De kortingscode 10% is inderdaad reeds afgelopen. We kunnen je helaas niet tegemoet komen. Afgelopen dinsdag en woensdag tot 12.00 uur hebben we al 10% korting gehad. Samen met deze mailing erachter aan. Meer kunnen we helaas niet doen

Bedankt voor je bestelling. Wat goed om te horen dat onze producten zo goed bevallen en je een vaste klant bent

We blijven ons best doen door leuke cadeaus, scherpe aanbiedingen en goede prijzen te bieden. Dus dat gaat zeker goed komen. Je order is reeds in het verwerkingsproces

Houd je T&T in de gaten, dan weet je wanneer deze binnen komt!
Hoi physiquenl! Ik ga mijn best je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Helaas kan ik niet op alles antwoorden, omdat ik niet alle informatie beschikbaar heb (inkoopafdeling etc is vrij). 1. Ga ik voor je navragen! 2 &3. Nee, we verkopen de Quest Bars alleen per doos. Ook niet in variety. Sorry! 4. Ja, dit hebben we in het verleden overwogen. Echter vinden wij de prijs/kwaliteit van dit product niet goed genoeg, waardoor wij het niet aantrekkelijk vinden dit aan te bieden op de Nederlandse markt. Ralf