AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonet het pakketje aangekregen en meteen de Caseïne geprobeerd, ach wat kan ik zeggen ... De smaak zit echt super goed en maaaaaaaaaaan, die shake vult, dat gaat er voor zorgen dat ik 's avonds helemaal niets meer snack! Straks na de training de whey proberen, smaak zal waarschijnlijk ook wel weer super zijn, wederom bedankt B&F! ;)
Bedankt voor je complimenten. De Micellar Casein Perfection is genieten he :zuip:

komt de total protein nog binnen zo ja enig idee wanneer? heb wat goedkope shake's nodig haha

Bam @ Salade shaker!!!

Ik ga vandaag bestellen... alleen al voor die shaker! Daar ben ik nu toch al een tijdje naar aan het zoeken! Vooral omdat je de dressing apart kan doen. Nu nog hopen dat hij goed sluit en dat er voldoende in kan (salade, kerstomaatjes, komkommer en tonijn/kip)? Wait and see... .

Goed bezig Body & Fit!!

Bam @ Salade shaker!!!

Ik ga vandaag bestellen... alleen al voor die shaker! Daar ben ik nu toch al een tijdje naar aan het zoeken! Vooral omdat je de dressing apart kan doen. Nu nog hopen dat hij goed sluit en dat er voldoende in kan (salade, kerstomaatjes, komkommer en tonijn/kip)? Wait and see... .

Goed bezig Body & Fit!!
Bedankt voor je complimenten! De Salade Shaker is super handig, wij hebben hem al uitgebreid getest en is door alle valkuilen heen gekomen. Absoluut een aanwinst dus :meal:

Kenmerken Salade Shaker:
- Perfect voor salades en fruit
- Ideaal om je eigen salades te vervoeren
- Dressing toevoegen, shaken en klaar!
- Inhoud 0,75 liter
- Verkrijgbaar in 2 kleuren
- Apart component voor je dressing
- Inclusief vork

Vandaag pakketje binnen. C2464415, ontbreekt alleen multiman, inplaats daarvan zat er een zakje gebrokenlijnzaad bij.

Voila C2468156
Feel free de bestelling te verrijken =) De blauwe salade shaker besteld en de roze als cadeau gekozen :D

Weeral 167€ lichter :lifter:

Jammer TheRay dat je zo last van je rug hebt. We hopen dat je snel weer de oude kunt worden en eventueel het krachttrainen (of andere vorm van sport) kunt oppakken. Wij krachtsporters weten als geen ander, hoe fijn het is om af en toe het uiterste uit jezelf te halen! :) Mocht er ooit iets zijn of je hebt ons nodig, let us know! Nogmaals bedankt voor je stem Julesb! Wij zoeken Body & Fit fans die ons helpen de "Website van het Jaar" te worden! Verdienen wij jouw stem? Stem snel via: http://bodyenf.it/websitevanhetjaar2014
5wifjn.png
Jullie verdienen sowieso mijn stem :cool: en van mijn pseudo accounts
smug.png
en ik ga even wat mensen aan het werk zetten..

Oo en ik probeer het nog een keer (met me rug) dus ik was weer net even te impulsief met mijn afscheid nemen
blush.gif

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/rays-gezondheids-rug-log-374643/ al met al goed nieuws voor mij..
ik heb nog genoeg op voorraad kwa supps dus dat zit ook nog wel even goed maar goed ik weet jullie te vinden !

Groeten,. Ray..

C2468455

Ipv zon shakebeker mogen jullie er wel een aantal sachets bij doen, heb namelijk al genoeg bekers :D

Vandaag pakketje binnen. C2464415, ontbreekt alleen multiman, inplaats daarvan zat er een zakje gebrokenlijnzaad bij.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Ik zal je een PM sturen om het op te lossen :)
Voila C2468156
Feel free de bestelling te verrijken =) De blauwe salade shaker besteld en de roze als cadeau gekozen :D

Weeral 167€ lichter :lifter:
Bedankt voor je bestelling. Dat gaan we voor je regelen en zorgen dat je het zo snel mogelijk in huis hebt :)
Jullie verdienen sowieso mijn stem :cool: en van mijn pseudo accounts
smug.png
en ik ga even wat mensen aan het werk zetten..

Oo en ik probeer het nog een keer (met me rug) dus ik was weer net even te impulsief met mijn afscheid nemen
blush.gif

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/rays-gezondheids-rug-log-374643/ al met al goed nieuws voor mij..
ik heb nog genoeg op voorraad kwa supps dus dat zit ook nog wel even goed maar goed ik weet jullie te vinden !

Groeten,. Ray..
Ray, wat een mooie complimenten. Cool, dat waarderen we :thumbs: Ik ga je topic in de gaten houden en veel succes met je recovery! Voorzichtig aan, je hebt maar 1 rug!:cool: Goed weekend!
C2468455

Ipv zon shakebeker mogen jullie er wel een aantal sachets bij doen, heb namelijk al genoeg bekers :D
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag :) Goed weekend!

Ralf

hey luitjes van bodyenfit.nl hebben jullie de nieuwe bodyfit boxershorts al gezien?

Ik heb ze al aangehad. Mijn kleine generaal heeft nog nooit zulke gains in zo korte gemaakt!

Pff, net PB2 besteld, komen jullie met een veul goedkopere variant :D

Edit: En nog veel betere voedingswaarden ook. Nice

hey luitjes van bodyenfit.nl hebben jullie de nieuwe bodyfit boxershorts al gezien?
bg5n2q.jpg

Ik kreeg geen antwoord, misschien niet serieus genomen. Foto maakt meer indruk misschien.
We hadden je bericht nog niet gezien, vandaar we nog geen reactie gehad hebben. Leuk :)
Pff, net PB2 besteld, komen jullie met een veul goedkopere variant :D

Edit: En nog veel betere voedingswaarden ook. Nice
Ons alternatief voor de PB2 is echt goed hoor. Ook lekker om door je smoothie heen te gooien (heb het net gecombineerd met Whey Perfection Chocolate Brownie, genieten :zuip: )

Pindakaas poeder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Natuurlijk weer stemmen net als vorige jaren :thumb:

Hier lees ik veel goeie verhalen over op buitenlandse fora :D!
Bedankt voor je stem :)

Ralf

Hallo,

Ik kocht Magnesium 500mg Citraat & Fit Body

Ik begrijp het niet, is dat elke capsule bevat 0,68 gram poeder Magnesium Citraat

terwijl 2,6 g Magnesium Citraat poeder (bevattende ongeveer 400 mg magnesium element)

voudair zeggen dat het voor de 400 mg magnesium element faudait nemen 4 capsules
die zou caps 0,68 gr * 4 = 2,72 g Magnesium Citraat +/- gelijk aan 400 mg magnesium element

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven