XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft de EAA dan 's ochtends niet een beetje nutteloos effect? Waarom neem je het 's ochtends?

Heeft de EAA dan 's ochtends niet een beetje nutteloos effect? Waarom neem je het 's ochtends?

ik weet niet op welke post je reageert, maar snap je vraag wel.

EAA's in de ochtend hebben geen nutteloos effect. essentiële aminozuren doen eigenlijk aan een race/competititie tot absorptie (e.g., transport/zelfde wegen van het metabolisme) om opgenome te worden, vandaar kan je EAA's beter niet in combinatie met proteïne rijke maaltijden; vlees; eieren; .. om deze reden raden ze aan EAA's te nemen 1,5u voor of na de dagelijkse maaltijden ofwel ook gewoon s'ochtends op de nuchtere maag, of richting bedtijd (kwark effe weggelaten :rolleyes:), dan zouden deze momenten de meest optimale momenten zijn voor volledige absorptie van het supplement

ik ben benieuwd naar anderen hun mening hierover!

Laatst bewerkt:
EAA's moet je nemen na je training. de enige toegevoegde waarde van EAA's over klassieke proteïnes, zijn hun snelheid van opname.

s morgens gewoon whey met havermout.

@Body & Fit: weten jullie of bestellingen 127349 & 126786 al vertrokken zijn?

gr

s

Ik heb een pot TMS staan, maar wil kurkdroog worden en vraag me af of het nog zin heeft om dan TMS te gaan gebruiken? Weet jij dat mischien Ilco?

EAA's moet je nemen na je training. de enige toegevoegde waarde van EAA's over klassieke proteïnes, zijn hun snelheid van opname.

gr

s

Dacht van wel:cool: Ik kan hier vandaan de status niet checken maar dit doe ik morgenochtend direct voor je:)

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Ik heb een pot TMS staan, maar wil kurkdroog worden en vraag me af of het nog zin heeft om dan TMS te gaan gebruiken? Weet jij dat mischien Ilco?

TMS bevat per serving wel 16 gram WMS maar omdat je het direct voor- en na je training neemt is dit geen probleem.

gr

s

ja, EAA's verhogen de eiwitsynthese direct maar zijn ook lactose vrij, koolhydraat vrij en vetvrij.. zijn eveneens voordelen vind ik persoonlijk..
en verder was de vraag of het nutteloos was en ik blijf erbij dat dat niet nutteloos is, meer zelfs, als je op een hoger niveau traint apprecieer je het dat de EAA's na je slaap snel in lichaam zijn. De waarde van EAA's is dat ze geen verteringsproces nodig hebben, vrij zijn van bindingen aan andere moleculen, en zo zeer snel worden opgenomen (maag => dunne darm => bloedcirculatie) ik zou dus s'ochtends op nuchtere maag gerust nog een 3-5gr dosis durven pakken en ben er vrij zeker van die hun bijdrage leveren in je lichaam.. ook voor de training zouden deze EAA's hun bijdrage kunnen leveren, na de training ook en voor het slapen gaan ook.. hier hebben we het over inname gericht naar perfectie en kan uiteraard schommelen naar gelang je voedingsschema etc etc... maar s'ochtends nutteloos, naar mijn mening niet. whey + brinta kan je natuurlijk ook nog altijd blijven nemen, uitgaande dat de opname van aminozuurwaarde in het bloed daarvan pieken op 90-120minuten later, verschillen per individu mogelijk.. opname kan ook nog vertraagd zijn door de brinta denk ik.. (vezelrijke trage carbs)

Laatst bewerkt:
Tuurlijk, sluit het de Whey-Brinta zeker niet uit. 's ochtends is het inderdaad in mijn ogen ook echt een aanvulling ivm de zeer snelle opname.

jammer, om 6:45 is mijn bestelling verzonden en heb het nog steeds niet :( klote post bezorging ook :mad:
Me whey is nu op :mad:

Weer bestelling gedaan!

ref.128265

Had een collega een monster gegeven van de whey perfection berry blast,
Moest gelijk voor hem ook een pot bestellen.

complimenten voor de nieuwe smaken whey perfection.
had al monsters gekregen, maar blijf toch liefhebber van de berry blast:D.
heb nog een halve emmer;)

Weer bestelling gedaan!

ref.128265

De 4,5 KG zit in emmers dus?
Dat is jammer, deze potten passen precies in mijn kast [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die pre-workout pillen, zou ik daar misschien een sample van kunnen krijgen?
Ik heb namelijk nog voldoende whey, result voor de komende weken en ben erg benieuwd naar dat product.

Weer bestelling gedaan!

ref.128265

Dank je! De Berry Blast is en blijft een lekkere frisse smaak:zuip: en voor vele een favoriet!!

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

De 4,5 KG zit in emmers dus?
Dat is jammer, deze potten passen precies in mijn kast http://fotos.marktplaats.com/kopen/thumbs/a/a2/721390122.jpg

Die pre-workout pillen, zou ik daar misschien een sample van kunnen krijgen?
Ik heb namelijk nog voldoende whey, result voor de komende weken en ben erg benieuwd naar dat product.

2270 gram in pot
4540 gram in emmer:D

Als je een referentienummer doorgeeft dan kan ik er eventueel wel een paar caps bij doen.:)

Hmm zit met een probleem, net bestelling gedaan en kan nog weken vooruit met de rest.
Is het mogelijk om alleen straps te bestellen inplaats van als bijbestelling te doen ?

Nouja zat te denken aan ook eventueele vitamines. Eet wel elke dag netjes mijn fruit en dergelijke maar merkte dat de meeste hier toch wel aanvullende vitamines derbij hebben.
Maar geen flauw idee welke ik moet nemen dan :P
Zat te kijken bij Alive Multi Vitamines, lijkt mij namelijk een erg compleet product.
Is deze dan ook aan te raden ?

Ilco, kunnen er eventueel wat samples bij mijn bestelling?

Referentienummer: 128342

Whey perfection berry blast
Micellar Casein Superior banana rage
Low Carb Bars Iced dream

Bij deze laatste stond "de lekkerste" dus zal je maar vertrouwen zeker ;)

Nouja zat te denken aan ook eventueele vitamines. Eet wel elke dag netjes mijn fruit en dergelijke maar merkte dat de meeste hier toch wel aanvullende vitamines derbij hebben.
Zat te kijken bij Alive Multi Vitamines, lijkt mij namelijk een erg compleet product.

zeker aan te raden, pak hem ook soms, afwisselend met OPTI-MEN, die moet je ook zeker eens checken die blends die erin zitten zijn echt wel NICE :)

JA:)

Veel extra's en Alive! staat bij mij naast in het magazijn ook in de keuken;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

zeker aan te raden, pak hem ook soms, afwisselend met OPTI-MEN, die moet je ook zeker eens checken die blends die erin zitten zijn echt wel NICE :)

sluit ik mij helemaal bij aan:)

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Ilco, kunnen er eventueel wat samples bij mijn bestelling?

Referentienummer: 128342

Whey perfection berry blast
Micellar Casein Superior banana rage
Low Carb Bars Iced dream

Bij deze laatste stond "de lekkerste" dus zal je maar vertrouwen zeker ;)

Zie nu je mailtje pas. De bestelling is reeds verwerkt maar komt vast wel goed:) Morgen in huis dus!

De Low Carb Iced Dream is echt de lekkerste:D

Dank je! De Berry Blast is en blijft een lekkere frisse smaak:zuip: en voor vele een favoriet!!

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

2270 gram in pot
4540 gram in emmer:D

Als je een referentienummer doorgeeft dan kan ik er eventueel wel een paar caps bij doen.:)

Oke top, ga ik toch maar voor de vakantie nog een pot whey bestellen haha. Het gaat toch wel op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven