blackbird
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom worden er voor de kleinere hoeveelheden whey (en mogelijk andere poeders) geen emmers gebruikt? De 4kg komt in een emmer die makkelijk te stapelen is, maar bv de 2kg potten vindt ik (en vast ook andere) erg onhandig kwa vorm. als daar bv kleinere emmers voor worden gebruikt dan kunnen ze worden gestapeld en indien leeg kunnen ze in elkaar worden gezet wat veel ruimte bespaard.
is er overigens al eens gedacht aan een systeem waar je bij de 4kg een emmer krijgt zoals nu bij bv mass perfection, er 1 of 2kg zakken zijn die kunnen worden gebruikt om bij te vullen (een zak zou in dat geval goedkoper zijn en het bespaard B&F de kosten om bij elke bestelling een pot/emmer bij te leveren, nu zijn de zakken in verhouding namelijk duurder)
gewoon iets waar ik onlangs met andere mensen een discussie over had en we vragen ons allemaal hetzelfde af
---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------
inbe4 miljoenen idee doorbraak voor B&F
Was jij nou de gene die me uitlachte bij XXL Mikeb ?
nou ja zeg...
OO bagger ik moet nog stemmen , helemaal vergeten gisteren..
ON it !

Nou daar zijn de meningen dan flink over verdeeld,Jep, lachwekkende vertoning was 't van je. Neemt niet weg dat ik zelf ook een aantal spulletjes standaard bij B&F koop![]()
) hou me nu alleen nog maar met B&F bezig 
Bedankt voor je complimenten! De Salade Shaker is super handig, wij hebben hem al uitgebreid getest en is door alle valkuilen heen gekomen. Absoluut een aanwinst dus
Kenmerken Salade Shaker:
- Perfect voor salades en fruit
- Ideaal om je eigen salades te vervoeren
- Dressing toevoegen, shaken en klaar!
- Inhoud 0,75 liter
- Verkrijgbaar in 2 kleuren
- Apart component voor je dressing
- Inclusief vork

waarom worden er voor de kleinere hoeveelheden whey (en mogelijk andere poeders) geen emmers gebruikt? De 4kg komt in een emmer die makkelijk te stapelen is, maar bv de 2kg potten vindt ik (en vast ook andere) erg onhandig kwa vorm. als daar bv kleinere emmers voor worden gebruikt dan kunnen ze worden gestapeld en indien leeg kunnen ze in elkaar worden gezet wat veel ruimte bespaard.
is er overigens al eens gedacht aan een systeem waar je bij de 4kg een emmer krijgt zoals nu bij bv mass perfection, er 1 of 2kg zakken zijn die kunnen worden gebruikt om bij te vullen (een zak zou in dat geval goedkoper zijn en het bespaard B&F de kosten om bij elke bestelling een pot/emmer bij te leveren, nu zijn de zakken in verhouding namelijk duurder)
gewoon iets waar ik onlangs met andere mensen een discussie over had en we vragen ons allemaal hetzelfde af
---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------
DIT^
Die rare potjes en zakjes zijn echt irritant. Wij willen emmertjes.
DIT^
Die rare potjes en zakjes zijn echt irritant. Wij willen emmertjes.

Bedankt voor je bestelling. Deze is al onderweg dus kan er helaas niets meer bijstoppen voor je.Nieuwe bestelling geplaatst : Uw ordernummer is: C2469603
Is het misschien mogelijk om enkele pre-workout staaltjes erin te stoppen? Ben bezig om een eigen pre-workout met B&F supplementen samen te stellen![]()
Je kan er vanuit gaan dat hij morgen bij je aan komt 
Het is een leuk ideewaarom worden er voor de kleinere hoeveelheden whey (en mogelijk andere poeders) geen emmers gebruikt? De 4kg komt in een emmer die makkelijk te stapelen is, maar bv de 2kg potten vindt ik (en vast ook andere) erg onhandig kwa vorm. als daar bv kleinere emmers voor worden gebruikt dan kunnen ze worden gestapeld en indien leeg kunnen ze in elkaar worden gezet wat veel ruimte bespaard.
Wij bestellen zo groot, dat de potten ook voor heel veel andere producten gebruikt worden. Waarbij bijvoorbeeld geen emmer-formaten zijn
Waardoor we op deze manier het product het goedkoopst kunnen aanbieden
Bedankt voor je stem RayOO bagger ik moet nog stemmen , helemaal vergeten gisteren..
ON it !
We hopen met twee, uiterlijk drie weken weerWanneer komt jullie huismerk waxy maize starch weer op voorraad?![]()

Bedankt voor je bestelling. Deze is al onderweg dus kan er helaas niets meer bijstoppen voor je.Je kan er vanuit gaan dat hij morgen bij je aan komt
Ralf

Wat is precies je vraag? Ik begrijp jouw vraag niet helemaal. Het lijkt meer op een mededeling die je geeftHallo,
Ik kocht Magnesium 500mg Citraat & Fit Body
Ik begrijp het niet, is dat elke capsule bevat 0,68 gram poeder Magnesium Citraat
terwijl 2,6 g Magnesium Citraat poeder (bevattende ongeveer 400 mg magnesium element)
voudair zeggen dat het voor de 400 mg magnesium element faudait nemen 4 capsules
die zou caps 0,68 gr * 4 = 2,72 g Magnesium Citraat +/- gelijk aan 400 mg magnesium element

We willen altijd snel leveren, daar hoort ook snelle (eigenlijk real-time) orderverwerking bij. Zo kunnen we zorgen dat iedereen altijd het pakket de volgende dag in huis heeft.Ok, dat is dan weer het 'nadeel' van snelle service![]()
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen. Ik kan niet beloven dat we er wat bij doen, maar ga je wens doorgevennet bestelling geplaatst: C2472782
Extra proefverpakkingen (whey/preworkouts) of iets dergelijks zouden leuk zijn![]()
Morgen in huis!Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen. Ik kan niet beloven dat we er wat bij doen, maar ga je wens doorgevenMorgen in huis! Ralf Naturel Pindakaas Poeder [Afbeelding niet meer beschikbaar]
(hebben jullie toevallig al samples van de whey perfection pindakaas of de ulift preworkout)