Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels al bekend wanneer de redline whiteheat precies weer binnen is? Blijft deze ook op 18 euro? Echt geen geld voor zo'n PWO!

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Als je lichaam zowel calcium als zink tegelijk binnenkrijgt zal het de voorkeur geven aan calcium waardoor de opname van zink minder is.

oke duidelijk

Inmiddels al bekend wanneer de redline whiteheat precies weer binnen is? Blijft deze ook op 18 euro? Echt geen geld voor zo'n PWO!

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Als je lichaam zowel calcium als zink tegelijk binnenkrijgt zal het de voorkeur geven aan calcium waardoor de opname van zink minder is.

Deze komt over ongeveer 4 weken weer binnen, nog even geduld dus ;)
Over de prijs kan ik nog niks zeggen, wanneer ik meer weet hoor je dat direct van me! :)

Bart

mijn bestelling aangekomen in een puinhoop, dit is de eerste keer dat dit is gebeurd met mij

IMG_0372.JPG

IMG_0373.JPG

Leuke verrassing net!:D
mcacex.jpg

Sample van Ulift binnen, thanks !! :) binnenkort proberen, ben benieuwd

Vanmorgen om 9:30 een email naar jullie gestuurd over onjuiste eerdere email aan mij (om 3:30!) dat de Whey Perfection - nieuwe smaken box weer beschikbaar is.
Ik zou zo spoedig mogelijk antwoord krijgen (persoonlijk contactnummer is 84591) maar heb nog niets gehoord of gezien. Druk?

Vanmorgen om 9:30 een email naar jullie gestuurd over onjuiste eerdere email aan mij (om 3:30!) dat de Whey Perfection - nieuwe smaken box weer beschikbaar is.
Ik zou zo spoedig mogelijk antwoord krijgen (persoonlijk contactnummer is 84591) maar heb nog niets gehoord of gezien. Druk?
Wanneer je per email contact met ons op neemt, streven we er na om binnen 24 uur altijd een antwoord op je bericht te geven. Ik reken erop dat je vanavond, anders morgenochtend een antwoord van mijn collega zult ontvangen :)

Ralf

Een extraatje is altijd welkom: C2531731
heb 'm expres pas na 10 uu verzonden omdat ik morgen niet thuis ben, doe maar rustig aan :)

waarom krijg ik niet zo'n sample ban die PWO ???

Lieve Body en Fitshop

De powerliftriem van jullie

http://www.bodyenfitshop.nl/fitness...est-Body-Sportsware/powerlift-riem/?sqr=belt&

Valt die klein/groot uit? Met een taille van 83cm zit ik dus nog te wikken en wegen, M of L. Enig advies hoe de riem uitvalt?

Groet Steensteen

Ik zou gewoon voor de L gaan, kan je nog in groeien en hij zal je makkelijk passen. Genoeg mensen die met mij trainen die hem wel eens lenen die een veel smallere taille dan mij hebben en hem met gemak passen

Heb die sample ook nog niet binnen, vol ongeduld aan het afwachten om er eens van te proeven ;-)

Wil terug een vooraad Muscle Protect aanleggen maar vroeg me af of BCAA, Glutamine en Leucine niet beter is?

Ik drink nu 2,5 scoops MP (Lemon) op 1,5L water tijdens de training, en dit smaakt echt super goed!
Smaakt BCAA, Glutamine en Leucine ook goed?

Komt er geen weekdeal aan met deze producten? Zou er nl een paar dozen van kopen ;-).

Gistermiddag net de sample van Ulift binnengekregen en 's avonds had ik de perfecte training om deze uit te proberen, namelijk legday.
Ulift smaakte totaal niet naar elke andere pre-workout (dat is positief, want de meeste pre-workouts die ik gehad heb waren uitermate ranzig) dat ik me afvroeg of het wel een pre-workout was, maar ik heb een erg goeie training gehad met goeie focus en pomp, zonder crash of extreem opgejaagd gevoel, dus wat mij betreft ga ik hier mee verder.

Gistermiddag net de sample van Ulift binnengekregen en 's avonds had ik de perfecte training om deze uit te proberen, namelijk legday.
Ulift smaakte totaal niet naar elke andere pre-workout (dat is positief, want de meeste pre-workouts die ik gehad heb waren uitermate ranzig) dat ik me afvroeg of het wel een pre-workout was, maar ik heb een erg goeie training gehad met goeie focus en pomp, zonder crash of extreem opgejaagd gevoel, dus wat mij betreft ga ik hier mee verder.
Heb hem ook gister binnen gekregen. Ben zeer benieuwd, maar bewaar ehm tot na mijn vakantie...:o

Een extraatje is altijd welkom: C2531731
heb 'm expres pas na 10 uu verzonden omdat ik morgen niet thuis ben, doe maar rustig aan :)
Bedankt voor je bestelling. Hij is vanochtend door mijn collega's verwerkt en staat klaar voor verzending. Morgen in huis :)
Lieve Body en Fitshop

De powerliftriem van jullie

http://www.bodyenfitshop.nl/fitness...est-Body-Sportsware/powerlift-riem/?sqr=belt&

Valt die klein/groot uit? Met een taille van 83cm zit ik dus nog te wikken en wegen, M of L. Enig advies hoe de riem uitvalt?

Groet Steensteen
De riemen vallen doorgaans iets groter uit, dit omdat je ze enorm strak aantrekt natuurlijk. Ik zou voor een L gaan, dan weet je zeker dat het past.
waarom krijg ik niet zo'n sample ban die PWO ???
De Ulift samples waren op inschrijving weggegeven. Iedereen kon zich via een inschrijfveld op onze site opgeven. :)
Heb die sample ook nog niet binnen, vol ongeduld aan het afwachten om er eens van te proeven ;-)
Alle samples zijn vrijdag opgehaald en zullen gisteren of vandaag uitgeleverd worden :) België kan een dag langer duren, dus sowieso deze week:cool:
Wil terug een vooraad Muscle Protect aanleggen maar vroeg me af of BCAA, Glutamine en Leucine niet beter is?

Ik drink nu 2,5 scoops MP (Lemon) op 1,5L water tijdens de training, en dit smaakt echt super goed!
Smaakt BCAA, Glutamine en Leucine ook goed?

Komt er geen weekdeal aan met deze producten? Zou er nl een paar dozen van kopen ;-).
De Muscle Protect is absoluut dé keus voor tijdens de training. Door toevoegingen van extra ingrediënten heb je optimaal herstel en blijven je lichaam zoveel mogelijk anabool. BCAA, Glutamine en extra Leucine is inderdaad een alternatief, maar in mijn ogen een mindere smaak. Beide producten komen af en toe in de aanbieding of sale, dus houd onze site in de gaten (of de fora natuurlijk).
Bedankt voor je complimenten. Ulift is zeker een hele goede pre-workout. Er zitten geen gekke stoffen in en de formule is bekent, een goede energie, pomp, focus zijn wel dingen die er zeker bij passen. Ik gebruik hem zelf ook en train er ontzettend lekker op :lift:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

dat kan nu niet meer ?

Ik heb gisteren ook al privéberichten erover gehad, maar ze zijn helemaal op. :rolleyes:We hadden 3000 samples gekregen en zijn allemaal verstuurd naar mensen die zich ingeschreven hebben.

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen geldig tot 23-10!
Oh Yeah Bar Good Grab - Toffee
Per Box 12 bars voor 8.50!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Fitness Meal
4400 gram voor 29.90!

Smart Protein
2000 gram voor 31.90!