Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
98 Komt de ultra fine oats nog in de (week) aanbieding?

Ik las er bijna overheen door alle getallen! :D
De oats is net uit de aanbieding :( maar hij komt regelmatig weer terug, dus kwestie van tijd voordat we hem nog scherper aan kunnen bieden :)

Bart

4

Bedankt dat de bestellingen weer op tijd zijn geleverd, het waren er wel wat :) Alleen bij men order C2396698 was de pot met sesamzaad gebroken en lag de hele doos vol met zaadjes :(

17

Nummer 12.

24

nog bedankt voor de extratjes bij me bestelling helaas was 1 van de goodies (shake beker gescheurd) maar het gaat overigens om het idee :D

3nigma en djryan87, ik ben het volledig met je eens en begrijp de irritatie van jullie kant helemaal. De belofte die wij doen, is een uniek selling point. Deze willen we ook nakomen. We willen niets liever :) Zoals jullie weten, staat onze service, snelheid, levering, kwaliteit en persoonlijke beleving voorop. Daarom zijn we heel actief op de sociale media en zit onze klantenservice, vol. Dit om altijd snelle reacties, aanname tijd etc te genereren. Dat voor het opvangen van klachten, maar ook van complimenten. Natuurlijk niet, dat we elke keer hetzelfde willen vertellen. Dat is vervelend en niet de bedoeling. Daar word ook hard aan gewerkt.

Ralf

Ordernummer C2394542

Dag Ralf, kwam vandaag eerder naar huis om pakketje op te vangen, kijk ik naar de track&trace en daar staat dat afzending is retour gezonden, gelijk ff postNL gebeld en kreeg te horen dat pakketje is rechtstreeks vanuit sorteercentrum terug naar jullie is gegaan. De reden dat ze aangaf was dat de adres niet klopte waarschijnlijk.
Het is niet de eerste keer dat wij bij jullie bestellen, dus ik weet niet hoe het nog meer mis kan gaan.
Zou hem gisteren krijgen, maar jullie hadden het zoooo druk (volgens jullie) dus we zouden het vandaag krijgen.
Waar het op neerkomt: tot 22:00 bestellen, over 2 dagen in huis! Man man man!! Heb er geen woorden voor...

nummer 68

3 :d

Ik kies 32!!

35

Ordernummer C2394542

Dag Ralf, kwam vandaag eerder naar huis om pakketje op te vangen, kijk ik naar de track&trace en daar staat dat afzending is retour gezonden, gelijk ff postNL gebeld en kreeg te horen dat pakketje is rechtstreeks vanuit sorteercentrum terug naar jullie is gegaan. De reden dat ze aangaf was dat de adres niet klopte waarschijnlijk.
Het is niet de eerste keer dat wij bij jullie bestellen, dus ik weet niet hoe het nog meer mis kan gaan.
Zou hem gisteren krijgen, maar jullie hadden het zoooo druk (volgens jullie) dus we zouden het vandaag krijgen.
Waar het op neerkomt: tot 22:00 bestellen, over 2 dagen in huis! Man man man!! Heb er geen woorden voor...
De wet van Murphy.. Wat een ongeluk bij deze zending. Ongelooflijk en vreemd. Deze had gewoon vandaag (eigenlijk gisteren al:rolleyes:) geleverd moeten worden. Ik heb zojuist contact gehad met de pakketdienst en kunnen niet aangeven wat de reden daarvan is. Ik heb het pakket in ieder geval opnieuw verstuurd met wat extra's voor het ongemak en het lange wachten.:)

Ralf

Nummer 19!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven