pinchy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie een idee wanneer de cissus van primaforce in poedervorm terug binnenkomt?![]()
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag en morgen in huis
Ralf

Dan heeft mijn collega het verkeerd opgevat. We proberen altijd mee te denken met de klant en het beste en snelste te doen. Soms loopt dat helaas even niet zoals het bedoeld is. Ons excuses hiervoor.Het probleem is dat ik niet gevraagd had die bestelling te annuleren want ik had voor die bestelling een korting van 12,38€ en als ik nu opnieuw moet bestellen heb ik die korting niet meer. En ik had niemand toestemming gegeven die order te annuleren, dan ging ik wel met een andere rekening betalen. Jullie doen dit zomaar en ik vind dit niet kunnen. Ik hoop dat dit wordt rechtgezet en ik men korting evenals nog krijg als ik opnieuw moet bestellen. En daar ik deze avond wegmoest had ik helemaal geen tijd meer dit te bestellen voor 22u aangezien ik nog geen antwoord had gekregen om de fout recht te zetten dus heb ik mijn bestelling nu ook al niet meer morgen ook.
Wil je mij het ordernummer + kortingscode even sturen? Dan regelen we dat voor je zodat het alsnog netjes opgelost word
Nee, op korte termijn verwachten we deze helaas niet meer terug.http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/probiotica/now-foods/probiotic-10-25-billion/?sqr=probiot&
krijgen jullie m nog op voorraad? groetjes.
Het probleem is inderdaad bekend, we werken er kei hard aan dat op te lossen. Met enkele weken hebben we een nieuwe site en dan is het ook mogelijk kortingscodes te combineren (behalve promotiekorting zoals bijv. 2,5% nav een review). Dan zal dit probleem zich ook niet meer voordoen!waar gieljaam tegenaan liep heb ik ook regelmatig, ik vul de code in, ga nog even terug op de site, en hup, de code werkt niet meer. Wat ik dan doe ik mailen naar bodyenfit, en krijg een nieuwe code, je moet soms wel 2x vragen.
Bedankt voor je complimenten. Dat word komende tijd heeeeerlijk douchen met de shower power heBestelling netjes ontvangen met een aantal extra's! Top zijn jullie![]()

Het is namelijk zo, dat wij achteraf geen betaalwijze kunnen veranderen. Dit omdat het doorkomt, we kunnen je dan geen betaalverzoek sturen. Het enige wat dan kan is de order annuleren. Je zal dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Als je dat voor 22.00 uur doet, heb je die morgen!Het probleem is dat ik niet gevraagd had die bestelling te annuleren want ik had voor die bestelling een korting van 12,38€ en als ik nu opnieuw moet bestellen heb ik die korting niet meer. En ik had niemand toestemming gegeven die order te annuleren, dan ging ik wel met een andere rekening betalen. Jullie doen dit zomaar en ik vind dit niet kunnen. Ik hoop dat dit wordt rechtgezet en ik men korting evenals nog krijg als ik opnieuw moet bestellen. En daar ik deze avond wegmoest had ik helemaal geen tijd meer dit te bestellen voor 22u aangezien ik nog geen antwoord had gekregen om de fout recht te zetten dus heb ik mijn bestelling nu ook al niet meer morgen ook.
Weer bestellingetje geplaatst, ben benieuwd naar de nieuwe whey smaken en de protene pannenkoeken! Uw ordernummer is: C2493219 Een keertje een extratje mag altijd![]()

Bedankt voor je complimenten. Dat word komende tijd heeeeerlijk douchen met de shower power he
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
He, ik kreeg laatst een proef sachet mee van whey perfection smaak; raspberry milkshake. Nu ik dit super lekker vond wou ik het gaan bestellen binnenkort maar helaas zie ik die niet terug in het assortiment, de vraag is ook of die binnenkort verkocht wordt! + wanneer krijgen jullie de nieuwe pre workout van Jay Cutler 'Legend' op voorraad? alvast bedankt, olumlan sucuk.
Hoeveel gram is een theelepel of eetlepel chlorella poeder? Dosering is me nog niet geheel duidelijk.
Dat is één theelepel. Chlorellapoeder heeft een sterke smaak en krachtige werking.
Vandaar dat je maar zo'n beetje nodig hebt.
Groet Lily
Dankjewel! Is dat dan 3 gram? Smaak maakt me niet uit. Op jullie website staat eetlepel ipv theelepel.
Hebben jullie een supp met een mix van selenium en vitamine e? En van Manganese, Vitamin B6, and Zinc (in combination)?