GokuSsj3
Cool Novice
- Waardering
- 49
- Lengte
- 2m02
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Ralf, Ben ook al jaren een trouwe klant en was vorige keer net te laat om mijn ordernummer door te geven ivm extra's.
Dus heb nog een extra bestelling gedaan: C2490347. Zou fijn zijn als er een keer wat extra's in kunnen zitten
Ga zo door daar!. Thanks!
Net een hele leuke bestelling geplaatst: C2490372
wat extra samples ofzo zou heeeeel leuk zijn(miss hebben jullie een sample van de pindakaas whey?)
bedankt en groet![]()
![]()
![]()
Bedankt voor jullie bestellingen. Gaan we netjes voor jullie verwerken. Alle orders zitten reeds in het verwerkingsproces, dus kan er helaas niets aan toevoegen. Morgen in huis!als jullie nog een beker ergens liggen hebben, please do.
bestellingnmmr : 133039

Handig he! De Ultra Fine Oats extra scherp geprijsd!lkkre weekdeal, nog even een tig kilo oats bestellen vd week.

Bedankt voor jullie bestellingen. Gaan we netjes voor jullie verwerken. Alle orders zitten reeds in het verwerkingsproces, dus kan er helaas niets aan toevoegen. Morgen in huis!![]()

Dat is zeker niet netjes en absoluut niet de bedoeling. De klacht is opgemaakt en doorgegeven aan onze bezorgdienst. We gaan er vanuit dat hij op zijn gedrag aangesproken zal worden. We rekenen erop dat alle producten goed aangekomen zijn, anders horen we het wel (pb). Fijn weekend!Hey BnF,
Graag had ik even een klacht aangaande PostNL doorgegeven. Het was duidelijk een bezorger die er helemaal geen zin in had. Ik woon in een appt op het 5de vdp, dus het duurt een minuutje of 2 om beneden te zijn. Is nog nooit een probleem geweest, maar deze 'boer' vond het nodig om zijn duim op onze bel te houden en aanhoudelijk te blijven bellen. Mijn vriendin had opgenomen en gezegd dat ze eraan kwam, bezorger blijft gewoon verder bellen. Eenmaal beneden heeft hij het pakket in m'n vriendin haar handen geduwd en is vertrokken zonder maar iets te zeggen. Hele pakket is ook gedeukt (ben niet thuis dus nog niet kunnen zien of er iets kapot is).
Weet niet of jullie dit doorgeven of dat ik dat zelf nog moet doen naar PostNl. Naam van de bezorger is iig René, order nummer: C2481045
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag. Morgen in huis!Pindakaasverslaving weer even aangevuld:
-3kg oats
-adam's pizza
-pb2 pindakaas (bell plantation)
-pindakaaspoeder
-pindakaas crunchy
-crunchy peanut butter (bell plantation)
-protein cereal
C2490897 --> zou leuk zijn als jullie wat erbij doen haha! lees dat altijd van andere.
Handig he! De Ultra Fine Oats extra scherp geprijsd!Met Ultra Fine Oats voeg je op een zeer makkelijke wijze complexe koolhydraten toe aan je eiwitshake. Voordelen Ultra Fine Oats: - Complexe pure koolhydraten - Perfecte toevoeging aan je eiwitshake - Handige 1000 grams verpakkingen - Langdurige energie voor je lichaam - Rijk aan voedingsvezels - Uitstekend oplosbaar - Geen suikers! - Zacht van smaak Ralf

Dat is zeker niet netjes en absoluut niet de bedoeling. De klacht is opgemaakt en doorgegeven aan onze bezorgdienst. We gaan er vanuit dat hij op zijn gedrag aangesproken zal worden. We rekenen erop dat alle producten goed aangekomen zijn, anders horen we het wel (pb). Fijn weekend! Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag. Morgen in huis! Ralf
Wat we nu aanbieden is al mega goedkoop. Verpakkingen van 5kg zijn groot, onhandig en niet makkelijk te bewaren in een keuken. We vinden de pouches erg handig, voor verzending en de klant. Dat houden we zeker zo

Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je verwerken. Morgen in huis!Daarnet weer een bestelling (C2491505) met de essentials geplaatst!Het zou tof zijn als jullie misschien een extraatje toe kunnen voegen. Bedankt!

Bedankt voor je bestelling. Gaan we ook mee aan de slag. Ik denk dat de Foamroller al extra verrassingen geeft, heeeeel veeeeel pijnBestelling weer geplaatst C2491626 , ben benieuwd naar The Grid foam roller.
Mocht je je geroepen voelen om er iets extra's bij te doen, dan graag natuurlijk XD
Morgen in huis!Graag gedaan, jij ook bedankt. GOed om te lezen dat je tevreden bentBestelling zojuist opgehaald en ben weer zeer tevreden en ook verrast.
Bedankt voor de goede service en de extra goodies [emoji106][emoji106][emoji106]
Nee, er komt geen variety pack van de Micellar CaseinKomt er binnenkort een variety pack voor de micellar casein perfection? Ik wil graag hazelnoot nutella proberen voordat ik een pot van 2 kg bestel.

Wat mijn collega's aangeven klopt inderdaad, we kunnen in dat geval niets voor je regelen. Het is namelijk zo, dat wij achteraf geen betaalwijze kunnen veranderen. Dit omdat het doorkomt, we kunnen je dan geen betaalverzoek sturen. Het enige wat dan kan is de order annuleren. Je zal dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Als je dat voor 22.00 uur doet, heb je die morgen!Had een bestelling geplaats met de bedoeling te betalen via overschrijving. Maar ik moest nog een nieuwe bankkaart krijgen dus dit was niet mogelijk om te doen. Nu is er een probleem met de levering van mijn kaart. Mail ik naar bodyenfit om te vragen mijn betalingswijze te veranderen naar visa. Krijg je dit antwoord:
Je order heb ik voor je gecanceld. Je kunt je bestelling nogmaals plaatsen en bijvoorbeeld via I-deal of Creditcard betalen.
Ik heb niemand toestemming gegeven die te annuleren, ik vind niet dat je dit zomaar doet. Ik had die bestelling ook geplaatst met korting toen wat toch 12 is. Is wel handig voor hun dat ik nu zou zoveel meer betalen voor hetzelfde. Ik hoop dat dit nog recht wordt gezet vanavond want wou toch mijn 5bestellingen tegen morgen.

We hebben voorheen grote zakken ingekocht bij de leverancier. Voor de actieperiode hebben we deze niet en zijn ook niet leverbaar zie ik.Even een vraagje, hadden jullie van die gold standard whey van ON geen grote tonnen van 4+kg?
Wellicht in de toekomst weer.Wat een mooie complimenten, super om te lezenEchte top winkel! Snelle levering, gratis pot pindakaas erbij, alles perfect verpakt en uitstekende kwaliteit! Iemand overigens ooit al pindakaaspoeder geprobeerd, is dat een beetje lekker? Kreeg er zo een pamfletje bij mijn bestelling en ziet er echt wel ideaal uit voor zo en 25 gram in mn musliyoghurt ombijt te gooien.

Nee, je bestelling is al reeds verstuurd. Hij is zelfs al opgehaald door de bezorgdienst. Je kan dan helaas geen 2e order zonder verzendkosten plaatsen. Je kan alleen een nieuwe order plaatsenBen mijn Walden Farms Caramel vergeten, als ik deze bestel kan deze dan nog bij mij bestelling gestopt worden? (zonder extra verzendkosten)