dat jullie het druk hebben!

Hoelang zijn de potten fitness meal houdbaar eigenlijk na opening?

Hoi BnF, heb net een bestelling geplaatst: OrdernummerC2397204 Klantnummer42490 Wilde heeel graag een bidon selecteren omdat die van jullie de enige zijn die in mijn bidonhouder (fiets) past. Kon deze helaas niet meer selecteren. Hebben jullie er misschien nog 1 liggen? Zouden jullie die dan bij mijn bestelling kunnen doen en uiteraard mag je mijn ''eiwit sachet'' die ik heb geselecteerd weghalen :) In elk geval bedankt, begrijp dat jullie het druk hebben!

Bedankt voor je bestelling! Je bidon is toegevoegd :)
Je hebt je pakketje morgen in huis, geniet ervan :D

Bart

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Hoelang zijn de potten fitness meal houdbaar eigenlijk na opening?

Ongeveer 3 maanden ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

We hebben weer een flink aantal nieuwe producten. Check ze snel :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waaronder:
Pindapasta Crunchy

Twister Power Mixer

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Hey body & fit Enkele weken terug heb ik de 5HTP van Doctors Best gekocht. Als ik op internet ga zoeken over de stof 5HTP kom ik echter regelmatig tegen dat je van dit supplement zeker niet te veel mag gebruiken, en ook niet teveel dagen na elkaar. Dit omdat er anders kans is op de zogenaamde serotoninevergiftiging. Nu vraag ik me af of dit eigenlijk nogal overdreven is, of dat dit alleen maar voorkomt als je er ook drugs(voornamelijk xtc) of antidepressieva bij gebruikt(lees vooral veel informatie rond deze stof op drugsfora...). Aangezien er geen waarschuwing op de potjes staat die jullie verkopen lijkt me de kans op een serotoninevergiftiging aardig klein bij normaal gebruik of niet? Of is er gewoon nog veel te weinig onderzoek naar het serotoninesyndroom en de stof 5htp?

5HTP kan in de hersenen en in de lever worden omgezet naar serotonine. Een tekort aan serotonine kan een negatief effect hebben op het functioneren van het lichaam
Denk aan slaaptekort, depressiviteit, chronische klachten etc. Het wordt ook wel het gelukshormoon genoemd, vandaar dat je bij een deficiëntie depressieve gevoelens kan hebben.

Het supplement wordt wel eens gebruikt na gebruik van drugs (XTC) waardoor je serotoninevoorraad wordt opgemaakt, hierdoor voel je je blij en verliefd na gebruik van deze drug.
De dip erna ontstaat doordat je serotoninegehalte nog niet is hersteld, dit kan je verhelpen door bepaalde soorten voeding of een supplement (5HTP of tryptofaan).
Dit wordt echter niet aangeraden of afgeraden door de fabrikanten die deze producten. Drugs is natuurlijk altijd schadelijk voor het lichaam, dus deze combinatie ook.

Als je antidepressiva (of andere voorgeschreven geneesmiddelen) slikt is het verstandig om contact op te nemen met de huisarts, hij/zij kan meer vertellen over deze combinatie.
Wanneer je, je houdt aan de aanbevolen dosis die de fabrikant voorschrijft zouden er geen klachten moeten ontstaan. Er wordt uitvoerig getest op de veiligheid van supplementen.

Bart

[/FONT]

Kijk, goede uitleg

Zelf ook maar eens de Sports Breakfast besteld, ben benieuwd. Goede prijs is het zeker incl. de 10 korting :)

Bestellen bij Body & Fit is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt!

Gister RUIM vóór 22:00 met goeie maat van me grote bestelling gedaan (hij gedaan, ik bestelde wat dinges mee)! Dat i.v.m. omdat er paar dingen zijn die wij nodig hebben en enige vrije dag vandaag is. Wij hebben erop gerekend dat ie vandaag komt.
Hij had geen track&trace gehad gister, hij heeft nog telefonisch contact gehad met jullie met de vraag hoe het zit, waarop ie een antwoord kreeg "ik weet niet waarom het niet gister verstuurd is".
Hoe kan dit jongens? Runnen jullie een professioneel bedrijf of is dit een part-time hobby dingetje.
OrdernummerC2394542
Ik hoor graag van jullie wat er mis is gegaan en hoe jullie het gaan oplossen.

Kijk, goede uitleg Zelf ook maar eens de Sports Breakfast besteld, ben benieuwd. Goede prijs is het zeker incl. de 10 korting :)

Bedankt voor je bestelling! Zeker een goede aankoop :) Je hebt je bestelling morgen in huis! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Bestellen bij Body & Fit is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt! Gister RUIM vóór 22:00 met goeie maat van me grote bestelling gedaan (hij gedaan, ik bestelde wat dinges mee)! Dat i.v.m. omdat er paar dingen zijn die wij nodig hebben en enige vrije dag vandaag is. Wij hebben erop gerekend dat ie vandaag komt. Hij had geen track&trace gehad gister, hij heeft nog telefonisch contact gehad met jullie met de vraag hoe het zit, waarop ie een antwoord kreeg "ik weet niet waarom het niet gister verstuurd is". Hoe kan dit jongens? Runnen jullie een professioneel bedrijf of is dit een part-time hobby dingetje. OrdernummerC2394542 Ik hoor graag van jullie wat er mis is gegaan en hoe jullie het gaan oplossen.

Wegens de drukte is het helaas niet gelukt om alle bestellingen op tijd de deur uit te krijgen. Jij bent één van de ongelukkigen. Je bestelling is inmiddels behandeld. Dit betekend dat je hem morgen in huis hebt ;) Excuses voor de vertraging en hopen op begrip van jou/jullie kant.

Bart

Morgen is er niemand thuis om hem op te vangen, wij werken tot laat komende 3 dagen.
Zal ik dan de helft betalen en de andere helft van bestelling over enige tijd, als ik wat extra geld heb?
Zouden jullie dan ook begrip hebben? En dan telkens elke 3de of 4de bestelling zo doen.
Zouden jullie alsnog begrip hebben?
Ik kom mijn deel van afspraak na, ik betaal het bedrag dat jullie ervoor vragen, dus ik wil graag dat jullie de afspraken/beloftes van jullie kant ook nakomen. Er stond NERGENS op de site dat vanwege drukte of wat dan ook verzendingen vertraagd zullen worden.

3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en zonder recht op eventuele schadevergoeding

http://www.bodyenfitshop.nl/algemene-voorwaarden/

Leest er dan echt niemand de Algemene voorwaarden van een webwinkel voordat hij/zij daar iets koopt? (Niet specifiek naar jou 3nigma, maar je bent niet de enige/eerste die erover klaagt dat ze een dagje later zijn dan normaal).

Wanneer kunnen de winnaars van 1 van de 100 goodiepakketten mail verwachten? Duim toch n beetje stiekem :)

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Morgen is er niemand thuis om hem op te vangen, wij werken tot laat komende 3 dagen.
Zal ik dan de helft betalen en de andere helft van bestelling over enige tijd, als ik wat extra geld heb?
Zouden jullie dan ook begrip hebben? En dan telkens elke 3de of 4de bestelling zo doen.
Zouden jullie alsnog begrip hebben?
Ik kom mijn deel van afspraak na, ik betaal het bedrag dat jullie ervoor vragen, dus ik wil graag dat jullie de afspraken/beloftes van jullie kant ook nakomen. Er stond NERGENS op de site dat vanwege drukte of wat dan ook verzendingen vertraagd zullen worden.

Ik vind de b&f echt perfecte service bieden, ik ken geen enkel bedrijf dat ook maar in de buurt komt van de goeie en vriendelijke service van b&f. En die ook zo persoonlijk hun klanten behandeld.

Er zijn zat bedrijven die beloven voor 22,00 besteld morgrn in huis.. Mediamarkt andere... Dan klaag je toch ook niet als t ieys later komt?

Als t een x wat later is begrip en so be it :)

Morgen is er niemand thuis om hem op te vangen, wij werken tot laat komende 3 dagen. Zal ik dan de helft betalen en de andere helft van bestelling over enige tijd, als ik wat extra geld heb? Zouden jullie dan ook begrip hebben? En dan telkens elke 3de of 4de bestelling zo doen. Zouden jullie alsnog begrip hebben? Ik kom mijn deel van afspraak na, ik betaal het bedrag dat jullie ervoor vragen, dus ik wil graag dat jullie de afspraken/beloftes van jullie kant ook nakomen. Er stond NERGENS op de site dat vanwege drukte of wat dan ook verzendingen vertraagd zullen worden.

Ik begrijp je frustratie. We hebben hier gister met volle bezetting zo veel mogelijk bestellingen weg staan werken en dan is het voor ons ook balen als niet alles op tijd de deur uit gaat. We hebben altijd klaar voor je (en alle andere DBB'ers) gestaan met betrekking tot service (en blijven dat natuurlijk doen). Dit staat bij ons voorop, zoals je weet en ongetwijfeld gemerkt hebt, gezien het eerdere onderlinge contact. We vragen jou (en alle andere DBB'ers) om begrip wanneer wij eens tekortschieten in, zoals jij het noemt, afspraken/beloftes.

Bart

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Wanneer kunnen de winnaars van 1 van de 100 goodiepakketten mail verwachten? Duim toch n beetje stiekem :) ---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ---------- Ik vind de b&f echt perfecte service bieden, ik ken geen enkel bedrijf dat ook maar in de buurt komt van de goeie en vriendelijke service van b&f. En die ook zo persoonlijk hun klanten behandeld. Er zijn zat bedrijven die beloven voor 22,00 besteld morgrn in huis.. Mediamarkt andere... Dan klaag je toch ook niet als t ieys later komt? Als t een x wat later is begrip en so be it :)

De winnaars krijgen z.s.m. (via email) bericht. We zijn er mee bezig :)
En bedankt voor het compliment Casper! Hier doen we het voor :)

Bart

@ hell de leveringtermijn is vooraf afgesproken en dat is: vr 22:00 besteld, morgen thuis, anders staan er overal valse beloftes in hun tabel van "betaal en verzendopties". Er wordt ook nergens verwezen met * ofzo dat op verzendingen die vertraagd worden kunnen geen rechten ontleend worden. Als consument ben ik VEEL beter beschermd als het gaat om aankopen via internet.

@ casper ik heb de eerste 10x nooit wat gezegd, laatste 2-3x ook niet, of het nou te laat was of verkeerde dingen. En gesproken over mediamarkt, als zij iets niet op voorraad hebben of niet op tijd bestellen (zoals afgesproken) kreeg ik 30 korting van ze op de aankoop.

@ Bart ik noem het afspraken/beloftes idd, wat is het dan volgens jou?

@ hell de leveringtermijn is vooraf afgesproken en dat is: vr 22:00 besteld, morgen thuis, anders staan er overal valse beloftes in hun tabel van "betaal en verzendopties". Er wordt ook nergens verwezen met * ofzo dat op verzendingen die vertraagd worden kunnen geen rechten ontleend worden. Als consument ben ik VEEL beter beschermd als het gaat om aankopen via internet. @ casper ik heb de eerste 10x nooit wat gezegd, laatste 2-3x ook niet, of het nou te laat was of verkeerde dingen. En gesproken over mediamarkt, als zij iets niet op voorraad hebben of niet op tijd bestellen (zoals afgesproken) kreeg ik 30 korting van ze op de aankoop. @ Bart ik noem het afspraken/beloftes idd, wat is het dan volgens jou?

Als je een aankoop doet bij welk bedrijf dan ook, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. In hun voorwaarden wordt duidelijk vermeld dat wanneer ze niet optijd kunnen bezorgen (neem even dus ''de volgende dag'') ze dit binnen 30 dagen laten weten. Jij mag dan afstand doen van de koop.

In dat opzicht ben jij wel beschermd ja, want je mag afzien van je aankoop en een eventuele schadevergoeding. Of dit echt ''beschermd'' is of gewoon logischerwijs je geld terug krijgen, dat is maar net hoe je het oppakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven