MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou om het te gaan af te wisselen bekijk ik nog wel een keer, ging mij der meer om voor een goeie aanvulling :P. En er staat 3 tabletten per dag, gewoon 1 bij een maaltijd ofzo, bijv ontbijt, lunch en avondeten ?

Nou om het te gaan af te wisselen bekijk ik nog wel een keer, ging mij der meer om voor een goeie aanvulling :P. En er staat 3 tabletten per dag, gewoon 1 bij een maaltijd ofzo, bijv ontbijt, lunch en avondeten ?

Yes, goed verdelen:)
doe zelf, ontbijt, avondeten, voor slapen..

Nou jij zal vast wel de juiste tijdstippen weten daarover dus zal hetzelfde gaan doen :P
Voor het slapen maakt het niet uit toch of je het voor of na de kwark neemt ?

eerlijk is eerlijk, ik pak er geen 3 hoor.. de doseringen van beiden (zowel Alive als OPTI-men) zijn redelijk hoog.. jij weegt ook niet echt zo heel veel enzo, denk dat je met 2 best wel genoeg binnen hebt :thumbs: scheelt weer in de rekening ;)

Yes, goed verdelen:)
doe zelf, ontbijt, avondeten, voor slapen..

voor een top-athleet als jou blijft 3 idd aan te raden :cool:

Nou jij zal vast wel de juiste tijdstippen weten daarover dus zal hetzelfde gaan doen :P
Voor het slapen maakt het niet uit toch of je het voor of na de kwark neemt ?

zou dan ochtend bij ontbijt en avond bij avondmaal doen als je op 2x gaat ipv 3x

Ooh kijk eens aan maar 2, scheelt weer in de pocket.
Wist niet dat vitamines ook gebonden waren aan gewicht, weer iets geleerd.

Ooh kijk eens aan maar 2, scheelt weer in de pocket.
Wist niet dat vitamines ook gebonden waren aan gewicht, weer iets geleerd.

ja weet niet of dat wetenschappelijk bewezen is ofzo.. had eerder iets van logisch denken.. mn zus heeft pas een baby, die is klein, moet mini dosis vit D ofzo krijgen omdat dat niet in flessenmelk zit.. dus vandaar legde ik de link.. maar kan totaal fout zitten.. maar het blijft gwn een feit dat je aan 2pille genoeg gaat hebben, zeker aangezien je ook zei dat je groenten en fruit e.d. at enzo..

Groente niet zoveel als zou moeten xD
Fruit wel elke dag 2 stuks :P
Maar check je log eens, ben wel nieuwsgierig hoe het gaat met je.

kvind er niet direct iets wetenschappelijks over maar op deze site bvb: http://www.vannature.nl/monografie/Vitamine_C_als_ascorbaten.html

De gemiddelde behoefte aan vitamine C ligt volgens de orthomoleculaire deskundigen tussen de 25 en 35 mg per kilogram lichaamsgewicht.
op wikipedia vond ik:
De benodigde hoeveelheden vitaminen en mineralen is afhankelijk van geslacht, levensfase en leeftijd van de persoon.

Trainen en supplementen word zo'n beetje een wetenschap :P

Snelle verzending.

Vandaag stond de nieuwe doos weightgainer al voor de deur samen met de gratis shake beker :)

Top!

Ik had opeens een vraag lol.

Geranamine staat op de doping lijst, maar doping gebruik is niet verboden zolang je niet bij zo'n bond zit. Maar geldt dat ook in het buitenland, met name Duitsland? Want ik wil dus die pre-workout pilletjes meenemen naar een festival daar maarja, ik weet niet hoe ze over dat soort spul zouden denken:p

Ik neem aan dat het niet veel kwaad kan overigens.

Ik had opeens een vraag lol.

Geranamine staat op de doping lijst, maar doping gebruik is niet verboden zolang je niet bij zo'n bond zit. Maar geldt dat ook in het buitenland, met name Duitsland? Want ik wil dus die pre-workout pilletjes meenemen naar een festival daar maarja, ik weet niet hoe ze over dat soort spul zouden denken:p

Ik neem aan dat het niet veel kwaad kan overigens.

Durf het niet te zeggen eigenlijk. Ze zijn in het algemeen wel streng in DE:D

Hmmm, och **** it. Als de gestapo op me afkomt slik ik 100 caps tegelijk weg, nothing's gonna stop me but a heart attack lololol:D

Overigens nogmaals mn complimenten voor dat product, hoewel het wel even duurt bij mij voordat ze werken, ze zijn wel awesome:cool:

Hmmm, och **** it. Als de gestapo op me afkomt slik ik 100 caps tegelijk weg, nothing's gonna stop me but a heart attack lololol:D

Overigens nogmaals mn complimenten voor dat product, hoewel het wel even duurt bij mij voordat ze werken, ze zijn wel awesome:cool:

:D Dank je. Succes en veel plezier daar!!

OK, de Myo Juiced was toch echt bestelt. Zal het morgen nog eens navragen...

De Mucuna - nog 10 dagen

De Myo Juiced Chocolade staat nog steeds niet op de site, en wacht hier nog op voor ik men bestelling plaats...

Heb ondertussen trouwens gezien dat er bepaalde Nederlandse webshops Formass in hun assortiment hebben. Wanneer krijgen jullie deze dan "eindelijk" binnen? Of laten ze jullie nog steeds in het ongewisse...??? ;)

Heb vanmorgen ook mijn bestelling binnen gehad :D echt top, mijn whey was op en precies toen ik terug kwam van mijn training stond het pakketje voor de deur :cool:
Met uiteraard de gratis shake beker erbij :zuip:

De Myo Juiced Chocolade staat nog steeds niet op de site, en wacht hier nog op voor ik men bestelling plaats...

Heb ondertussen trouwens gezien dat er bepaalde Nederlandse webshops Formass in hun assortiment hebben. Wanneer krijgen jullie deze dan "eindelijk" binnen? Of laten ze jullie nog steeds in het ongewisse...??? ;)

Ja, ik weet het, komt niet bij de importeur vandaan. Maar het is onderweg:zweet:

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Heb vanmorgen ook mijn bestelling binnen gehad :D echt top, mijn whey was op en precies toen ik terug kwam van mijn training stond het pakketje voor de deur :cool:
Met uiteraard de gratis shake beker erbij :zuip:

Dank je, voor het compliment:)

Tijdje geleden 2de pot whey perfection binnengekregen, vind vooral de gratis samples erbij handig, kan ik volgende keer wat nieuws proberen :D

Whey perfection is echt lekker, jammer dat het eiwitgehalte niet zo hoog is als isolaat, maar dat komt wel met de nieuwe whey in aankomst! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven