Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou om het te gaan af te wisselen bekijk ik nog wel een keer, ging mij der meer om voor een goeie aanvulling. En er staat 3 tabletten per dag, gewoon 1 bij een maaltijd ofzo, bijv ontbijt, lunch en avondeten ?
Nou om het te gaan af te wisselen bekijk ik nog wel een keer, ging mij der meer om voor een goeie aanvulling. En er staat 3 tabletten per dag, gewoon 1 bij een maaltijd ofzo, bijv ontbijt, lunch en avondeten ?

Yes, goed verdelen![]()
doe zelf, ontbijt, avondeten, voor slapen..

Nou jij zal vast wel de juiste tijdstippen weten daarover dus zal hetzelfde gaan doen
Voor het slapen maakt het niet uit toch of je het voor of na de kwark neemt ?
Ooh kijk eens aan maar 2, scheelt weer in de pocket.
Wist niet dat vitamines ook gebonden waren aan gewicht, weer iets geleerd.
op wikipedia vond ik:De gemiddelde behoefte aan vitamine C ligt volgens de orthomoleculaire deskundigen tussen de 25 en 35 mg per kilogram lichaamsgewicht.
De benodigde hoeveelheden vitaminen en mineralen is afhankelijk van geslacht, levensfase en leeftijd van de persoon.
Snelle verzending.
Vandaag stond de nieuwe doos weightgainer al voor de deur samen met de gratis shake beker
Top!

Ik had opeens een vraag lol.
Geranamine staat op de doping lijst, maar doping gebruik is niet verboden zolang je niet bij zo'n bond zit. Maar geldt dat ook in het buitenland, met name Duitsland? Want ik wil dus die pre-workout pilletjes meenemen naar een festival daar maarja, ik weet niet hoe ze over dat soort spul zouden denken
Ik neem aan dat het niet veel kwaad kan overigens.

Hmmm, och **** it. Als de gestapo op me afkomt slik ik 100 caps tegelijk weg, nothing's gonna stop me but a heart attack lololol
Overigens nogmaals mn complimenten voor dat product, hoewel het wel even duurt bij mij voordat ze werken, ze zijn wel awesome![]()
Dank je. Succes en veel plezier daar!!OK, de Myo Juiced was toch echt bestelt. Zal het morgen nog eens navragen...
De Mucuna - nog 10 dagen

De Myo Juiced Chocolade staat nog steeds niet op de site, en wacht hier nog op voor ik men bestelling plaats...
Heb ondertussen trouwens gezien dat er bepaalde Nederlandse webshops Formass in hun assortiment hebben. Wanneer krijgen jullie deze dan "eindelijk" binnen? Of laten ze jullie nog steeds in het ongewisse...![]()
![]()

Heb vanmorgen ook mijn bestelling binnen gehadecht top, mijn whey was op en precies toen ik terug kwam van mijn training stond het pakketje voor de deur
Met uiteraard de gratis shake beker erbij![]()