Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe bestelling geplaatst : Uw ordernummer is: C2469603

Is het misschien mogelijk om enkele pre-workout staaltjes erin te stoppen? Ben bezig om een eigen pre-workout met B&F supplementen samen te stellen :)

waarom worden er voor de kleinere hoeveelheden whey (en mogelijk andere poeders) geen emmers gebruikt? De 4kg komt in een emmer die makkelijk te stapelen is, maar bv de 2kg potten vindt ik (en vast ook andere) erg onhandig kwa vorm. als daar bv kleinere emmers voor worden gebruikt dan kunnen ze worden gestapeld en indien leeg kunnen ze in elkaar worden gezet wat veel ruimte bespaard.

is er overigens al eens gedacht aan een systeem waar je bij de 4kg een emmer krijgt zoals nu bij bv mass perfection, er 1 of 2kg zakken zijn die kunnen worden gebruikt om bij te vullen (een zak zou in dat geval goedkoper zijn en het bespaard B&F de kosten om bij elke bestelling een pot/emmer bij te leveren, nu zijn de zakken in verhouding namelijk duurder)

gewoon iets waar ik onlangs met andere mensen een discussie over had en we vragen ons allemaal hetzelfde af

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

inbe4 miljoenen idee doorbraak voor B&F

waarom worden er voor de kleinere hoeveelheden whey (en mogelijk andere poeders) geen emmers gebruikt? De 4kg komt in een emmer die makkelijk te stapelen is, maar bv de 2kg potten vindt ik (en vast ook andere) erg onhandig kwa vorm. als daar bv kleinere emmers voor worden gebruikt dan kunnen ze worden gestapeld en indien leeg kunnen ze in elkaar worden gezet wat veel ruimte bespaard.

is er overigens al eens gedacht aan een systeem waar je bij de 4kg een emmer krijgt zoals nu bij bv mass perfection, er 1 of 2kg zakken zijn die kunnen worden gebruikt om bij te vullen (een zak zou in dat geval goedkoper zijn en het bespaard B&F de kosten om bij elke bestelling een pot/emmer bij te leveren, nu zijn de zakken in verhouding namelijk duurder)

gewoon iets waar ik onlangs met andere mensen een discussie over had en we vragen ons allemaal hetzelfde af

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Niet slecht. Vind 't zelf hoofdzakelijk vervelend dat de potten van 't B&F huismerk zo'n fucked up kleine opening hebben. Ik moet serieus m'n vriendin vragen een scoop BCAA's of wat dan ook te pakken voor me omdat ik m'n hand er niet in krijg. Andere merken nooit last mee ( iig niet de merken die ik gebruik )

Was jij nou de gene die me uitlachte bij XXL Mikeb ?
nou ja zeg...

OO bagger ik moet nog stemmen , helemaal vergeten gisteren..
ON it !

Was jij nou de gene die me uitlachte bij XXL Mikeb ?
nou ja zeg...

ON it !

Jep, lachwekkende vertoning was 't van je. Neemt niet weg dat ik zelf ook een aantal spulletjes standaard bij B&F koop :)

Jep, lachwekkende vertoning was 't van je. Neemt niet weg dat ik zelf ook een aantal spulletjes standaard bij B&F koop :)
Nou daar zijn de meningen dan flink over verdeeld,
maar goed, ik zeg helemaal niks meer over XXL (me bak wordt zo vol :rolleyes:) hou me nu alleen nog maar met B&F bezig :o

maar goed weet ik ook weer genoeg hoe jij dus in mekaar steekt..
wens ik je nog veel plezier op dbb..

Bedankt voor je complimenten! De Salade Shaker is super handig, wij hebben hem al uitgebreid getest en is door alle valkuilen heen gekomen. Absoluut een aanwinst dus :meal:

Kenmerken Salade Shaker:
- Perfect voor salades en fruit
- Ideaal om je eigen salades te vervoeren
- Dressing toevoegen, shaken en klaar!
- Inhoud 0,75 liter
- Verkrijgbaar in 2 kleuren
- Apart component voor je dressing
- Inclusief vork

Wanneer komt jullie huismerk waxy maize starch weer op voorraad? :)

DIT^

Die rare potjes en zakjes zijn echt irritant. Wij willen emmertjes.

Ik heb inderdaad ook wel moeite om m'n handen in sommige potten van jullie te krijgen, bijv de peptopro groot verpakking

Nieuwe bestelling geplaatst : Uw ordernummer is: C2469603

Is het misschien mogelijk om enkele pre-workout staaltjes erin te stoppen? Ben bezig om een eigen pre-workout met B&F supplementen samen te stellen :)
Bedankt voor je bestelling. Deze is al onderweg dus kan er helaas niets meer bijstoppen voor je. :rolleyes: Je kan er vanuit gaan dat hij morgen bij je aan komt :)

Het is een leuk idee :) Wij bestellen zo groot, dat de potten ook voor heel veel andere producten gebruikt worden. Waarbij bijvoorbeeld geen emmer-formaten zijn :) Waardoor we op deze manier het product het goedkoopst kunnen aanbieden :)
ON it !
Bedankt voor je stem Ray :thumbs:
Wij zoeken Body & Fit fans die ons helpen de "Website van het Jaar" te worden!

Verdienen wij jouw stem? Stem snel via: http://bodyenf.it/websitevanhetjaar2014
5wifjn.png

Wanneer komt jullie huismerk waxy maize starch weer op voorraad? :)
We hopen met twee, uiterlijk drie weken weer :)

Ralf

Hallo,

Ik kocht Magnesium 500mg Citraat & Fit Body

Ik begrijp het niet, is dat elke capsule bevat 0,68 gram poeder Magnesium Citraat

terwijl 2,6 g Magnesium Citraat poeder (bevattende ongeveer 400 mg magnesium element)

voudair zeggen dat het voor de 400 mg magnesium element faudait nemen 4 capsules
die zou caps 0,68 gr * 4 = 2,72 g Magnesium Citraat +/- gelijk aan 400 mg magnesium element

Hallo,

Ik kocht Magnesium 500mg Citraat & Fit Body

Ik begrijp het niet, is dat elke capsule bevat 0,68 gram poeder Magnesium Citraat

terwijl 2,6 g Magnesium Citraat poeder (bevattende ongeveer 400 mg magnesium element)

voudair zeggen dat het voor de 400 mg magnesium element faudait nemen 4 capsules
die zou caps 0,68 gr * 4 = 2,72 g Magnesium Citraat +/- gelijk aan 400 mg magnesium element
Wat is precies je vraag? Ik begrijp jouw vraag niet helemaal. Het lijkt meer op een mededeling die je geeft :)
Ok, dat is dan weer het 'nadeel' van snelle service :)
We willen altijd snel leveren, daar hoort ook snelle (eigenlijk real-time) orderverwerking bij. Zo kunnen we zorgen dat iedereen altijd het pakket de volgende dag in huis heeft.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
True Mass
2610 gram voor 29.90!

Creapure
500 gram voor 9.90!

24hr Fatburn
60 tabbletten (maandverpakking) voor 15.50!

Amino X
30 servings voor 18.50!
70 servings voor 32.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Cacao Nibs
250 gram voor 3.50!
500 gram voor 6.49!

Crazy
37 doseringen voor 10.90!

Coconut Oil
555 ml voor 5.50!

net bestelling geplaatst: C2472782

Extra proefverpakkingen (whey/preworkouts) of iets dergelijks zouden leuk zijn:)

Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen. Ik kan niet beloven dat we er wat bij doen, maar ga je wens doorgeven :) Morgen in huis! Ralf Naturel Pindakaas Poeder [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ZOoo gave foto's van de training met Cutler!! was ik er ook maar bij haha :D

Vraagje over de amino x, krijgen jullie de 70 verpakking ook nog in de smaak green apple?

Net wat dingen besteld, wat samples is altijd leuk :D (hebben jullie toevallig al samples van de whey perfection pindakaas of de ulift preworkout)

C2472909

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven