Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft de EAA dan 's ochtends niet een beetje nutteloos effect? Waarom neem je het 's ochtends?
), dan zouden deze momenten de meest optimale momenten zijn voor volledige absorptie van het supplementEAA's moet je nemen na je training. de enige toegevoegde waarde van EAA's over klassieke proteïnes, zijn hun snelheid van opname.
s morgens gewoon whey met havermout.
@Body & Fit: weten jullie of bestellingen 127349 & 126786 al vertrokken zijn?
gr
s
Ik kan hier vandaan de status niet checken maar dit doe ik morgenochtend direct voor je
Ik heb een pot TMS staan, maar wil kurkdroog worden en vraag me af of het nog zin heeft om dan TMS te gaan gebruiken? Weet jij dat mischien Ilco?
EAA's moet je nemen na je training. de enige toegevoegde waarde van EAA's over klassieke proteïnes, zijn hun snelheid van opname.
s morgens gewoon whey met havermout.
@Body & Fit: weten jullie of bestellingen 127349 & 126786 al vertrokken zijn?
gr
s
jammer, om 6:45 is mijn bestelling verzonden en heb het nog steeds nietklote post bezorging ook
Me whey is nu op![]()
.
Weer bestelling gedaan!
ref.128265
Had een collega een monster gegeven van de whey perfection berry blast,
Moest gelijk voor hem ook een pot bestellen.
complimenten voor de nieuwe smaken whey perfection.
had al monsters gekregen, maar blijf toch liefhebber van de berry blast.
heb nog een halve emmer![]()
Weer bestelling gedaan!
ref.128265
Had een collega een monster gegeven van de whey perfection berry blast,
Moest gelijk voor hem ook een pot bestellen.
complimenten voor de nieuwe smaken whey perfection.
had al monsters gekregen, maar blijf toch liefhebber van de berry blast.
heb nog een halve emmer![]()
en voor vele een favoriet!!De 4,5 KG zit in emmers dus?
Dat is jammer, deze potten passen precies in mijn kast http://fotos.marktplaats.com/kopen/thumbs/a/a2/721390122.jpg
Die pre-workout pillen, zou ik daar misschien een sample van kunnen krijgen?
Ik heb namelijk nog voldoende whey, result voor de komende weken en ben erg benieuwd naar dat product.

Hmm zit met een probleem, net bestelling gedaan en kan nog weken vooruit met de rest.
Is het mogelijk om alleen straps te bestellen inplaats van als bijbestelling te doen ?
(zet er maar gewoon in)
Nouja zat te denken aan ook eventueele vitamines. Eet wel elke dag netjes mijn fruit en dergelijke maar merkte dat de meeste hier toch wel aanvullende vitamines derbij hebben.
Maar geen flauw idee welke ik moet nemen dan
Zat te kijken bij Alive Multi Vitamines, lijkt mij namelijk een erg compleet product.
Is deze dan ook aan te raden ?

Nouja zat te denken aan ook eventueele vitamines. Eet wel elke dag netjes mijn fruit en dergelijke maar merkte dat de meeste hier toch wel aanvullende vitamines derbij hebben.
Maar geen flauw idee welke ik moet nemen dan
Zat te kijken bij Alive Multi Vitamines, lijkt mij namelijk een erg compleet product.
Is deze dan ook aan te raden ?

zeker aan te raden, pak hem ook soms, afwisselend met OPTI-MEN, die moet je ook zeker eens checken die blends die erin zitten zijn echt wel NICE![]()

Ilco, kunnen er eventueel wat samples bij mijn bestelling?
Referentienummer: 128342
Whey perfection berry blast
Micellar Casein Superior banana rage
Low Carb Bars Iced dream
Bij deze laatste stond "de lekkerste" dus zal je maar vertrouwen zeker![]()
Morgen in huis dus!
Dank je! De Berry Blast is en blijft een lekkere frisse smaaken voor vele een favoriet!!
---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------
2270 gram in pot
4540 gram in emmer
Als je een referentienummer doorgeeft dan kan ik er eventueel wel een paar caps bij doen.![]()
Oke top, ga ik toch maar voor de vakantie nog een pot whey bestellen haha. Het gaat toch wel op!