XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die nieuwe repen lijken mij wel lekker maar die prijs is natuurlijk niet te doen voor 45g, is er geen manier om dat naar beneden te brengen (bv. door verpakkingen van 24 ofzo)?

Die nieuwe repen lijken mij wel lekker maar die prijs is natuurlijk niet te doen voor 45g, is er geen manier om dat naar beneden te brengen (bv. door verpakkingen van 24 ofzo)?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. De leverancier geeft van dit merk een adviesprijs mee. Deze dienen we te hanteren:rolleyes: Sorry!

Ralf

vallen de maten van de Dedicated Nutrition shirts groot uit ?

Zo als bedankje voor die fantastische levering de vorige keer heb ik een vriendin van kamp laten overlopen en daarvoor ga ik straks even een bestellingetje plaatsten :D Vraagje overigens, wanneer zou de taurine in poedervorm weer beschikbaar zijn?

Hoi Lawyerbro,

De Taurine in poedervorm komt voorlopig niet terug in onze webshop. Beter kun je dus de tabletten kiezen om te bestellen.

Groet Lily

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

vallen de maten van de Dedicated Nutrition shirts groot uit ?

Het zijn Europese maten, ze vallen niet opvallend groot of klein uit. Je kunt je gebruikelijke kledingmaat aanhouden :)

Bart

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

3x peanutbutter, brownie en vanilla ice, €7.50 kost ie meen ik

Over 4-6 weken zijn de sachets van de nieuwe smaken weer voorradig.
Waarschijnlijk komen deze nieuwe smaken niet alleen weer in een box.
Wel zitten we eraan te denken om een smakenbox voor de winter te maken.
Hier zullen dan ook niet de nieuwe smaken in komen.

Groet Lily

C2523618 Maak er wat moois van mannen ;);) :rolleyes:

Komt die sportbh van muscle pharm nog op voorraad? Of andere mp goodies voor vrouwen? Misschien wat leuks van fitmiss :o

Komt die sportbh van muscle pharm nog op voorraad? Of andere mp goodies voor vrouwen? Misschien wat leuks van fitmiss :o

Het huidige assortiment is voorlopig hetgeen wat we kunnen aanbieden :) Wellicht dat er in de nabije (toekomst) meerdere artikelen (voor vrouwen) bij komen, maar ik kan niks beloven :D

Bart

Met al die aanbiedingen tegenwoordig :) hoppa nieuwe bestelling C2524450
Mocht je hem ergens tegenkomen op de inpaktafel mag er altijd wat leuks bij

Thanks guys :)

Komt de Whey Perfection - nieuwe smaken box nog terug in voorraad?

Niet meer van toepassing

Laatst bewerkt:
Ff een probleem wat me niet zo aan staat. Pakketje is in orde hier aan gekomen. Alleen nu bekijk ik de olijfolie van PAM even. En ik heb de extra virgin olijf olie gekregen. Terwijl op de site staat van; voor het bakken/braden en grillen van vlees.

Hier heb ik dus helemaal niets aan want wou het gebruiken om te bakken.

Als ik het goed begrijp klopt je bestelling wel, maar heb je de verkeerde PAM besteld?
Je mag me wel even een PM sturen, kijken we er even naar :)

Bart

Ben benieuwd naar die Oh Yeah repen. Leuk prijsje in ieder geval, dus maar 2 dozen besteld.

Maar volgens mij gaat er iets niet goed met mijn bestelling. Geld is wel betaald via IDeal, maar geen bevestiging van B&F van bestelling/bestelnummer.... :O

Ik heb wel een bevestiging van de bank.

Top, we gaan er naar kijken!:cool:
Ben benieuwd naar die Oh Yeah repen. Leuk prijsje in ieder geval, dus maar 2 dozen besteld.

Maar volgens mij gaat er iets niet goed met mijn bestelling. Geld is wel betaald via IDeal, maar geen bevestiging van B&F van bestelling/bestelnummer.... :O

Ik heb wel een bevestiging van de bank.
De Oh Yeah Bars kun je voor deze prijs ook zeker niet laten liggen:D Bedankt voor je bestelling, gaan we mee aan de slag en morgen leveren. Ik ga het voor de zekerheid even checken voor je :) Wil je mij in een privbericht jouw opgegeven adresgegevens + emailadres (!) sturen? Dan gaan we er direct achteraan!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Wanneer we de 3000e pagina in dit topic halen gaan jullie dit toch wel zeker vieren met een vette dbb actie of loting?:rolleyes::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven