klootviool
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook gestemd voor de Website van het jaar verkiezing.. In de nieuwsbrief wordt vermeld dat je 2,50 korting krijgt als je stemt, krijg je na het stemmen te zien dat die korting slechts 48 uur geldig is. Heb helaas pas al m'n supplementen al besteld![]()

Bedankt voor je stem!Dat soort dingen kun je helaas niet voorzien! Ik zie je volgende bestelling graag tegemoet. Als je dan even een berichtje doet maken we er wat moois van
Bart

Die woorden vinden we heel fijn. Ookal heb je niets nodig en toch stemmen. TopZonder die korting had ik ook wel gestemd hoor, als vaste klant zijnde!
Maar bedankt, ik laat het je weten![]()

Super, dank je!

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en morgen in huis!Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C2453646
Kunnen jullie er een mass perfection hazelnoot sachet bij doen? Alvast bedankt voor de goede service![]()
Ik ga je wens doorgeven aan de inpakafdeling, ze gaan hun best voor je doen, maar kan niets beloven. De Twisterrrrr Powerrrr Mixerrr is zeker een aanwinst. Het is geen blender, maar wel een goede mixer. Je kan daar prima havermout, whey en melk bij doen. Dan moet dat zeker lukken bij normale hoeveelheden. Het apparaatje is namelijk vrij krachtigOmdat ik zo lui ben wil ik waarschijnlijk een Twister power shaker aanschaffen, echter rest mij een vraag.
Kan die een shake met ultra fine oats maken?

Die woorden vinden we heel fijn. Ookal heb je niets nodig en toch stemmen. TopWe vinden het altijd leuk onze gewaardeerde klanten, iets terug te geven. Zo ook een kleine korting, bovenop alle cadeaus en acties
---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ---------- Super, dank je!
Ralf ---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ---------- Wij zoeken Body & Fit fans die ons helpen de "Website van het Jaar" te worden! Verdienen wij jouw stem? Stem snel via: http://bodyenf.it/websitevanhetjaar2014
![]()
Bedankt voor je bestelling. We gaan weer ons best voor je doen. Morgen in huisUw ordernummer is: C2454212
Maybe wat extra whey smaakjes?

Super, dank je. Dat waarderen we zeker :thumbsv
Bedankt voor je bestelling. Ongelukkig dat het zo aangekomen is, maar dat gaan we netjes voor je oplossen. Ons excuses voor het ongemak.Mijn laatste bestelling was helaas een minder succes!
Vanmiddag pakket opgehaald op postkantoor blijken mijn beide walden farm flessen kapot te zijn gegaan tijdens de reis. Deze zaten ook naast elkaar dus ik heb het idee dat ze een flink klap hebben gekregen van de postbode.
De doos zag er ook flink mishandelt uit.
Bijna 2 uur bezig geweest alles schoon te maken.
bodyenfit wel maar een mailtje gestuurd. Hoop op een passende oplossing...
Bedankt voor je bestellingUw ordernummer is: C2454520
Maar ff een bestelling gedaan nu de caseïne nog in de aanbieding is.
Als er nog wat samples over zijn [emoji16][emoji16] hou ik me aanbevolen [emoji41]
we gaan het netjes voor je inpakken en zorgen dat je hem morgen hebt! Casper, leuk dat je gestemt hebt. Dat kunnen we zeker waarderen dat je een uitzondering voor ons wilt maken.DOe normatitair nooit mee met dat soort stemmen - voor website van t jaar
Maar voor jullie ga ik uiteraard (toenstraks gedaan) stemmen!
Dank je
wie weet staat er binnenkort een Apple product op je bureau! 
Wat een mooie woorden. Bedankt voor je complimenten!Bedankt voor de rechtzetting bij de bestelling!! De stem is welverdiend !!