AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnenkort weer een bestelling plaatsen maar ik wacht op die nieuwe PWO samples..

en heb nog een vraag..

Ik heb al 3 powderbox sets en daarvan zijn er 2 de deksel kapot dus ik zit met 9 bakjes en maar 1 deksel.

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om genoemde deksels los te bestellen (ik zie dit niet in de webshop staan).

Binnenkort weer een bestelling plaatsen maar ik wacht op die nieuwe PWO samples..

en heb nog een vraag..

Ik heb al 3 powderbox sets en daarvan zijn er 2 de deksel kapot dus ik zit met 9 bakjes en maar 1 deksel.

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om genoemde deksels los te bestellen (ik zie dit niet in de webshop staan).
Dat probleem heb ik dus ook. Heb al eens gevraagd of ze los verkrijgbaar waren maar dat was niet het geval.

Een vraagje.
Kun je order C2454918 het shirt van maat M naar L veranderen? Kom er net achter dat ik een maat M heb besteld. :bang:

Ook even gestemd, ga zo door mannen
Dank je Unstoppable :) Dat waarderen we!
Als vaste klant ook maar even gestemd :)
Super, dank je!
Leuk! Die hebben we hard nodig.

Wij zoeken Body & Fit fans die ons helpen de "Website van het Jaar" te worden!

Verdienen wij jouw stem? Stem snel via: http://bodyenf.it/websitevanhetjaar2014
5wifjn.png

en heb nog een vraag..

We bieden geen losse onderdelen van de Powder Box aan, sorry. Deze bieden we alleen maar per setje aan.
Een vraagje.
Kun je order C2454918 het shirt van maat M naar L veranderen? Kom er net achter dat ik een maat M heb besteld. :bang:
Bedankt voor je bestelling. Echter is het zo dat je bestelling reeds verstuurd is. We kunnen daaraan helaas niets veranderen voor je.

Ralf

Ook gestemd, dik tevreden en bedankt voor de korting!

Nog steeds benieuwd naar waarom die nieuwe pre workout the next big thing zou zijn.
Ingredienten en de doseringen ervan zien er zo standaard uit.

Ook gestemd, dik tevreden en bedankt voor de korting!
Bedankt voor je complimenten en graag gedaan. Voor wat, hoort wat:D
Nog steeds benieuwd naar waarom die nieuwe pre workout the next big thing zou zijn.
Ingredienten en de doseringen ervan zien er zo standaard uit.
De nieuwe pre-workout Ulift is een goede blend met goede energie. Je komt er alleen achter door te proberen. Op kantoor zijn we er zelf heel enthousiast over. We ervaren meer kracht, uithoudingsvermogen en een goede pomp. Soms hoeft een pre-workout niet ingewikkeld te zijn, wanneer je een goed product wilt neerzetten :wl:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Ulift Pre-Workout:
- Explosie van pure werkzame stoffen!
- Volledig inzichtelijk productlabel
- Eerlijke pre-workout bomvol KNALingrediënten
- Fris van smaak
- 1 schepje is ECHT genoeg!
- Extreem knallen zonder crash!
- Crush al je records
- IJzersterk product voor bodybuilders
- 30 doseringen per pot

Ralf

kheb gestemd voor jullie :)

Eens chlorella proberen vanwege bloedarmoede, misschien dat dat eindelijk helpt.
Nu is het poeder van het huismerk net uitverkocht, en dat schijnt niet zo lekker te smaken.

Zijn de capsules net zo goed, of moet ik er dan wel erg veel nemen voor hetzelfde effect?

Wanneer komen de samples op de site?

Super, dat waarderen we :)
Eens chlorella proberen vanwege bloedarmoede, misschien dat dat eindelijk helpt.
Nu is het poeder van het huismerk net uitverkocht, en dat schijnt niet zo lekker te smaken.

Zijn de capsules net zo goed, of moet ik er dan wel erg veel nemen voor hetzelfde effect?
In dat geval kan chlorella zeker een toevoeging zijn. Vaak heb je dan ijzertekort, waardoor een aanvulling goed kan zijn. Capsules kan inderdaad als alternatief dienen, maar vaak heb je dan wel meer van hetzelfde nodig om je resultaat te behalen. De poeder, komt hopelijk volgende week weer voorradig :)
Wanneer komen de samples op de site?
Ik ben nog niet op de hoogte dat er samples komen, ik zal dat eens voor je navragen:cool:

Ik ben nog niet op de hoogte dat er samples komen, ik zal dat eens voor je navragen:cool:

De prijs gaat waarschijnlijk 19,90 euro per verpakking worden. Het is een nieuwe pre-workout waar ontzettend veel goede reacties op komen vanuit de VS. Qua ingrediënten lijkt het inderdaad op een gewone pre-workout, maar wij zijn allemaal razend enthousiast over het product :wl: Probeer het uit, dan kom je erachter. We zullen ook losse samples tekoop aanbieden (zoals het nu lijkt).

Volgens je collega wel :cool:

We hebben deze inmiddels binnen, maar hij moet nog verwerkt worden. Ik ga er vanuit dat je hem nog op tijd kunnen bestellen. Ik zal mijn collega die hierover gaat aan zijn jasje trekken wanneer ik hem zie. Ik vertel je later vandaag meer :) Bart

Zeer goed, zit hier namelijk ook op te wachten

:cool: Moet op een miscommunicatie duiden. Ik ga het voor je na of deze exact gaat komen en wanneer. In ons systeem staat dit klaar, om opgeboekt te worden. Of het daadwerkelijk gaat komen, is de vraag. Ik houd je op de hoogte! De potjes Ulift pre-workout zijn vanochtend net binnen ge komen, dus die zijn volop te bestellen :)
Zodra ik een antwoord heb, laat ik het weten!

Ralf

Thnx :thumb:

De prijs gaat waarschijnlijk 19,90 euro per verpakking worden. Het is een nieuwe pre-workout waar ontzettend veel goede reacties op komen vanuit de VS. Qua ingrediënten lijkt het inderdaad op een gewone pre-workout, maar wij zijn allemaal razend enthousiast over het product :wl: Probeer het uit, dan kom je erachter. We zullen ook losse samples tekoop aanbieden (zoals het nu lijkt).

Moet deze dan nu niet 9,95 euro kosten? Volgens de mail krijg je 50% korting en de prijs staat nu op 19,90 euro???

Moet deze dan nu niet 9,95 euro kosten? Volgens de mail krijg je 50% korting en de prijs staat nu op 19,90 euro???

'Normaal' gesproken is de prijs 39,95 ;)

Ulift Pre-Workout

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

1 M.R. Ultra Concentrated

140 gram voor 19.90!

Cellmass 2.0

50 doseringen voor 22.50!

Iron Test

90 capsules voor 19.90!

Mass Perfection

2200 gram voor 19.90! 4400 gram voor 34.90!

Micellar Casein Perfection

2000 gram (80 shakes) voor 31.90!

Perfect Burn

60 tabletten (2 maanden) voor 15.50!

Premium Superfood Blend

240 gram (maandverpakking) voor 7.45!

Pure MACA poeder

250 gram voor 5.50!

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

De chocolade smaak van de Micellar Casein Perfection komt deze week weer online. We hopen donderdag, anders uiterlijk vrijdag dat hij dan weer binnen komt. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven