Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Laatst de Twister Power Mixer besteld en ben er echt blij mee. Net ook eentje voor m'n broertje besteld en oa een 750g zak whey voor op vakantie over 1.5 week, ideaal om mee te nemen. Ordernummer C2456274 En gestemd natuurlijk!
Je hebt het morgen in huis.
Hier doen we het voor.Toevallig ben ik dit weekend in Zwolle, hebben jullie daar ook de power mixers liggen? Net ook meteen even gestemd natuurlijk.

Ralf, nu staat er dat hij normaal 39 kost ja.. Maar een paar posts geleden zeg je dat hij 19,90 zou gaan kosten..
Dat betreft de 50 korting.Bedankt, door jouw stem maken wij nu kans om website van het jaar te worden! Als dank bieden wij jou €2,50 korting*! Door onderstaande kortingscode toe te passen in je winkelwagen wordt de korting direct verrekend! Let op: de korting is maar 48 uur geldig* Heb gister bestelling gedaan [emoji17]

De samenstelling van die nieuwe pre ziet er wel goed uit, zit iig geen rommel tussen.![]()
Hopelijk morgen anders heb ik weinig aan de weekdealToegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ---------- De chocolade smaak van de Micellar Casein Perfection komt deze week weer online. We hopen donderdag, anders uiterlijk vrijdag dat hij dan weer binnen komt.'Normaal' gesproken is de prijs 39,95Ulift Pre-Workout [Afbeelding niet meer beschikbaar] ---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ---------- [Afbeelding niet meer beschikbaar] 1 M.R. Ultra Concentrated [Afbeelding niet meer beschikbaar] 140 gram voor 19.90! Cellmass 2.0 [Afbeelding niet meer beschikbaar] 50 doseringen voor 22.50! Iron Test [Afbeelding niet meer beschikbaar] 90 capsules voor 19.90! Mass Perfection [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2200 gram voor 19.90! 4400 gram voor 34.90! Micellar Casein Perfection [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2000 gram (80 shakes) voor 31.90! Perfect Burn [Afbeelding niet meer beschikbaar] 60 tabletten (2 maanden) voor 15.50! Premium Superfood Blend [Afbeelding niet meer beschikbaar] 240 gram (maandverpakking) voor 7.45! Pure MACA poeder [Afbeelding niet meer beschikbaar] 250 gram voor 5.50! ----------
Ralf

De samenstelling van die nieuwe pre ziet er wel goed uit, zit iig geen rommel tussen.![]()

Vond het opvallend dat de exacte hoeveelheden er op staan
Je weet wat je koopt.Hopelijk morgen anders heb ik weinig aan de weekdeal![]()
Houdt onze website in de gaten 
Geen geheimen, wel zo verstandig tochJe weet wat je koopt.
1MR Ultra Concentrated formule is helaas geheim. Deze weten wij helaas ook niet, onze leverancier ook niet. Het blijft dus een gok hoeveel erin zit. Ik durf niet te zeggen hoeveel dit isHoeveel gram creatine per scoop zit er in 1.M.R. ultra concentrated?

Ben ook aan het twijfelen voor de peanutbutter smaak, maar weet niet goed wat te verwachten...Bedankt voor je bestelling en complimenten. Dat waarderen weTop shop! Altijd goede service en producten! Graag wat extra isolaat perfection smaken. Kan ik kijken op welke ik het best reageer ivm lactose intollerantie. Het ordernummer is C2457903
Heb je ook al op ons gestemd? Deze order gaan we netjes voor je vewerken en zorgen dat je hem morgen ontvangt! 
Alle smaken Whey Perfection zijn heel lekker. Deze kun je gerust een emmer van bestellen.Een van de dagen nog eens bestellen, mijn whey is (weeral) bijna op. Aangezien ik een chocoladefreak ben wil maar ik zie dat deze enkel in 4,5 kg emmers is. Komt deze toevallig nog binnen in 2,2 kg potten? Aangezien ik liefst wat verschillende smaken neem en 3 emmers nemen wat meer plaats in dan 3 pottenBen ook aan het twijfelen voor de peanutbutter smaak, maar weet niet goed wat te verwachten...
De smaken chocolade durf ik op dit moment helaas niet te zeggen, wanneer deze weer binnen komen. Dit omdat ze enkele weken geleden al besteld zijn, maar helaas er nog niet zijn. Er moet een speciale productielijn gebruikt worden ivm de cacaopoeder (allergeen). We hopen vrijdag of anders halverwege volgende week alles weer voorradig te komen.