XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
enig idee wanneer de taurine in poedervorm en Ashwaganda in poedervorm weer binnen zijn, ik wacht op die 2 om weer een mooie bestelling te plaatsen :D

De nieuwe weekaanbiedingen geldig tot 23-10!
Oh Yeah Bar Good Grab - Toffee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Per Box 12 bars voor 8.50!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Fitness Meal
4400 gram voor 29.90!

Smart Protein
2000 gram voor 31.90!

Multi Women
Maandverpakking voor 2.90!

Natural Vitamine C
240 gram voor 4.50!

Perfect Burn
2 maand voor 15.50!

Premium Superfruit Mix
300 gram voor 6.90!

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Wanneer we de 3000e pagina in dit topic halen gaan jullie dit toch wel zeker vieren met een vette dbb actie of loting?:rolleyes::D
Haha, ik denk dat ik die vraag met 'nee' moet beantwoorden. Dit om gespam te voorkomen:D
enig idee wanneer de taurine in poedervorm en Ashwaganda in poedervorm weer binnen zijn, ik wacht op die 2 om weer een mooie bestelling te plaatsen :D
We hebben van beide op dit moment nog geen leverindicatie wanneer ze weer voorradig komen:rolleyes:

Net weer een bestelling gedaan. C2526791

maak er wat moois van!

Ralf,

Is het gebruikelijk dat er geen maatschepje bij Silk Amino's zit? Heb laatst 2 potjes besteld en in beiden ontbreekt een maatschepje. Sta nu elke keer 5 gram af te wegen met m'n weegschaaltje ;)

Ralf,

Is het gebruikelijk dat er geen maatschepje bij Silk Amino's zit? Heb laatst 2 potjes besteld en in beiden ontbreekt een maatschepje. Sta nu elke keer 5 gram af te wegen met m'n weegschaaltje ;)
als het goed is zou er in de Image Sports SAA's wel een maatschep. Ben je er al met een mes of vork door geweest? Anders is elke keer afwegen inderdaad de beste optie. Dan weet je zeker dat je goed zit.

Ralf

als het goed is zou er in de Image Sports SAA's wel een maatschep. Ben je er al met een mes of vork door geweest? Anders is elke keer afwegen inderdaad de beste optie. Dan weet je zeker dat je goed zit. Ralf

Ben er inderdaad met een lepel doorheen geweest! Vaak zit een maatschepje bedolven onder het poeder, dus dit doe ik eigenlijk altijd. Vond het al raad, maar klaarblijkelijk dus gewoon puur toeval!
Dacht ik meld het even ;)

Ben er inderdaad met een lepel doorheen geweest! Vaak zit een maatschepje bedolven onder het poeder, dus dit doe ik eigenlijk altijd. Vond het al raad, maar klaarblijkelijk dus gewoon puur toeval!
Dacht ik meld het even ;)
Goedemorgen Marvin. Geen probleem, dat kan natuurlijk altijd.:cool:

---------- Toegevoegd om 07:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

Korting Marathon
Superfood Muesli
500 gram voor 2.69!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 2.25!

Assault
30 servings voor 19.90!

Zojuist weer een bestelling geplaatst: C2528212.

Uw ordernummer is: C2528247.

Vrouwtje ook helemaal in haar nopjes met de prods van B&F tegenwoordig, dus de (bijna) wekelijkse bestelling maar weer geplaatst. Mocht er wat leuks over zijn op de inpaktafel laten we ons graag verrassen hoor. ;) Bedankt weer voor de snelle service!

Uw ordernummer is: C2528247.

Vrouwtje ook helemaal in haar nopjes met de prods van B&F tegenwoordig, dus de (bijna) wekelijkse bestelling maar weer geplaatst. Mocht er wat leuks over zijn op de inpaktafel laten we ons graag verrassen hoor. ;) Bedankt weer voor de snelle service!

Bedankt voor je bestelling, we gaan er wat moois van maken! Je hebt je pakketje morgen in huis :)
Keep up the good vibe :cool:

Bart

beste B&F,

Ik vind het niet kunnen dat jullie mij vandaag supplementen opstuurden met een vervaldatum van 9 november 2014.
Ik heb 2 potjes CLA besteld en deze zouden voor 4 maand moeten zijn. Dus ik kan maar 2 weken gebruik maken alvorens ze vervallen zijn? Beetje amateuristisch in mijn ogen :)

beste B&F,

Ik vind het niet kunnen dat jullie mij vandaag supplementen opstuurden met een vervaldatum van 9 november 2014.
Ik heb 2 potjes CLA besteld en deze zouden voor 4 maand moeten zijn. Dus ik kan maar 2 weken gebruik maken alvorens ze vervallen zijn? Beetje amateuristisch in mijn ogen :)
Dat is alles behalve professioneel. Dat gaan we direct oppakken en naar kijken. De producten die wij aanbieden hebben altijd een goede THT (minimaal 1 jaar) tenzij anders aangegeven. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan kijken we direct naar een goede en professionele oplossing;)

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Push 10
bannerpush10.jpg

Kenmerken Push 10:
- Pre-workout Powerhouse, no stims needed!
- 100% vrij van stimulanten
- Bevat GEEN creatine
- Direct 10.5% toename in spierkracht
- 21% toename in uithoudingsvermogen van spieren
- GAKIC® complex covered by patent#6,100,287
- Vrij van onveilige ingrediënten

Anabolic Halo
All-In-One Lean Muscle Shake:
1. Vervangt je eiwitshake, 40 gram eiwit!
2. Vervangt je herstelshake
3. Bevat 5 gram creatine
4. Volledige electrolyten aanvulling
5. Bevat alle aminozuren
6. Volle dosis Glutamine
8. Volle dosis BCAA's

PM verstuurd :)

wou net zma gaan bestellen is hij uit de sale gehaald....

Nooit te lang wachten met bestellen wanneer je een leuke actie ziet :D
We zien je volgende bestelling graag verschijnen, maken we er weer iets moois van :)

Bart

Uh zat een tijd verschil tussen van rond de 10 min , heb toch maar die andere zma gehaald van iforce nutrion die was ook in de aanbieding.
Ik heb ook een vraag over ZMA van iforce nutrion: waarom mag je geen zuivel producten en eiwitshakes op hetzelfde tijdstip nemen als Tested ZMA?

Inmiddels al bekend wanneer de redline whiteheat precies weer binnen is? Blijft deze ook op 18 euro? Echt geen geld voor zo'n PWO!

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Uh zat een tijd verschil tussen van rond de 10 min , heb toch maar die andere zma gehaald van iforce nutrion die was ook in de aanbieding.
Ik heb ook een vraag over ZMA van iforce nutrion: waarom mag je geen zuivel producten en eiwitshakes op hetzelfde tijdstip nemen als Tested ZMA?

Als je lichaam zowel calcium als zink tegelijk binnenkrijgt zal het de voorkeur geven aan calcium waardoor de opname van zink minder is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven