Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zegt de track en trace code dan als ik de site dit weekend bezocht wordt op 13oktober geleverd (gisteren dus) En misschien een idee dit in grote letters bij jullie claim te plaatsen. Heb zo wel extra geld uitgegeven om achteraf te ontdekken dat het geen waar was. Sorry maar op den duur doen jullie excuses me niet veel meer.

Dit is inderdaad niet de bedoeling! Ik zal het doorspelen aan mijn collega's ;)
Zou je, je ordernummer kunnen geven? Dan check ik de status van je laatste bestelling.

Bart

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

8 spetterende weekaanbiedingen geldig tot 17 oktober!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.25!

Multi Men
Maandverpakking voor 2.90!

Gold Standard Whey
5LB voor 44.50!

Pindapasta Crunchy
500 gram voor 2.25!

Magnificent
2100 gram voor 19.25!

Omega 3-6-9
60 capsules voor 2.49!
240 capsules voor 7.90!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Dominate
180 capsules voor 29.90!

Dit is inderdaad niet de bedoeling! Ik zal het doorspelen aan mijn collega's ;) Zou je, je ordernummer kunnen geven? Dan check ik de status van je laatste bestelling. Bart
C2494856
C2494873
C2494865
Dat jullie dit controleren levert mij nu achteraf ook niet veel meer op.

Dit is inderdaad niet de bedoeling! Ik zal het doorspelen aan mijn collega's ;) Zou je, je ordernummer kunnen geven? Dan check ik de status van je laatste bestelling. Bart
C2494856
C2494873
C2494865
Dat jullie dit controleren levert mij nu achteraf ook niet veel meer op.

Je laatste order wordt inderdaad vandaag bij je thuis aangeboden. Excuses voor de vertraging en ik hoop (en ga er wel vanuit) dat je kunt genieten van je bestelling!
In ieder geval bedankt voor je bestelling en we zien je volgende bestelling graag tegemoet :)

Bart

Waarom zegt de track en trace code dan als ik de site dit weekend bezocht wordt op 13oktober geleverd (gisteren dus) En misschien een idee dit in grote letters bij jullie claim te plaatsen. Heb zo wel extra geld uitgegeven om achteraf te ontdekken dat het geen waar was. Sorry maar op den duur doen jullie excuses me niet veel meer.

moet je niet in dat apenland gaan wonen. je besteld bij een nederlandse website, snap je toch zelf ook wel dat zodra je naar het buitenland gaat shippen dat er altijd vertraging in kan zitten?

Mijn bestelling die zaterdag geplaatst was komt ook pas vandaag aan, denk ik storing bij de post ofso ;) Is eerste keer dat de bestelling wat later is ;)

Mijn bestelling die zaterdag geplaatst was komt ook pas vandaag aan, denk ik storing bij de post ofso ;) Is eerste keer dat de bestelling wat later is ;)

Het is niet de bedoeling natuurlijk, maar helaas is het soms niet anders. We zijn afhankelijk van verschillende factoren en bedrijven, waardoor er af en toe vertraging op kan worden gelopen. Bedankt voor je begrip :)

Bart

In de kleinere dorpen worden op maandag meestal geen pakketten bezorgd. Bij ons is dat in ieder geval zo...

Vanochtend na de training het pakket opgehaald. Perfect in orde, niets op aan te merken!
Meteen even een schep Perfect Muscle Shake (cookies & cream) genuttigd en damn, legit spul!
Wederom bedankt, zeer tevreden aan deze kant :D

Uw ordernummer is: C2503858

Super dat je gestemd hebt! Bij je volgende bestelling mag je wel even een berichtje doen, maken we er een mooi pakketje van :)

Bart

Bij deze de bestelling [emoji16]

Uw ordernummer is: C2503858

Super dat je gestemd hebt! Bij je volgende bestelling mag je wel even een berichtje doen, maken we er een mooi pakketje van :)

Bart

Bij deze de bestelling [emoji16]

Bedankt voor je bestelling! Zoals beloofd heb ik er wat moois van gemaakt :D
Je hebt je pakketje morgen in huis :)

Bart

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

In de kleinere dorpen worden op maandag meestal geen pakketten bezorgd. Bij ons is dat in ieder geval zo...

Vanochtend na de training het pakket opgehaald. Perfect in orde, niets op aan te merken!
Meteen even een schep Perfect Muscle Shake (cookies & cream) genuttigd en damn, legit spul!
Wederom bedankt, zeer tevreden aan deze kant :D

Goed om te lezen dat je een tevreden klant bent! Keep up the good vibe :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Wij zoeken Body & Fit fans die ons helpen de "Website van het Jaar" te worden!

Verdienen wij jouw stem? Stem snel via: http://bodyenf.it/websitevanhetjaar2014
5wifjn.png

Ik heb een vraagje als vaste klant, net een order van bijna 200 euro besteld alleen wil mijn vriendin graag die roze shaker als cadeau. had de wrist straps gekozen. Kan dit nog aangepast worden?

Mijn ordernummer is C2504242

Ik heb een vraagje als vaste klant, net een order van bijna 200 euro besteld alleen wil mijn vriendin graag die roze shaker als cadeau. had de wrist straps gekozen. Kan dit nog aangepast worden?

Mijn ordernummer is C2504242
Bedankt voor je bestelling! Je bestelling zit al in de verzamelroute, maar vlieg even door het magazijn heen voor je:D Ik kan niets beloven, maar ga mijn best doen!

Ralf

ok thanks Ralf :)

Krijgen de stemmers nog steeds een kortingscode van 10%?

Ik dacht eens gelezen te hebben dat je bij het stemmen op b&f een kortingscode kreeg van 10% die 24 of 48uur geldig was.

Oh niks gezien had wel gestemt

Het is nu weer duidelijk:D De actie van de 2,50 euro korting is reeds afgelopen. Dit hadden we opgezet toen het geïntroduceerd is. Als je nu stemt, waarderen we dat natuurlijk ook enorm:)

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Korting Marathon
Superfood Muesli
500 gram voor 2.69!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 2.25!

Assault
30 servings voor 19.90!

Status