Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je eventueel al meer informatie over een kunstmatigezoetstof vrije casein of mix shake ?
Ik las dat de stevia variant nog niet in de planning ligt, maar eventueel van een ander merk?
Micellar Casein Perfection "smaakloos" is vrij van toevoegingen. Het is 100% Micellar Casein :) Van andere merken zijn er nog geen stevia-varianten, maar houden het in de gaten!

Ralf

:thumbs: De kortingscode 10% is inderdaad reeds afgelopen. We kunnen je helaas niet tegemoet komen. Afgelopen dinsdag en woensdag tot 12.00 uur hebben we al 10% korting gehad. Samen met deze mailing erachter aan. Meer kunnen we helaas niet doen :) Bedankt voor je bestelling. Wat goed om te horen dat onze producten zo goed bevallen en je een vaste klant bent :thumbs: We blijven ons best doen door leuke cadeaus, scherpe aanbiedingen en goede prijzen te bieden. Dus dat gaat zeker goed komen. Je order is reeds in het verwerkingsproces :) Houd je T&T in de gaten, dan weet je wanneer deze binnen komt!
Hoi physiquenl! Ik ga mijn best je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Helaas kan ik niet op alles antwoorden, omdat ik niet alle informatie beschikbaar heb (inkoopafdeling etc is vrij). 1. Ga ik voor je navragen! 2 &3. Nee, we verkopen de Quest Bars alleen per doos. Ook niet in variety. Sorry! 4. Ja, dit hebben we in het verleden overwogen. Echter vinden wij de prijs/kwaliteit van dit product niet goed genoeg, waardoor wij het niet aantrekkelijk vinden dit aan te bieden op de Nederlandse markt. Ralf

Ik hoor het graag Ralf over de nuts 'n more!

Ik hoor het graag Ralf over de nuts 'n more!

Ik zal hem vandaag nog even aan z'n B&F-jasje trekken voor je ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

DAAR ZIJN ZE WEER; DE WEEKDEALS! :)

BCAA Pure

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 12,90!

Sports Pancakes Box

Nu voor slechts 5,50!

Ultra-Premium CLA

Nu voor slechts 4,95!

C4 Extreme Pre-workout

Nu voor slechts 19,50!

Creatine

Nu voor slechts 15,90!

Whey Perfection single serving variety pack

Nu voor slechts 7,25!

Mutant Mass

Nu al vanaf 22,50!

Fusion Pro

Nu voor slechts 34,50!

B&F, zouden jullie op mijn PM willen reageren alstublieft?

Was vorige week nog wat vergeten :o

C2412666

Micellar Casein Perfection "smaakloos" is vrij van toevoegingen. Het is 100% Micellar Casein :) Van andere merken zijn er nog geen stevia-varianten, maar houden het in de gaten!

Ralf
Dat product heb ik tevens thuis, maar het is nogal een gekloot. Ik moet nu constant de stevia variant mengen met die casein. De Micellar Casein Perfection opzich is TE ranzig om te drinken, hij word dik en droog en drinkt niet prettig weg.

Dat product heb ik tevens thuis, maar het is nogal een gekloot. Ik moet nu constant de stevia variant mengen met die casein. De Micellar Casein Perfection opzich is TE ranzig om te drinken, hij word dik en droog en drinkt niet prettig weg.

Wat je kunt proberen is de Micellar Casein te laten opstijven in de koelkast. Op deze manier kun je hem makkelijk 'weglepelen' en daarnaast wordt hij er lekker luchtig van :)

Bart

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

10h5dn4.png

Neeeeheee :p walden farms <3 maar de kast is al te vol haha.

Ik wilde zojuist bij het plaatsen van een bestelling een kortingscode invoeren die gewoon geldig was. Toen ik al verder was en al wilde betalen, wilde ik nog iets controleren. Ik ging dus terug naar mijn bestelling en toen was mijn kortingscode opeens niet meer geldig. Is dat altijd het geval? Ik heb dus uiteindelijk mijn bestelling geplaatst zonder korting...
Verder krijg ik nu opnieuw een Woman's health bij mijn bestelling. Daar heb ik nu 3 dezelfde versies van thuis :). Ik hoef er dus eigenlijk geen vierde meer te ontvangen, maar kan dit nergens vermelden in een notitieveld. Dus bij deze, order C2416042 hoef je geen woman's health van augustus in te pakken! Iets anders voor in de plaats mag uiteraard altijd ;).

Ik wilde zojuist bij het plaatsen van een bestelling een kortingscode invoeren die gewoon geldig was. Toen ik al verder was en al wilde betalen, wilde ik nog iets controleren. Ik ging dus terug naar mijn bestelling en toen was mijn kortingscode opeens niet meer geldig. Is dat altijd het geval? Ik heb dus uiteindelijk mijn bestelling geplaatst zonder korting...
Verder krijg ik nu opnieuw een Woman's health bij mijn bestelling. Daar heb ik nu 3 dezelfde versies van thuis :). Ik hoef er dus eigenlijk geen vierde meer te ontvangen, maar kan dit nergens vermelden in een notitieveld. Dus bij deze, order C2416042 hoef je geen woman's health van augustus in te pakken! Iets anders voor in de plaats mag uiteraard altijd ;).
Bedankt voor je bestelling :) Hij zit vandaag in de uitlevering, dus je kan erop rekenen! Incl. Women's Health:rolleyes: Wanneer je het betaalproces afbreekt, komt inderdaad de kortingscode te vervallen. We zijn er van op de hoogte en wordt gefixed. Je kan ons in zulke gevallen altijd even een bericht sturen (of bellen) dan activeren we hem weer voor je!

Ralf

Bodyenfitshop, Kunnen jullie mij het verschil tussen onderstaande 2 artikelen vertellen? http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creapure-creatine/olimp-supplements/creapure-olimp/? http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...re-creatine-best-creatine-worldwide/?sqr=crea& i s het gewoon hetzelfde product, maar dan met een eigen label?? Of is jullie eigen merk toch niet iets anders? omdat het volgens mij van dezelfde fabriek/leverancier komt als ik het zo zie?

CreaPure is inderdaad CreaPure. Het verschil zit hem alleen in het merk. Wij kunnen onze 'eigen' B&F-producten goedkoper aanbieden als andere (vooraanstaande) merken. Zoals bij vrijwel alle andere goederen en producten betaal je voor merken nou eenmaal meer.. ;)

Bart

Hoi Ralf of Bart, ben zelf al jaren vaste klant en vroeg me ook af of jullie misschien iets extra's bij mijn bestelling kunnen doen. Vandaag ook weer 2 bestellingen gedaan: C2417261 & C2417272. Alvast bedankt!. En ga zo door!. Super kwaliteit altijd!

CreaPure is inderdaad CreaPure. Het verschil zit hem alleen in het merk. Wij kunnen onze 'eigen' B&F-producten goedkoper aanbieden als andere (vooraanstaande) merken. Zoals bij vrijwel alle andere goederen en producten betaal je voor merken nou eenmaal meer.. ;)

Bart

Zelfde product in een ander jasje dus?:cool:

Zelfde product in een ander jasje dus?:cool:

Zo zou je het inderdaad kunnen noemen ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Hoi Ralf of Bart, ben zelf al jaren vaste klant en vroeg me ook af of jullie misschien iets extra's bij mijn bestelling kunnen doen. Vandaag ook weer 2 bestellingen gedaan: C2417261 & C2417272. Alvast bedankt!. En ga zo door!. Super kwaliteit altijd!

Je bestellingen zijn al verwerkt, waardoor het niet meer mogelijk is er iets aan toe te voegen helaas :(
Bedankt voor je bestellingen en geniet ervan! Je volgende bestelling zien we graag tegemoet, proberen we er dan extra's aan toe te voegen :)

Bart

Ik zal hem vandaag nog even aan z'n B&F-jasje trekken voor je ;) Bart ---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ---------- DAAR ZIJN ZE WEER; DE WEEKDEALS! :) BCAA Pure [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu voor slechts 12,90! Sports Pancakes Box [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu voor slechts 5,50! Ultra-Premium CLA [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu voor slechts 4,95! C4 Extreme Pre-workout [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu voor slechts 19,50! Creatine [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu voor slechts 15,90! Whey Perfection single serving variety pack [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu voor slechts 7,25! Mutant Mass [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu al vanaf 22,50! Fusion Pro [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu voor slechts 34,50!

Weet je al meer over de Nuts 'n more?

Weet je al meer over de Nuts 'n more?
Ik heb je een PM gestuurd met het antwoord. We hopen de Nuts 'n More met maximaal 2 weken weer binnen te krijgen. Deze zijn besteld vanuit de VS, dus zijn ondeweg:cool:

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

DE WEEKDEALS! :)
BCAA Pure

Nu voor slechts 12,90!

Sports Pancakes Box

Nu voor slechts 5,50!

Ultra-Premium CLA

Nu voor slechts 4,95!

C4 Extreme Pre-workout