XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie een idee wanneer de cissus van primaforce in poedervorm terug binnenkomt? :angstig:

Het is namelijk zo, dat wij achteraf geen betaalwijze kunnen veranderen. Dit omdat het doorkomt, we kunnen je dan geen betaalverzoek sturen. Het enige wat dan kan is de order annuleren. Je zal dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Als je dat voor 22.00 uur doet, heb je die morgen! :)
Het probleem is dat ik niet gevraagd had die bestelling te annuleren want ik had voor die bestelling een korting van 12,38€ en als ik nu opnieuw moet bestellen heb ik die korting niet meer. En ik had niemand toestemming gegeven die order te annuleren, dan ging ik wel met een andere rekening betalen. Jullie doen dit zomaar en ik vind dit niet kunnen. Ik hoop dat dit wordt rechtgezet en ik men korting evenals nog krijg als ik opnieuw moet bestellen. En daar ik deze avond wegmoest had ik helemaal geen tijd meer dit te bestellen voor 22u aangezien ik nog geen antwoord had gekregen om de fout recht te zetten dus heb ik mijn bestelling nu ook al niet meer morgen ook.

waar gieljaam tegenaan liep heb ik ook regelmatig, ik vul de code in, ga nog even terug op de site, en hup, de code werkt niet meer. Wat ik dan doe ik mailen naar bodyenfit, en krijg een nieuwe code, je moet soms wel 2x vragen.

Het probleem is dat ik niet gevraagd had die bestelling te annuleren want ik had voor die bestelling een korting van 12,38€ en als ik nu opnieuw moet bestellen heb ik die korting niet meer. En ik had niemand toestemming gegeven die order te annuleren, dan ging ik wel met een andere rekening betalen. Jullie doen dit zomaar en ik vind dit niet kunnen. Ik hoop dat dit wordt rechtgezet en ik men korting evenals nog krijg als ik opnieuw moet bestellen. En daar ik deze avond wegmoest had ik helemaal geen tijd meer dit te bestellen voor 22u aangezien ik nog geen antwoord had gekregen om de fout recht te zetten dus heb ik mijn bestelling nu ook al niet meer morgen ook.
Dan heeft mijn collega het verkeerd opgevat. We proberen altijd mee te denken met de klant en het beste en snelste te doen. Soms loopt dat helaas even niet zoals het bedoeld is. Ons excuses hiervoor. :rolleyes:Wil je mij het ordernummer + kortingscode even sturen? Dan regelen we dat voor je zodat het alsnog netjes opgelost word:)
Nee, op korte termijn verwachten we deze helaas niet meer terug.
waar gieljaam tegenaan liep heb ik ook regelmatig, ik vul de code in, ga nog even terug op de site, en hup, de code werkt niet meer. Wat ik dan doe ik mailen naar bodyenfit, en krijg een nieuwe code, je moet soms wel 2x vragen.
Het probleem is inderdaad bekend, we werken er kei hard aan dat op te lossen. Met enkele weken hebben we een nieuwe site en dan is het ook mogelijk kortingscodes te combineren (behalve promotiekorting zoals bijv. 2,5% nav een review). Dan zal dit probleem zich ook niet meer voordoen!
Bestelling netjes ontvangen met een aantal extra's! Top zijn jullie :D
Bedankt voor je complimenten. Dat word komende tijd heeeeerlijk douchen met de shower power he:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Het is namelijk zo, dat wij achteraf geen betaalwijze kunnen veranderen. Dit omdat het doorkomt, we kunnen je dan geen betaalverzoek sturen. Het enige wat dan kan is de order annuleren. Je zal dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Als je dat voor 22.00 uur doet, heb je die morgen! :) Het probleem is dat ik niet gevraagd had die bestelling te annuleren want ik had voor die bestelling een korting van 12,38€ en als ik nu opnieuw moet bestellen heb ik die korting niet meer. En ik had niemand toestemming gegeven die order te annuleren, dan ging ik wel met een andere rekening betalen. Jullie doen dit zomaar en ik vind dit niet kunnen. Ik hoop dat dit wordt rechtgezet en ik men korting evenals nog krijg als ik opnieuw moet bestellen. En daar ik deze avond wegmoest had ik helemaal geen tijd meer dit te bestellen voor 22u aangezien ik nog geen antwoord had gekregen om de fout recht te zetten dus heb ik mijn bestelling nu ook al niet meer morgen ook.

Excuses voor de late reactie. Als je ons even een privé bericht stuurt met daarin je email-adres, dan kan ik je een kortingscode sturen.

Groet Lily

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

8 spetterende weekaanbiedingen geldig tot 17 oktober!
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.25!

Multi Men
Maandverpakking voor 2.90!

Gold Standard Whey
5LB voor 44.50!

Pindapasta Crunchy
500 gram voor 2.25!

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!
240 capsules voor 7.90!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Dominate
180 capsules voor 29.90!

Weer bestellingetje geplaatst, ben benieuwd naar de nieuwe whey smaken en de protene pannenkoeken!

Uw ordernummer is: C2493219

Een keertje een extratje mag altijd ;)

Weer bestellingetje geplaatst, ben benieuwd naar de nieuwe whey smaken en de protene pannenkoeken! Uw ordernummer is: C2493219 Een keertje een extratje mag altijd ;)

Hee. Bedankt voor de bestelling. Heb een extra'tje erbij gedaan. Hopelijk komt dit door het bestelsysteem.
Echt handig dat je de Whey Perfection variety pack heb gekozen met de nieuwe smaken. zit je niet aan zo'n grote verpakking vast als je de nieuwe smaken niet lekker vind.

Fijn weekend!

Groet Lily

Shampoo srs? :roflol:

He,

ik kreeg laatst een proef sachet mee van whey perfection smaak; raspberry milkshake.
Nu ik dit super lekker vond wou ik het gaan bestellen binnenkort maar helaas zie ik die niet terug in het assortiment, de vraag is ook of die binnenkort verkocht wordt!

+ wanneer krijgen jullie de nieuwe pre workout van Jay Cutler 'Legend' op voorraad?

alvast bedankt,

olumlan sucuk.

He, ik kreeg laatst een proef sachet mee van whey perfection smaak; raspberry milkshake. Nu ik dit super lekker vond wou ik het gaan bestellen binnenkort maar helaas zie ik die niet terug in het assortiment, de vraag is ook of die binnenkort verkocht wordt! + wanneer krijgen jullie de nieuwe pre workout van Jay Cutler 'Legend' op voorraad? alvast bedankt, olumlan sucuk.

Hallo,

Altijd leuk om te horen dat een product goed in de smaak is gevallen!!
De smaak raspberry is gewoon frambozen milkshake bij de Whey Perfection.
Wanneer we de nieuwe pre-workout beschikbaar is durf ik je niet te zeggen. Zal dit moeten navragen bij de afdeling inkoop.

Maandag hoor je hier meer van.

FIjn weekend!

Groet Lily

Hoeveel gram is een theelepel of eetlepel chlorella poeder?
Dosering is me nog niet geheel duidelijk.

Hoeveel gram is een theelepel of eetlepel chlorella poeder? Dosering is me nog niet geheel duidelijk.

Dat is één theelepel. Chlorellapoeder heeft een sterke smaak en krachtige werking.
Vandaar dat je maar zo'n beetje nodig hebt.

Groet Lily

C2494241
Shampoo zou welkom zijn.:o

Hebben jullie een supp met een mix van selenium en vitamine e?

En van Manganese, Vitamin B6, and Zinc (in combination)?

Dankjewel! Is dat dan 3 gram? Smaak maakt me niet uit. Op jullie website staat eetlepel ipv theelepel.

Klopt. En op het label staat theelepels. Zullen we dit even aanpassen. Bedankt voor de tip!!

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Hebben jullie een supp met een mix van selenium en vitamine e? En van Manganese, Vitamin B6, and Zinc (in combination)?

Goedenavond!

In principe niet in deze combinatie. De Multi Men bevat wel alle vitamines die jij benoemd en nog veel meer!

Groet Lily

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

C2494241 Shampoo zou welkom zijn.:o

Haha ik ruik je nog niet anders ;)

Ik zal zien wat ik voor je kan doen!

Groet Lily

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven