Prestigio
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 189
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C2505001
Zou daar in plaats van het Salade-shaker cadeau een Whey Perfection of Smart Protein sachet bij gedaan kunnen worden (twee mag natuurlijk ook)?

Excuses brengen me dus niet veel, volgens het statuut is het dus vandaag niet afgeleverd. Ik ga van dinsdag tot vrijdag naar school tot 18u waardoor ik enkel de aandag mijn pakket kon ontvangen waarvoor ik dan ook extra met Visa betaald heb. Wanneer zal ik het nu kunnen ontvangen want mijn buren zijn geen optie. Ik hoop dat ik ipv excuses een oplossing krijg deze keer.Je laatste order wordt inderdaad vandaag bij je thuis aangeboden. Excuses voor de vertraging en ik hoop (en ga er wel vanuit) dat je kunt genieten van je bestelling! In ieder geval bedankt voor je bestelling en we zien je volgende bestelling graag tegemoetBart
Excuses brengen me dus niet veel, volgens het statuut is het dus vandaag niet afgeleverd. Ik ga van dinsdag tot vrijdag naar school tot 18u waardoor ik enkel de aandag mijn pakket kon ontvangen waarvoor ik dan ook extra met Visa betaald heb. Wanneer zal ik het nu kunnen ontvangen want mijn buren zijn geen optie. Ik hoop dat ik ipv excuses een oplossing krijg deze keer.
Het pakketje is vandaag bij je aangeboden, maar je was niet thuis. Morgen zal het pakketje opnieuw bij je aangeboden worden. Mocht je niet in staat zijn het pakketje aan te kunnen nemen, dan kun je deze (na twee dagen) afhalen bij een afhaalpunt bij je in de buurt
Bart
---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------
Bedankt voor je bestelling, enjoy!
Bart
We hebben er nu natuurlijk wel een aantal extra bij gedaan om de KOrting Marathon aantrekkelijk te maken. Een aantal producten zullen de normale prijs weer krijgen en een aantal producten zullen weer terug keren in de sale.Zijn alle producten van de korting marathon over 2 dagen weer voor de normale prijs? Of blijven ze in de sale categorie?
Het pakketje is vandaag bij je aangeboden, maar je was niet thuis. Morgen zal het pakketje opnieuw bij je aangeboden worden. Mocht je niet in staat zijn het pakketje aan te kunnen nemen, dan kun je deze (na twee dagen) afhalen bij een afhaalpunt bij je in de buurtBart
Ja zeer handig. Ik ben hiermee eigenlijk niet mee tevreden. Daarvoor had ik niet extra betaald.
We begrijpen dat je daarover ontevreden bent. Echter staat op onze site duidelijk aangegeven wanneer je op werkdagen voor 22.00 uur besteld, de volgende in huis. Dat betekent dat als je in het weekend besteld, deze de eerst volgende werkdag verstuurd wordt. In dit geval maandag opgehaald en dinsdag geleverdHet pakketje is vandaag bij je aangeboden, maar je was niet thuis. Morgen zal het pakketje opnieuw bij je aangeboden worden. Mocht je niet in staat zijn het pakketje aan te kunnen nemen, dan kun je deze (na twee dagen) afhalen bij een afhaalpunt bij je in de buurtBart
Ja zeer handig. Ik ben hiermee eigenlijk niet mee tevreden. Daarvoor had ik niet extra betaald.
Ralf
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. We werken aan betere verpakkingen, dus in de toekomst zal het niet weer voorvallen. Wil je mij in een privébericht een foto + ordernummer sturen? Dan pakken we het direct op!bestelling netjes optijd ontvangen, maar een van die potten speltmeel was kapot :s
Hallo b&f
Ik heb een leuke shirt gezien op jullie site maar het probleem is hij is er alleen nog in maat S sommige van mijn kleren zijn M maar S heb ik ook.
Als ik deze nou bestel en hij past niet kan ik m dan terugsturen of kan dat dan niet meer ?
Hoor t graag van jullie.
Je kan bij ons gerust kleren passen en daarna mag je ze terug sturen. Ze dienen dan alleen gepast te zijn en niet gedragen etc. Spreekt natuurlijk voor zichHallo b&f
Ik heb een leuke shirt gezien op jullie site maar het probleem is hij is er alleen nog in maat S sommige van mijn kleren zijn M maar S heb ik ook.
Als ik deze nou bestel en hij past niet kan ik m dan terugsturen of kan dat dan niet meer ?
Hoor t graag van jullie.
Ik moet erbij vermelden het retourneren van zulke producten op eigen kosten gaat.
Over de Whey Perfection, mag je altijd een review schrijven. Het is niet voor niets onze Nr1 verkochte eiwitDe 3 nieuwe whey smaken gister aangekomen, als iemand nog twijfelt wil ik wel een reviewtje geven

De 3 nieuwe whey smaken gister aangekomen, als iemand nog twijfelt wil ik wel een reviewtje geven