XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren pakketje besteld en vandaag stond de postbezorger alweer bij de deur, top service!

acties zijn altijd leuk. ook gewoon spannend en duimen dat je erbij zit. :D
Gefeliciteerd winnaars!
Het blijft altijd verrassend wie er gaat winnen. Zeker sinds we de site "random.org" hebben ontdekt. Nu heb je altijd een willekeurige winnaar. :)
Gisteren pakketje besteld en vandaag stond de postbezorger alweer bij de deur, top service!
Super, bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat alles weer goed aangekomen is. Veel plezier met je producten! :thumbs:

Ralf

Whey Perfection Nutella hazelnoot is echt een aanrader, beste smaak die ik tot nu toe op heb.

De wet van Murphy.. Wat een ongeluk bij deze zending. Ongelooflijk en vreemd. Deze had gewoon vandaag (eigenlijk gisteren al:rolleyes:) geleverd moeten worden. Ik heb zojuist contact gehad met de pakketdienst en kunnen niet aangeven wat de reden daarvan is. Ik heb het pakket in ieder geval opnieuw verstuurd met wat extra's voor het ongemak en het lange wachten.:)

Ralf

Dag Ralf, heb je het gister verstuurd? Want ik zie op track&trace "zending wordt voorbereid door de verzender" op dit moment staan.

Unstoppable uit het assortiment gehaald? Kon het vandaag niet vinden op jullie website, dan maar 1MR besteld. Goed excuus ook om even te switchen, had 5 potten Unstoppable op, voelde er haast niets meer van. De 1MR smaakt ook veel beter, zeker lemon.

Whey Perfection Nutella hazelnoot is echt een aanrader, beste smaak die ik tot nu toe op heb.
Dank je :) Whey Perfection is echt genieten :zuip: Elke shake weer!
Dag Ralf, heb je het gister verstuurd? Want ik zie op track&trace "zending wordt voorbereid door de verzender" op dit moment staan.
3nigma, je pakket wordt vandaag tussen 13-15 uur bij je afgeleverd :)
Unstoppable uit het assortiment gehaald? Kon het vandaag niet vinden op jullie website, dan maar 1MR besteld. Goed excuus ook om even te switchen, had 5 potten Unstoppable op, voelde er haast niets meer van. De 1MR smaakt ook veel beter, zeker lemon.
Unstoppable is inderdaad niet meer verkrijgbaar, maar 1MR is zeker een goed alternatief :) De smaak van de Unstoppable was niet de beste, maar vaak vinden bodybuilders dat ook minder belangrijk dan de werking :wl: Met 1MR heb je een goede vervanging!

Gister mn pot isolaat met stracciatella smaak geprobeerd. :eek: HEERLIJK! Top uitvinding :thumbs:

Geen Bad Boy shorts meer in het assortiment?

Vandaag mijn gewonnen Twister Power Mixer gebruikt voor mijn wheyshake. Wat een heerlijke romige shake zeg! Super!

Geen Bad Boy shorts meer in het assortiment?
Ik zal mijn collega inkoop eens vragen of hij ze weer kan inkopen :) de shirts zijn er nog gewoon hoor!
Vandaag mijn gewonnen Twister Power Mixer gebruikt voor mijn wheyshake. Wat een heerlijke romige shake zeg! Super!
Super om te horen wovano! Die nieuwe Twister Power mixer is echt een handige beker. Ik maak nu elke ochtend mn shake ermee!
Ik heb em ook net binnen, zal em straks ook maar eens testen :)
Nou ben k wel benieuwd
Super, echt handig en makkelijk. Houd ons op de hoogte wat je ervaringen zijn!
Dank je!

Ralf

Ik zal mijn collega inkoop eens vragen of hij ze weer kan inkopen :) de shirts zijn er nog gewoon hoor! Super om te horen wovano! Die nieuwe Twister Power mixer is echt een handige beker. Ik maak nu elke ochtend mn shake ermee! Super, echt handig en makkelijk. Houd ons op de hoogte wat je ervaringen zijn! Dank je! Ralf

http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/tanktops/bad-boy/bad-boy-muscle-vest/

iik bedoelde die eigenlijk, sorry beetje onduidelijk..
Komt die nog op voorraad?

jongens betreft de intrabolic, op jullie site staat serving size 1 scoop 24g, 20 servings maar op het potje staat 13.78 per serving ( dus 40 servings)

nu heb ik het ff snel uit men hoofd uitgerekent maar 13.8x40 komt een stuk beter in de buurt bij 542 dan 24x20.. en de scoop laat mij ook meer neigen naar 13.8 gram..

weten jullie meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven