AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onlangs eerste bestelling geplaatst bij deze website. Zeer mooie site met een groot aanbod, het huismerk is ook zeer goed. Heb Whey&Oats Vanille smaak, naturel pindapasta, smart multi en omega 3-6-9 besteld. Vooral door de Whey&Oats i.c.m. de power mixer heb ik in 2 minuten een heerlijk vullend ontbijt klaar. De pindapasta smaakt ook zeer goed en biedt naast de smaak ook nog gezondere voordelen dan de reguliere pindakaas.

Al met al zeer tevreden en wanneer ik weer iets nodig heb weet ik de site te vinden! ga zo door

Groeten suikerbiet

Wanneer komt Jay cutler naar jullie winkel en kan ik nog inschrijven??

Onlangs eerste bestelling geplaatst bij deze website. Zeer mooie site met een groot aanbod, het huismerk is ook zeer goed. Heb Whey&Oats Vanille smaak, naturel pindapasta, smart multi en omega 3-6-9 besteld. Vooral door de Whey&Oats i.c.m. de power mixer heb ik in 2 minuten een heerlijk vullend ontbijt klaar. De pindapasta smaakt ook zeer goed en biedt naast de smaak ook nog gezondere voordelen dan de reguliere pindakaas.

Al met al zeer tevreden en wanneer ik weer iets nodig heb weet ik de site te vinden! ga zo door

Groeten suikerbiet
Hoi Suikerbiet! Bedankt voor je complimenten en bestellingen natuurlijk. De producten die je aangeschaft hebt zijn toppers. Daarme ga je zeker je doelen nastreven! :)
Wanneer komt Jay cutler naar jullie winkel en kan ik nog inschrijven??
Je kan maandag in onze winkels langskomen :) je hoeft je daarvoor niet aan te melden.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Jay Cutler komt naar alle locaties van B&F! Kijk hier de aanvangstijden!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
kan je voor mij geen handtekening opzij leggen van Jay een mee verzenden bij een volgende bestelling van me? :)

Wel jammer dat je geen waarschuwing krijgt als je vergeten bent van je "gifts" aan te duiden bij een bestelling.

kan je voor mij geen handtekening opzij leggen van Jay een mee verzenden bij een volgende bestelling van me? :)
Nee, dat gaat helaas niet lukken!
Wel jammer dat je geen waarschuwing krijgt als je vergeten bent van je "gifts" aan te duiden bij een bestelling.
Het cadeauveld wordt toch vrij goed aangegeven? Daarnaast is het zeker herkenbaar en we staan om gratis cadeaus bekend. Zoiets kan je bijna niet missen. We werken aan een nieuwe website waarbij het cadeausysteem ook onder handen genomen gaat worden :) dat komt dis helemaal goed!

Ralf

Nee, dat gaat helaas niet lukken!

Het cadeauveld wordt toch vrij goed aangegeven? Daarnaast is het zeker herkenbaar en we staan om gratis cadeaus bekend. Zoiets kan je bijna niet missen. We werken aan een nieuwe website waarbij het cadeausysteem ook onder handen genomen gaat worden :) dat komt dis helemaal goed!

Ralf

Gaat er veel veranderen? één van de grootste redenen dat ik bij jullie bestel is de gebruiksvriendelijkhied van de website. Ik vind de website erg overzichtelijk (in tegenstelling tot een aantal concurrenten) en alles is snel/makkelijk te vinden.

wat is er zo geinig joostd, zie al dat ik iemand overtuigd heb met zoetstof te stoppen en natuurlijker zoetstof te nemen, stevia, niet zo lekker, wel zo lekker gevoel er bij, zelf neem ik ook nog cola light en drink 3 koppen koffie per dag met 2 zoetjes, de 15 zoetjes zijn nodig om een choco shake te maken van naturel whey, zonder smaak dus die kan je ook bestellen, ik schrok er ook van hoe vreselijk veel zoetstof je wel niet binnen krijgt.
11000 zoetjes is dus per jaar, na 10 jaar gezond sporten en zogenaamd gezonde shakes heb je hoppa, 110.000 zoetjes binnen. Bij de 1 een reden om dom te gaan zitten lachen op een forum, bij de ander een reden om eens goed na te denken waar hij zijn lever en nieren mee belast. Ik blijf hopen op die stevia aanbieding morgen.... Bestel gelijk ruim 4 kg.

110.000 zoetjes lekker gezond :vomit:

Gooi dan een schepje nesquik in die shake ipv al die zoetjes

weekdeal bestelling gedaan C2464415, ondanks ik nog steeds teleurgesteld ben in de vorige weekdeal :)

bestelling geplaatst

C2464493

express geen extra cadeau gedaan aangezien ik al genoeg van dat alles heb, miss inplaats daarvan extra sampletjes?:D

Beste body en fit

Denk dat jullie een foutje hebben gemaakt .
Krijg een mooie mail amino x in de week aanbieding 70 doseringen 22,50 maar op de website ... 32.50

Body en Fit,

Hoe is de pindakaaspoeder van jullie i.v.m. de PB2 van Bell Plantation. Maak je met dezelfde hoeveelheid poeder meer of minder pindakaas en de calorie verhouding?

Ik hoor graag!

Gaat er veel veranderen? één van de grootste redenen dat ik bij jullie bestel is de gebruiksvriendelijkhied van de website. Ik vind de website erg overzichtelijk (in tegenstelling tot een aantal concurrenten) en alles is snel/makkelijk te vinden.
Maak je geen zorgen, de nieuwe site zal ook een vooruitgang worden op de huidige. Geen gekke en onoverzichtelijk dingen. Wij vinden het allemaal juist veel beter worden. Onze klant is bij ons altijd koning, zo is de site ook in gericht :)
weekdeal bestelling gedaan C2464415, ondanks ik nog steeds teleurgesteld ben in de vorige weekdeal :)
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verzenden en zorgen dat je hem morgen hebt. Ik weet zeker dat de spullen die je besteld hebt gaat bevallen. Redline White Heat is op dit moment een van onze beste pre-workouts :)
bestelling geplaatst

C2464493

express geen extra cadeau gedaan aangezien ik al genoeg van dat alles heb, miss inplaats daarvan extra sampletjes?:D
Bedankt voor je bestelling, gaan we netjes voor je regelen en zorgen dat je deze morgen ontvangt :) Morgen in huis!
Beste body en fit

Denk dat jullie een foutje hebben gemaakt .
Krijg een mooie mail amino x in de week aanbieding 70 doseringen 22,50 maar op de website ... 32.50
Het is inderdaad een foutje in de nieuwsbrief, de prijs van de Amino X hoort 32,50 te zijn.:rolleyes:

Ralf

Woop Woop vandaag komt de bestelling binnen, kan ik weer een maand vooruit met de isolaat en caffeine!

Hoe is amino x vergeleken met muscle protect?

muscle protect en amino X beide gebruikt, werken beide prima.

Ik vind persoonlijk de Whey Perfection Choco Coconut de beste smaak hebben. Dit omdat de smaak dan het beste uit komt door de zachte en fijne structuur. De Micellar Casein is gewoonweg wat dikker en voller van smaak, ik houd zelf niet van sterke smaken, maar voor de liefhebber is de casein weer een betere keus :) Het is heel persoonlijk en lastig te adviseren, maar bij de Micellar Casein kan je er vanuit gaan dat de smaak meer aanwezig is door de volle smaak en structuur.

Ralf

Zonet het pakketje aangekregen en meteen de Caseïne geprobeerd, ach wat kan ik zeggen ... De smaak zit echt super goed en maaaaaaaaaaan, die shake vult, dat gaat er voor zorgen dat ik 's avonds helemaal niets meer snack! Straks na de training de whey proberen, smaak zal waarschijnlijk ook wel weer super zijn, wederom bedankt B&F! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven