MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
C2417962 Maak er wat moois van
(Ik weet niet wat maar mensen vragen dat hier best vaak dus het zal wel de moeite waard zijn ;))

C2417962 Maak er wat moois van
(Ik weet niet wat maar mensen vragen dat hier best vaak dus het zal wel de moeite waard zijn ;))
Bedankt voor je bestelling, gaan we netjes voor je regelen. Ik ga mijn best doen om er wat bij te stoppen voor je. Als dat lukt, dan zie je dat morgen:D Morgen in huis dus!

BCAA voor de helft!
auxlk4.png

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

NIEUW; Iron Test

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Arnold was de grootste bodybuilder aller tijden een pure legende! Iron Test is zijn nieuwste supplement. Speciaal gericht op mannelijke bodybuilders. Iron Test is hardcore en extreem maar alleen gemaakt met 100% legale stoffen. Precies zoals je het als bodybuilder graag ziet!

Iron Test bevat een complexiteit aan ingrediënten, Arginine nitrate, Fenugreek, Vitamine D, Zinc, Indole-3-Cabinol, D-aspartic acid en Arginine Nitrate!

Profiteer nu voor slechts 29,95!
Als eerste in de Benelux! :cool:

Bart

Komt citruline malaat binnenkort nog terug?

Ook hier weer besteld bij jullie C2405528 & C2405517
Heb er niets op tegen mochten jullie er voor een trouwe klant wat moois van maken ;)
Bart jij mag de doos natuurlijk ook altijd inkleuren als je dat zo graag doet :)

Keep up the good work !

Komt citruline malaat binnenkort nog terug?
De Citruline Melate is reeds besteld. We hopen deze met twee à drie weken weer voorradig te krijgen.
Ook hier weer besteld bij jullie C2405528 & C2405517
Heb er niets op tegen mochten jullie er voor een trouwe klant wat moois van maken ;)
Bart jij mag de doos natuurlijk ook altijd inkleuren als je dat zo graag doet :)

Keep up the good work !
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag zodra de betaling binnen is :)

Ralf

Beste body en fitshop,

Ik heb afgelopen zondag een pot whey perfection besteld (4.5KG). Hoewel ik normaal altijd goede ervaringen heb gehad met jullie ben ik dit keer erg geschrokken en baal ik enorm. Allereerst kwam de pot telaat, niet dat ik een muggenzifter ben. Helemaal niet, ik ben tenslotte erg blij omdat jullie gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding aanbieden. Maar ik snap niet waarom er iets geclaimd wordt als dat niet wordt nagekomen. Maar goed, een dag telaat is echt geen probleem.

Maar toen ik hem dus vandaag binnenkreeg en hem openmaakte was er niets speciaals, alleen omdat ik die zak wat onhandig vind schud ik altijd de whey direct over in die pot, om dan de pot te bewaren en de zak weg te gooien. Zo heb ik het alle keren voorheen ook gedaan toen ik whey van jullie in huis had, en nooit problemen mee gekend (niet extreem vaak besteld, denk een keer of 3). Echter toen ik dat vandaag deed en de pot wilde wegtillen naar de garage kwam ik erachter dat de naad (zo heet het toch? dat punt onderin, rondje) was ingescheurd, waardoor ik een enorm groot deel whey verloor in de keuken -_-'' Natuurlijk probeer je het dan nog ffe terug erin te doen, maar daar was geen beginnen aan. Gevolg: boze moeder en meer dan 2KG whey armer. Gvd... mijn ouders vonden shakes al nooit zo'n heel goed idee, je kent het wel. Ouders denken daar vaak te erg over.. Echt heel kut dit.

Baal hier echt heel flink van... vind het niet kunnen dat je 60 euro betaalt en dan een pot krijgt waar het punt onderin gewoon ingescheurd is waardoor alles eruit valt...

en nu?

Je bent gewoon dom als je iets overkiept en de emmer niet even controleert en al helemaal als je zogenaamd eerst 2kg eruit laat vallen voordat je het merkt.

Beste body en fitshop,

Ik heb afgelopen zondag een pot whey perfection besteld (4.5KG). Hoewel ik normaal altijd goede ervaringen ....

euro betaalt en dan een pot krijgt waar het punt onderin gewoon ingescheurd is waardoor alles eruit valt...
Vervelend om te horen! Als je in het weekend besteld, kun je er altijd vanuit gaan dat het maandag verzonden wordt en dinsdag geleverd wordt. Dat is heel normaal. In dat geval is er ook geen vertraging lijkt me :) Wil je me in een privébericht jouw ordernummer + foto's van het ongelukje sturen, dan ga ik kijken wat ik voor je betekenen kan. We controleren altijd de verpakkingen voor beschadigingen voordat we ze verzenden. Zodat dit soort ongelukken minimaal zijn. Wij willen liever dit soort gevallen natuurlijk ook niet!

Ralf

Je bent gewoon dom als je iets overkiept en de emmer niet even controleert en al helemaal als je zogenaamd eerst 2kg eruit laat vallen voordat je het merkt.

Alsof jij altijd je pot whey checkt op schade voor je hem optilt?

B&F

Is de uitslag van de whey test al bekend? Ben een beetje bang om nog whey bij jullie te bestellen..

Laatst bewerkt:
even een vraagje over jullie website:
ik zie opeens dhea bij de lijst met bodybuidingsupps staan, maar as je er op klikt zijn er geen geen artikelen.
doen jullie dit om door google een hit te krijgen op dhea of heeft het iets anders te betekenen?

Beste body en fitshop,

Ik heb afgelopen zondag een pot whey perfection besteld (4.5KG). Hoewel ik normaal altijd goede ervaringen heb gehad met jullie ben ik dit keer erg geschrokken en baal ik enorm. Allereerst kwam de pot telaat, niet dat ik een muggenzifter ben. Helemaal niet, ik ben tenslotte erg blij omdat jullie gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding aanbieden. Maar ik snap niet waarom er iets geclaimd wordt als dat niet wordt nagekomen. Maar goed, een dag telaat is echt geen probleem.

Maar toen ik hem dus vandaag binnenkreeg en hem openmaakte was er niets speciaals, alleen omdat ik die zak wat onhandig vind schud ik altijd de whey direct over in die pot, om dan de pot te bewaren en de zak weg te gooien. Zo heb ik het alle keren voorheen ook gedaan toen ik whey van jullie in huis had, en nooit problemen mee gekend (niet extreem vaak besteld, denk een keer of 3). Echter toen ik dat vandaag deed en de pot wilde wegtillen naar de garage kwam ik erachter dat de naad (zo heet het toch? dat punt onderin, rondje) was ingescheurd, waardoor ik een enorm groot deel whey verloor in de keuken -_-'' Natuurlijk probeer je het dan nog ffe terug erin te doen, maar daar was geen beginnen aan. Gevolg: boze moeder en meer dan 2KG whey armer. Gvd... mijn ouders vonden shakes al nooit zo'n heel goed idee, je kent het wel. Ouders denken daar vaak te erg over.. Echt heel kut dit.

Baal hier echt heel flink van... vind het niet kunnen dat je 60 euro betaalt en dan een pot krijgt waar het punt onderin gewoon ingescheurd is waardoor alles eruit valt...

Wat zou kunnen is door dat PostNL er mee gooit. Andere kant gezien is het stom dat je de zak eruit haald. Ik laat de zak altijd lekker zitten, wat ik merk is dat de smaak van dr whey behouden blijft innde zak ipv in een plastic pot. Lesje voornse volgende keer.

Alsof jij altijd je pot whey checkt op schade voor je hem optilt?

B&F

Is de uitslag van de whey test al bekend? Ben een beetje bang om nog whey bij jullie te bestellen..
Met onze Whey Perfection heb je altijd topkwaliteit in huis. Prijs/kwaliteit pak je per 100 gram 78 gram eiwitten met een laag koolhydraat en vetgehalte. We hebben in kader van HACCP geregeld eens een eiwittest gedaan bij ons laboratorium om onze leverancier te controleren. Kijken of wat ze aangeeft ook echt klopt, dat is natuurlijk ook zo :) Met de Whey Perfection zit je helemaal goed!
even een vraagje over jullie website:
ik zie opeens dhea bij de lijst met bodybuidingsupps staan, maar as je er op klikt zijn er geen geen artikelen.
doen jullie dit om door google een hit te krijgen op dhea of heeft het iets anders te betekenen?
We hebben in het verleden DHEA aangeboden. Waarschijnlijk is dit geindexeerd voor Google, waardoor het nog in de lijst staat. Op dit moment bieden we het niet aan (dan is het onzichtbaar op de site) en kom je op een lege pagina terecht.

Ralf

Payday :D Weer een shitload aan dingen besteld :D
(wel net te laat, maar dat geeft niet, donderdag is ook prima).
C2420959

Payday :D Weer een shitload aan dingen besteld :D
(wel net te laat, maar dat geeft niet, donderdag is ook prima).
C2420959

Dan zal ik donderdag ochtend elke PostNL busje staande houden bij de nieuwe turbo rotonde en jou pakketje stelen voor eigen gebruik :d

Noooooooooooooooo :eek:

er zit een women's health magazine bij (gratis) en die MOET ik hebben :(

Nou dan zal ik die laten zitten. Heb ik tenslotte toch niks aan. Zolang er minimaal een Whey of nog liever een Casein pot inzit ben ik al tevreden met me loot [emoji16]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven