XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe komt het dat B5 van Now foods plots 3 duurder is geworden? Dat is een stijging van bijna de helft van de vorige prijs.

Hoe komt het dat B5 van Now foods plots 3 duurder is geworden? Dat is een stijging van bijna de helft van de vorige prijs.
Dit heeft te maken dat Nederland een importeur heeft van Now Foods. Alle producten dienen nu daar ingekocht te worden in plaats van dat we het zelf mogen importeren uit de VS. Waardoor we niet meer zelf de prijzen mogen bepalen. Dit betekend voor veel Now Foods producten dat er een prijsstijgijg aankomt of uit het assortiment gaat als het niet leverbaar is in Nederland. Uiteraard zorgen we er nog steeds voor dat we in Nederland de scherpste prijs aanbieden :)

Ralf

Dag body en fit, ik had van jullie eigen merk zo'n fijne pot met capsules met een combi van vitamine d3 + visolie. Komen die nog op voorraad?

Dag body en fit, ik had van jullie eigen merk zo'n fijne pot met capsules met een combi van vitamine d3 + visolie. Komen die nog op voorraad?
De combinatie Omega + D3 komt niet meer terug. We hebben nu kleine en voordelige verpakkingen hiervoor :)

Ralf

hoeveel gram whey zit er eigenlijk in die variatie box met nieuwe smaken ?

C2497066 verzenden jullie vanavond nog (A) ?

weer een flinke bestelling geplaatst :) C2497330, maak er iets mooi van ;)

C2497066 verzenden jullie vanavond nog (A) ?
Bedankt voor je bestelling. Wanneer je op zondagavond een bestelling bij ons plaatst, verzenden wij deze vandaag en ontvang je deze morgen. Dus morgen in huis :)
weer een flinke bestelling geplaatst :) C2497330, maak er iets mooi van ;)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag en zorgen dat je deze morgen ontvangt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:31 ----------

8 spetterende weekaanbiedingen geldig tot 17 oktober!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.25!

Multi Men
Maandverpakking voor 2.90!

Gold Standard Whey
5LB voor 44.50!

Pindapasta Crunchy
500 gram voor 2.25!

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!
240 capsules voor 7.90!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Dominate
180 capsules voor 29.90!

Krijg net een mail dat er nieuwe dingen aan de kortingsmarathon zijn toegevoegd, leuk ff kijken!

En dan bestellen, ff rustig kijken dat ik niet weer wat vergeet :P

Net m'n verpakking open gemaakt van NitroTech (Van de actie 15,- vanwege korte THT) Alleen tot mijn verbazing zat er in de scoop een lange witte haar, athans daar leek het op. Heb eventueel foto gemaakt indien gewenst. Verder heb ik de whey gewoon gebruikt, en was ook gewoon prima. Ga niet dood van een haartje, maar vond het eerder apart dat zoiets in een pot terecht komt tijdens de productie (neem ik aan?)

Bij de vorige bestellingen was ik wat vergeten.
Dan doen we nog maar een bestelling: C2498379

Misschien nog iets leuks voor erbij?

Thnx

Ik kreeg zaterdag de Twister Power Mixer binnen, maar het ding had nogal veel moeite met 250ml melk met 1 scoop total protein, het geheel werd nogal erg klonterig.

Net m'n verpakking open gemaakt van NitroTech (Van de actie 15,- vanwege korte THT) Alleen tot mijn verbazing zat er in de scoop een lange witte haar, athans daar leek het op. Heb eventueel foto gemaakt indien gewenst. Verder heb ik de whey gewoon gebruikt, en was ook gewoon prima. Ga niet dood van een haartje, maar vond het eerder apart dat zoiets in een pot terecht komt tijdens de productie (neem ik aan?)
Dat hoort zeker niet zo, ons excuses hiervoor.:rolleyes: Ik vermoed dat het bij de productie gekomen is, maar ook dan mag het niet gebeuren natuurlijk. Als je ons een privébericht met de foto wilt sturen, dan kijken we er na voor je :)
Bij de vorige bestellingen was ik wat vergeten.
Dan doen we nog maar een bestelling: C2498379

Misschien nog iets leuks voor erbij?

Thnx
Bedankt voor je bestelling. Gaan we direct mee aan de slag en zorgen dat je het morgen hebt :) Ik heb er iets extra's voor je bij gestopt!
Ik kreeg zaterdag de Twister Power Mixer binnen, maar het ding had nogal veel moeite met 250ml melk met 1 scoop total protein, het geheel werd nogal erg klonterig.
De Twister Power Mixer is inderdaad een krachtige mixer, maar een plantaardig eiwit wil nooit altijd geheel oplossen. Vandaar het voor kan komen je hierbij niet altijd superfijne shakes hebt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Korting Marathon
Superfood Muesli
500 gram voor 2.69!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 2.25!

Assault
30 servings voor 19.90!

Ordernr. C2497993 ; bestelling nr. zoveel. :D

Even een vraag over de Whey Perfection ;
Wilde graag de grootste verpakking bestellen, maar klopt het dat het niet meer mogelijk is deze te bestellen?? Deze pakte bij mij niet vanmorgen in het wagentje en dus toch maar weer de kleinere variant besteld.
Kon ook niet meer wachten, want de huidige pot is na vandaag alweer leeg, perfecte combi samen met de oat om heerlijke pannenkoeken mee te bakken :meal: :zuip:

Verder helemaal tevreden over de produkten en snelle leveringen van B&F, TOP! ;)

C2498705

zo heb alles denk ik :)

Wat leuks erbij is altijd leuk, word ik altijd vrolijk van :) :)

Ordernr. C2497993 ; bestelling nr. zoveel. :D

Even een vraag over de Whey Perfection ;
Wilde graag de grootste verpakking bestellen, maar klopt het dat het niet meer mogelijk is deze te bestellen?? Deze pakte bij mij niet vanmorgen in het wagentje en dus toch maar weer de kleinere variant besteld.
Kon ook niet meer wachten, want de huidige pot is na vandaag alweer leeg, perfecte combi samen met de oat om heerlijke pannenkoeken mee te bakken :meal: :zuip:

Verder helemaal tevreden over de produkten en snelle leveringen van B&F, TOP! ;)
Bedankt voor je bestelling. Hij is al reeds verzameld, morgen in huis :thumbs: Je kan wel 20 emmers Whey Perfection bestellen hoor. Dat moet gewoon lukken :) Wellicht dat een bepaalde smaak die jij wilde er niet tussen staat. Dat is inderdaad wel mogelijk.

Wel vreemd dan, het lukte mij tot vervelens toe niet de 4540 grams verpakking te bestellen (Vanille), deze werd simpelweg niet gedeponeerd in het winkelwagentje.
Verder geen ramp hoor, ik zal dan gewoon weer eerder moeten bestellen. ;)

Daarnaast ook maar weer eens een PWO's besteld.... ik begin te merken dat mijn leeftijd parten begint te spelen mbt herstel. Ik hoop dat het iets toevoegt daaraan....

Bedankt weer voor de snelle verzending!

Wel vreemd dan, het lukte mij tot vervelens toe niet de 4540 grams verpakking te bestellen (Vanille), deze werd simpelweg niet gedeponeerd in het winkelwagentje.
Verder geen ramp hoor, ik zal dan gewoon weer eerder moeten bestellen. ;)

Daarnaast ook maar weer eens een PWO's besteld.... ik begin te merken dat mijn leeftijd parten begint te spelen mbt herstel. Ik hoop dat het iets toevoegt daaraan....

Bedankt weer voor de snelle verzending!

Inderdaad vreemd. Ik zal het even doorgeven aan mijn collega's die over de website gaan. Die zullen er even naar kijken. Ik denk dat het een kleine storing is geweest, maar een check kan natuurlijk geen kwaad :D

Bedankt voor je bestelling en geniet ervan! :)

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven