- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
En al opgestaanEr wordt 'as we speak' gekeken of het mogelijk is de Micellar Casein direct te laten aanvullen, ik zit er bovenop!
Bart

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En al opgestaanEr wordt 'as we speak' gekeken of het mogelijk is de Micellar Casein direct te laten aanvullen, ik zit er bovenop!
Bart

Die salade bekers, super handig! En ook nog rozeMeteen besteld

De smaak sachet gaat helaas niet lukken, aangezien ik niet in het systeem een bepaalde smaak kan aangeven. Smaak van sachets wordt random gekozen. De oats daarentegen kan ik wel voor je regelen, mits ik er op tijd bij ben. Ik zal mijn best doen, ik zie je ordernummer wel verschijnen
Bart
---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------
Bestelling geplaatst: ordernummer: C2461489
Alweer super benieuwd naar de nieuw gekozen smaken, tis altyd een aangename verassing bij die van jullie! Zeker helemaal top nu met de nieuwe shaker, maakt de shakes nog frissen en minder schuim, geweldig gewoon!![]()
Ah meen je niet---------- Bad news. Het gaat helaas niet lukken Micellar Casein Chocolade op tijd voorradig te krijgen zodat je hem kunt kopen in de sale. De levering heeft vertraging opgelopen. BartZe vliegen hier de balie over! Bedankt voor je bestelling! Je hebt je pakketje morgen in huisBart ---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35
---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ---------- Op zoek naar een nieuwe goede pre-workout? Stop maar met zoeken! Ulift is de oplossing[Afbeelding niet meer beschikbaar] Kenmerken Ulift Pre-Workout: - Explosie van pure werkzame stoffen! - Volledig inzichtelijk productlabel - Eerlijke pre-workout bomvol KNALingrediënten - Fris van smaak - 1 schepje is ECHT genoeg! - Extreem knallen zonder crash! - Crush al je records - IJzersterk product voor bodybuilders - 30 doseringen per pot Nu voor slechts 19,95! Bart

Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je regelen en verzenden. Ik stuur je even een PM naar aanleiding van je orderBestelling geplaatst: ordernummer: C2461489
Alweer super benieuwd naar de nieuw gekozen smaken, tis altyd een aangename verassing bij die van jullie! Zeker helemaal top nu met de nieuwe shaker, maakt de shakes nog frissen en minder schuim, geweldig gewoon!![]()
Morgen inhuis!Nee, de Micellar Casein komt deze week niet meer voorradig. We hebben natuurlijk nog wel andere hele lekkere smaken

Heb ik al maar choco is me favo, wilde ff preppenBedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je regelen en verzenden. Ik stuur je even een PM naar aanleiding van je orderMorgen inhuis!
Nee, de Micellar Casein komt deze week niet meer voorradig. We hebben natuurlijk nog wel andere hele lekkere smaken![]()

Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk
Kunnen jullie diegene die nu micellar casein willen bestellen geen kortingscode geven zodat ze hem volgende week alsnog kunnen bestellen voor de sale prijs?![]()
Er zijn nog veel smaken gewoon op voorraad 
bestel gewoon naturel en koop een pak cacao in de supermarkt, 15 zoetjes per shake er bij in en je maakt die choco smaak zelf, doe ik ook. 15 zoetjes, best veel he, komt denk ik omdat de cacao bitter is van smaak van nature, die 15 zoetjes is voor een gewone halve liter shake, niet te zoet en niet te bitter, drink je 2 shakes per dag, kom je op 2x15x365=11000 zoetjes per jaar, drink je koffie met zoetjes, nog meer. Ik zit er over te denken met stevia te kopen, kant en klaar, even kijken of die morgen in de weekaanbieding komt, zou een mooie tussen oplossing zijn van b&f, iedereen blij.

Zo'n zak oats kiesbaar als cadeau zou wel een goed idee zijn. Ik vraag altijd maar shakebekers, handig als er één kapot gaat maar zometeen kan ik verkoop beginnen. Dus vraag ik nu maar de roze voor mijn vriendin.

bestel gewoon naturel en koop een pak cacao in de supermarkt, 15 zoetjes per shake er bij in en je maakt die choco smaak zelf, doe ik ook. 15 zoetjes, best veel he, komt denk ik omdat de cacao bitter is van smaak van nature, die 15 zoetjes is voor een gewone halve liter shake, niet te zoet en niet te bitter, drink je 2 shakes per dag, kom je op 2x15x365=11000 zoetjes per jaar, drink je koffie met zoetjes, nog meer. Ik zit er over te denken met stevia te kopen, kant en klaar, even kijken of die morgen in de weekaanbieding komt, zou een mooie tussen oplossing zijn van b&f, iedereen blij.
haha. Ik hou je even in spanning wat er morgen in de weekaanbieding komt, houd onze website (www.bodyenfitshop.nl) en dit forum in de gaten 
Hoog in koolhydraten/vetten is geen probleem. 
De beste prijs kwaliteit vind ik de smart bars of perfection bars. Deze zijn prijs kwaliteit evenals smaak toppers!Wat zijn jullie goedkoopste eiwitrepen? Assortiment is best groot, maar het is moeilijk om snel de verschillen te zien. Met goedkoop bedoel ik wel vergeleken met de voedingswaarde, ik kan zelf ook wel uitzoeken welke het goedkoopste is per stuk. Dus welke repen hebben beste prijs-kwaliteit verhouding?Hoog in koolhydraten/vetten is geen probleem.
Qua smaak ben ik niet heel kieskeurig.
Je zou eens kunnen proberen om zoveel mogelijk lactose te mijden. Je kan dan eens kiezen voor een micellar casein en isolaat eiwit. We hebben deze ook in kleine verpakkingen van 750 gram. Dan kun je dat ervaren en daarnaast, biergist, vitamine b5 of zinc heeft ook een goede invloed op je huis.hey ff vraagje, ik krijg van zuivel vreselijke last van acne. als ik kwark/melk drink merk ik het vrij snel dat het erger word. Nu vraag ik mij af zou micellar casein er voor zorgen dat het minder word als ik de kwark laat staan en dit neem ipv? of durf je hier geen uitspraak over te doen
grjoetjes
Bedankt, morgen in huis! De Whey stevia heeft een iets andere smaak, maar gaat je zeker bevallenNet whey stevia Chocolade besteld, ik ben benieuwd! De aarbei variant was in ieder geval top!
C2462345

Bedankt voor je mooie complimenten en bestelling. Dat waarderen we!Ook ik heb gestemd op jullie website, omdat:
* jullie site is erg overzichtelijk
* goed te navigeren
* groot assortiment
* uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding
* altijd een goede service
Vandaag nog o.a. een pot whey isolaat en smart bars choco en coconut besteld. Ben erg benieuwd hoe deze smaken!![]()

Deze is nog nier leverbaar bij de leverancier. We durven dus niet te zeggen wanneer deze komt.Krijgen jullie die Bio-Gro van Isatori ook nog in poeder vorm?