Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga het zo even checken als ik op de zaak kom@ b&f.
De Redline White Heat van VPX. Is dit dezelfde versie als diegene die je op buitenlandse websites kan bestellen of is dit een mildere variant (zonder amp)?
Dan plaats ik een nieuw bericht.Producten van BPI kunnen we af en toe groots inkopen via de leverancier. Dan vinden we het maar wat leuk om een leuke deal te plaatsen. Echter is het zo, dat het altijd willekeurig is wanneer dit gebeurd. Voor de komende weken staat zo'n actie niet op de planning, maar je weet nooit hoe het loopt. Het enige wat je kan doen is de site in de gaten houdenBeste B&F,
Ik kan me uit het verleden herinneren dat jullie eens een geweldige actie hebben gehad met betrekking tot de producten van BPI Sports. Ik was destijds zeer te spreken over Build-HD, welke volgens mij aangeboden werd tussen de vijftien en twintig euro.
Kan ik op termijn wederom zo'n soortgelijke actie verwachten? Ik zou dit product graag weer eens bestellen maar ruim 35 euro vind ik behoorlijk prijzig voor zo'n kleine hoeveelheid.
Alvast bedankt!

Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken, morgen in huisOrder C2445114
Verras me maar (mocht het mogelijk om iets extras erbij te doen)

Het lukt niet altijd om wat extra's erbij te doen, vandaar we gelukkig ook al twee cadeauopties hebben. Deze order is reeds verwerkt door mijn collega's. Onze inpakafdeling begint dagelijks vroeg, vroeger dan ik dit bericht schrijf, dus dan is het pakket reeds verwerkt. We kunnen er daarom niet altijd iets bij doen. Bedankt voor je bestelling, morgen in huisBody & Fit jullie gingen wat moois van men vorig pakje maken, maar helaas er niets van opgemerktWel zoals steeds op tijd geleverd ! Nieuwe bestelling, nieuwe poging C2440371
![]()

We hopen eind deze week weer, anders begin volgende weekWanneer is de whey perfection chocolate brownie 81 shakes er weer? dan kan ik eindelijk mijn bestelling plaatsen![]()
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag, morgen in huis!Bij kleine bestellingen hoef ik er in principe niks bij, maar bij bestellingen van +€100,- zou ik het zeker op prijs stellen.
Ordernummer: C2445399
Iets extra's lukt, zoals ik hierboven zei niet altijd, maar we doen ons best voor je!Te lang gewacht blijkbaar met die Dymatize Xpand V2 zonder cafene... plots uitverkocht. Wanneer komt die weer?

Te lang gewacht blijkbaar met die Dymatize Xpand V2 zonder cafene... plots uitverkocht. Wanneer komt die weer?

Ik heb in het verleden vaak geklaagd over de levertijd van B&F maar als het goed is moet het ook gezegd worden.
Gisteren bestelde ik een pot creatine, om mijn herstel toch wat te versnellen, en "energy pills" (nooit eerder geprobeerd maar voel dat ik toch nog wat energie tekort kom om hard te trainen (nog niet volledig hersteld natuurlijk) en vandaag werd dit in de namiddag om 15u00 geleverd.
IN het verleden was het altijd zo'n klein oud vrouwtje (55 of zo ) die voor B&F aan mijn deur kwam leveren, maar ook voor andere leveringen, van andere webwinkels was zij het. Het probleem lag dus in het verleden niet bij B F want ik had er haar over aangesproken en ze zei me toen dat ze enkel 's avonds vrij was om de leveringen te doen. Hoe het komt dat het zij niet was die deze keer leverde maar een jonge man, weet ik niet maar ik weet wel dat dit goed is gegaan. Thanks B& F. Snel en goed.
Bedankt opnieuw voor je bestelling. Als je in het weekend besteld, word deze altijd op dinsdag geleverd. Daar kun je dus van uit gaan. Wat is je ordernummer? Dan controleer ik het even extra voor je.Hey b&f, vorige bestelling was snel en goed geleverd. Jammer genoeg blijkt het een fluke te zijn daar de bestelling die ik zaterdag plaatste zelf nog maar in het sorterteerproces zit en Nederland zelf nog niet heeft verlaten. Wordt het terug dinsdag of woensdag? Leve postNL.

Bedankt opnieuw voor je bestelling. Als je in het weekend besteld, word deze altijd op dinsdag geleverd. Daar kun je dus van uit gaan. Wat is je ordernummer? Dan controleer ik het even extra voor je.
Ralf
Nee, dat valt heel erg mee. Beide smaken goed, maar doordat isolaat eiwit altijd iets beter gefiltert is, heb je een dunnere structuur. De Whey Perfection is iets voller en romiger van smaak. Met Stracciatella heb je dan een heerlijke smaakIs de smaak van de whey perfection stracciatella heel anders dan de isolate perfection stracciatella?

De Crispies zijn lekker he!Net whey crispy geprobeerd,
Ik zou het los niet aanraden zoals erbij staat, los is t niet echt lekker en heel klef aan je tanden.
Maar door de kwark is t zoooooo lekker!! Geeft echt n lekker crunchy effect!
Zou NOG lekkerder zijn als ze in smaken komen... Speculaas (Wintersmaak en met oats/havermout/Brinta).. chocolade.. Pindakaas.. aardbei...![]()
Ze zijn een heerlijke toevoeging op je shakes, kwark, smoothies of als dressing
Graag gedaan. Voor Nederlanders, kan het ook voorkomen dat er op maandag geleverd wordt. Wij werken in het weekend ook gewoon, vandaar je wel de verzendbevestiging hebt gehad. De pakketten worden op zondag eind van de middag opgehaald, 's nachts verwerkt en maandag geleverd. Echter werkt de postNL niet op maandag, waardoor je altijd op dinsdag de levering en sortering verwerkt wordt. Als het goed is, kun je jouw pakket nu op de T&T volgenneen, is niet nodig hoor. Ergens is het wel logisch en nu ik dat weet kan ik er ook rekening mee houden. Dringend is het niet he. T is gewoon leuk te weten wanneer iets geleverd zal worden. Ben benieuwd naar de werking van de redline van vpx. Is al lang geleden dat ik iets dergelijks kocht maar denk dat ik wel wat extra energie kan gebruiken nu ik nog revalideer. Groeten
Wat betreft de Redline White Heat, daar krijgen we ontzettend veel goede reacties op. Zelf ga ik hem vanavond proberen, ik ben zelf ook erg benieuwd.
Jere, we hopen met circa 2-3 weken deze emmers uiterlijk voorradig te hebben.
Het is een los model, niet extreem breed, maar niet "slim fit" zoals je het met broeken hebtvraagje over deze jogging broek, de meeste van die bb broeken zitten overdreven wijd is dit bij deze ook zo of zit deze strakker?
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding...lepharm-sportswear/jog-pant-black-lime-green/
Nee, dat valt heel erg mee. Beide smaken goed, maar doordat isolaat eiwit altijd iets beter gefiltert is, heb je een dunnere structuur. De Whey Perfection is iets voller en romiger van smaak. Met Stracciatella heb je dan een heerlijke smaak
De Crispies zijn lekker he!Ze zijn een heerlijke toevoeging op je shakes, kwark, smoothies of als dressing
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Graag gedaan. Voor Nederlanders, kan het ook voorkomen dat er op maandag geleverd wordt. Wij werken in het weekend ook gewoon, vandaar je wel de verzendbevestiging hebt gehad. De pakketten worden op zondag eind van de middag opgehaald, 's nachts verwerkt en maandag geleverd. Echter werkt de postNL niet op maandag, waardoor je altijd op dinsdag de levering en sortering verwerkt wordt. Als het goed is, kun je jouw pakket nu op de T&T volgenWat betreft de Redline White Heat, daar krijgen we ontzettend veel goede reacties op. Zelf ga ik hem vanavond proberen, ik ben zelf ook erg benieuwd.
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jere, we hopen met circa 2-3 weken deze emmers uiterlijk voorradig te hebben.
Het is een los model, niet extreem breed, maar niet "slim fit" zoals je het met broeken hebt![]()
Ralf