AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
DAAR ZIJN ZE WEER; DE NIEUWE WEEKDEALS! :)

BCAA Pure

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/body-fit-sportsnutrition/bcaa-pure/[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 12,90!

Sports Pancakes Box

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 5,50!

Ultra-Premium CLA

Nu voor slechts 4,95!

C4 Extreme Pre-workout

Nu voor slechts 19,50!

Creatine

Nu voor slechts 15,90!

Whey Perfection single serving variety pack

Nu voor slechts 7,25!

Mutant Mass

Nu al vanaf 22,50!

Fusion Pro

Nu voor slechts 34,50!

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

jongens betreft de intrabolic, op jullie site staat serving size 1 scoop 24g, 20 servings maar op het potje staat 13.78 per serving ( dus 40 servings)

nu heb ik het ff snel uit men hoofd uitgerekent maar 13.8x40 komt een stuk beter in de buurt bij 542 dan 24x20.. en de scoop laat mij ook meer neigen naar 13.8 gram..

weten jullie meer?
Ik ben vandaag niet bij Body & Fit, maar ga het morgen even voor je uitzoeken. Dan laat ik het je weten, newinthegame :)

Ralf

Verkopen jullie de alarm ultra pre-workout nog? Ik vind hem niet meer terug op de site, heb er eentje besteld gehad om te proberen en is me bevallen, wilde er een paar bij bestellen maar vind ze niet meer terug. :(

Verkopen jullie de alarm ultra pre-workout nog? Ik vind hem niet meer terug op de site, heb er eentje besteld gehad om te proberen en is me bevallen, wilde er een paar bij bestellen maar vind ze niet meer terug. :(
Het merk Image Sports konden we eenmalig heel groot inkopen. Het was een OP=OP actie. We verwachten het daarom, zeker voor deze prijs, niet meer korte termijn op terug.

Ralf

Dat is jammer. Die tweede 10 actiecode is niet meer geldig :( Was zeker tot 12:00 vanmiddag in plaats van vannacht?
B&F, misschien nog iets te regelen? :)

Hey B&F! Weer eens een aankoop gedaan bij jullie, dit keer een grote! :o
Onder andere eens die shaker van jullie uitproberen, voor die prijs vind ik het zeker de moeite waard!
Jullie producten bevallen me ontzetten goed! Heb al meer dan 40 bestellingen gedaan bij jullie :D.

Zouden jullie hier eens iets heel leuks willen bijsteken, ik vergeet elke keer mijn ordernummer hier neer te zetten, maar dit x niet! Als jullie dat willen doen he ;).

Ordernummer is: C2410370

Alvast bedankt he & keep up the good service/products!

Beste Body en Fit,

Ik heb een aantal vragen:
1. Wanneer zijn de Nuts 'n More producten weer op voorraad?
2. Is het mogelijk om ook enkele Quest Bars te verkopen?
3. Is het mogelijk om variety boxes te verkopen van de Quest Bars?
4. Hebben jullie al een Beef Jerky overwogen om te verkopen?

Dit zijn allemaal producten die ik graag zou kopen, maar het is lastig deze via de UK te bestellen

Groeten,

Ah oke, gelukkig heb ik gelijk 2 potjes gehaald :)
:thumbs:
Dat is jammer. Die tweede 10 actiecode is niet meer geldig :( Was zeker tot 12:00 vanmiddag in plaats van vannacht?
B&F, misschien nog iets te regelen? :)
De kortingscode 10% is inderdaad reeds afgelopen. We kunnen je helaas niet tegemoet komen. Afgelopen dinsdag en woensdag tot 12.00 uur hebben we al 10% korting gehad. Samen met deze mailing erachter aan. Meer kunnen we helaas niet doen :)
Hey B&F! Weer eens een aankoop gedaan bij jullie, dit keer een grote! :o
Onder andere eens die shaker van jullie uitproberen, voor die prijs vind ik het zeker de moeite waard!
Jullie producten bevallen me ontzetten goed! Heb al meer dan 40 bestellingen gedaan bij jullie :D.

Zouden jullie hier eens iets heel leuks willen bijsteken, ik vergeet elke keer mijn ordernummer hier neer te zetten, maar dit x niet! Als jullie dat willen doen he ;).

Ordernummer is: C2410370

Alvast bedankt he & keep up the good service/products!
Bedankt voor je bestelling. Wat goed om te horen dat onze producten zo goed bevallen en je een vaste klant bent :thumbs: We blijven ons best doen door leuke cadeaus, scherpe aanbiedingen en goede prijzen te bieden. Dus dat gaat zeker goed komen. Je order is reeds in het verwerkingsproces :) Houd je T&T in de gaten, dan weet je wanneer deze binnen komt!
Beste Body en Fit,

Ik heb een aantal vragen:
1. Wanneer zijn de Nuts 'n More producten weer op voorraad?
2. Is het mogelijk om ook enkele Quest Bars te verkopen?
3. Is het mogelijk om variety boxes te verkopen van de Quest Bars?
4. Hebben jullie al een Beef Jerky overwogen om te verkopen?

Dit zijn allemaal producten die ik graag zou kopen, maar het is lastig deze via de UK te bestellen

Groeten,
Hoi physiquenl! Ik ga mijn best je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Helaas kan ik niet op alles antwoorden, omdat ik niet alle informatie beschikbaar heb (inkoopafdeling etc is vrij).
1. Ga ik voor je navragen!
2 &3. Nee, we verkopen de Quest Bars alleen per doos. Ook niet in variety. Sorry!
4. Ja, dit hebben we in het verleden overwogen. Echter vinden wij de prijs/kwaliteit van dit product niet goed genoeg, waardoor wij het niet aantrekkelijk vinden dit aan te bieden op de Nederlandse markt.

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Wat goed om te horen dat onze producten zo goed bevallen en je een vaste klant bent :thumbs: We blijven ons best doen door leuke cadeaus, scherpe aanbiedingen en goede prijzen te bieden. Dus dat gaat zeker goed komen. Je order is reeds in het verwerkingsproces :) Houd je T&T in de gaten, dan weet je wanneer deze binnen komt!

Ralf

Das goed! Ik ben benieuwd! Heb terug wat leuke dingen ingeslagen ^^.

vandaag voor t eerst jullie crunchy pindapasta geprobeerd, NOG lekkerder dan de ''normale'' pindapasta :D

Das goed! Ik ben benieuwd! Heb terug wat leuke dingen ingeslagen ^^.
:thumbs:
vandaag voor t eerst jullie crunchy pindapasta geprobeerd, NOG lekkerder dan de ''normale'' pindapasta :D
De nieuwe Crunchy Pindapasta is echt lekker! Ik zie in de plaats van bruine doppen pindapasta, nu alleen maar gele potten staan op de inpaktafels. Ik snap wel dat deze populair is, want deze variant is heerlijk! Zelf heb ik er al pindasaus mee gemaakt, heerlijk die knapperige stukjes:cool:

Beetje jammer dat de waszak zo snel inscheurt of ik ben weer te ruw geweest :(

Verder wel leuk en handig, kan ook gewoon in de wasmachine :D

IMG_20140921_203339.jpg

De Peanut Butter Whey Perfection smaakt prima met magere melk. Wil je een helemaal lekkere ervaring, mix er dan een schepje Micellar doorheen (choco zal het denk ik goed doen, heb zelf Cookies & Cream gekozen).4
IMG_20140921_210325.jpg

@prestigo, of hopen dat de pindakaas smaak ook voor de micellar komt :)

Ik ben echt benieuwd hoe Peanut Butter samen met Chocolate Brownie smaakt :hitit:

Ben toch wel benieuwd naar die Twister Power Mixer? Iemand ervaringen? Foto/video?

Beetje jammer dat de waszak zo snel inscheurt of ik ben weer te ruw geweest :(

Verder wel leuk en handig, kan ook gewoon in de wasmachine :D

De Peanut Butter Whey Perfection smaakt prima met magere melk. Wil je een helemaal lekkere ervaring, mix er dan een schepje Micellar doorheen (choco zal het denk ik goed doen, heb zelf Cookies & Cream gekozen).4
Oei, dat ziet er niet goed uit. Volgens mij ben je gewoon te sterk :wl: PM me voor je volgende bestelling even, ga ik kijken of we je een nieuwe kunnen geven :)
Ben toch wel benieuwd naar die Twister Power Mixer? Iemand ervaringen? Foto/video?
Ik vind em ideaal, gebruik geen shake beker meer:P
Melk en whey erin, druk op de knop, even wachten en je hebt een lekkere romige shake.
Daar is zeker een video van. Deze vind je hier. Wat betreft de Twister Power Mixer, werkt echt top, handig en snel :)

Ralf

Heb je eventueel al meer informatie over een kunstmatigezoetstof vrije casein of mix shake ?
Ik las dat de stevia variant nog niet in de planning ligt, maar eventueel van een ander merk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven