Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Korting Marathon
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Superfood Muesli
500 gram voor 2.69!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 2.25!

Assault
30 servings voor 19.90!

Eerste bestelling is geplaatst, erg benieuwd naar de whey perfection chocolate brownie milkshake! :zuip:

Uw ordernummer is: C2487769 :thumb:
Bedankt voor je bestelling Frank! Wij gaan er voor zorgen dat je jouw bestelling morgen in huis hebt. Je krijgt zodra de order klaar staat voor verzending een verzendbevestiging. Daarmee kan je vanaf morgenvroeg jouw bestelling online volgen. In ieder geval, morgen in huis!

Ralf

Die is heerlijk, ga je geen spijt van krijgen! :D
Zeker niet! Nog mooier, voor iedereen die het wil proberen hebben we leuke "new flavour-Whey variety boxen" te koop!

Kwaliteit en smaak tot in perfectie. Whey Perfection's speciale nieuwe smaken Box bevat 9 sachets met onze 3 nieuwe smaken. Onweerstaanbaar lekker! Probeer deze nieuwe smaken nu met 50% korting.

De Whey Perfection nieuwe smaken box bevat:
3x Peanutbutter Milkshake
3x Chocolate Brownie Milkshake
3x Vanilla Ice Milshake

Ralf

Kleine bestelling gedaan zojuist C2488622, mocht het nog lukken om een van de nieuwe samples erbij te doen zou dat erg fijn zijn :D

Kleine bestelling gedaan zojuist C2488622, mocht het nog lukken om een van de nieuwe samples erbij te doen zou dat erg fijn zijn :D
Bedankt voor je bestelling. Helaas lukt het niet om er iets bij te doen, je zending wordt al reeds verzameld door mijn collega's. Gaan we mee aan de slag en morgen in huis :)

Ralf

Zeker niet! Nog mooier, voor iedereen die het wil proberen hebben we leuke "new flavour-Whey variety boxen" te koop!

Kwaliteit en smaak tot in perfectie. Whey Perfection's speciale nieuwe smaken Box bevat 9 sachets met onze 3 nieuwe smaken. Onweerstaanbaar lekker! Probeer deze nieuwe smaken nu met 50 korting.

De Whey Perfection nieuwe smaken box bevat:
3x Peanutbutter Milkshake
3x Chocolate Brownie Milkshake
3x Vanilla Ice Milshake

Ralf

Hoelang blijven deze en de pindakaas poeder voor de helft van de prijs?

Hoelang blijven deze en de pindakaas poeder voor de helft van de prijs?
In ieder geval komende twee weken sowieso. Dan is de introductieactie van de Pindakaas Poeder afgelopen. Dan bekijken we of we het voor dezelfde scherpe prijs kunnen blijven aanbieden of enkele euro's verhogen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Bedankt voor je stem! :) Dat soort dingen kun je helaas niet voorzien! Ik zie je volgende bestelling graag tegemoet. Als je dan even een berichtje doet maken we er wat moois van :cool: Bart

Hoi Bart,

Nou bij deze dan! Ordernummer: C2489589

Had eigenlijk niks nodig, maar was toch wel benieuwd naar de Ulift, vandaar toch maar een bestelling geplaatst. Verras me ;)

Groetjes,
Marvin

Hallo B&F

Ik had n vraagje.
Weet je toevallig wanneer de sling gym bag van musclepharm binnen komt is al een lange tijd uitverkocht.
En de Graphic Vest Hit Hard Black is er alleen in maat XL wanneer komen er meer maten ?

Alvast bedankt.

OK top thx, heb al een heel lijstje, morgen aanvullen met de weekaanbieding en dan bestellen :)
Super, hartstikke goed. De Pindakaaspoeder gaat je zeker bevallen. De nieuwe weekdeals met oa Gold Whey, Whey Perfection staan online :)
We hopen met twee weken :)
Hoi Bart,

Nou bij deze dan! Ordernummer: C2489589

Had eigenlijk niks nodig, maar was toch wel benieuwd naar de Ulift, vandaar toch maar een bestelling geplaatst. Verras me ;)

Groetjes,
Marvin
Bedankt voor je bestelling. De Ulift Pre-workout gaat je zeker bevallen. De reviews en reacties zijn heel lovend :) We gaan je bestelling vandaag verwerken, morgen in huis!:)
Hallo B&F

Ik had n vraagje.
Weet je toevallig wanneer de sling gym bag van musclepharm binnen komt is al een lange tijd uitverkocht.
En de Graphic Vest Hit Hard Black is er alleen in maat XL wanneer komen er meer maten ?

Alvast bedankt.
Ik ga het zo meteen direct voor je navragen zodra mijn collega inkoop er weer is :) Dan laat ik het weten!

Ralf

Ik heb last van lactose intolerantie, welke eiwitreep raden jullie mij aan?

Hartstikke mooi, Ultra Fine Oats in de aanbieding, net nu ik weer nodig had, bedankt B&F.
Je ziet vanmiddag mijn bestelling verschijnen.

De zoveelste bestelling van deze maand :D. Gelijk gebruik gemaakt van alle deals die nu lopen, echt top!

Mocht je er nog tijd voor hebben, een extraatje is altijd leuk :): C2490010

Leuke acties deze week.

Net 2 bestellingen gedaan: C2490216 / C2490235

Kunnen jullie me de 2 Isolaat Perfection Sachets in de smaak choco sturen?

Hartelijk dank.

Hartstikke mooi, Ultra Fine Oats in de aanbieding, net nu ik weer nodig had, bedankt B&F.
Je ziet vanmiddag mijn bestelling verschijnen.
Dat is altijd goed. De Ultra Fine Oats is leuk om mee te stunten :)
De zoveelste bestelling van deze maand :D. Gelijk gebruik gemaakt van alle deals die nu lopen, echt top!

Mocht je er nog tijd voor hebben, een extraatje is altijd leuk :): C2490010
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en zorgen dat je deze morgen ontvangt :thumbs:
Leuke acties deze week.

Net 2 bestellingen gedaan: C2490216 / C2490235

Kunnen jullie me de 2 Isolaat Perfection Sachets in de smaak choco sturen?

Hartelijk dank.
Bedankt voor je bestellingen. We gaan ze netjes verwerken en zo snel mogelijk verzenden. Helaas is het niet mogelijk om een specifieke smaak voor de sachets te kiezen. Het blijft een verrassing welke smaak het wordt, tot je het pakketje opent!

Ralf

Net nieuwe bestelling gedaan, extra's zijn welkom :)

Ordernummer: C2490289

8 spetterende weekaanbiedingen geldig tot 17 oktober!
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.25!

Multi Men
Maandverpakking voor 2.90!

Gold Standard Whey
5LB voor 44.50!

Pindapasta Crunchy
500 gram voor 2.25!

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!
240 capsules voor 7.90!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Dominate
180 capsules voor 29.90!

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

Net nieuwe bestelling gedaan, extra's zijn welkom :)

Ordernummer: C2490289
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag en morgen in huis :thumbs:

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven