AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de extra's en de Ulift sample, die ga ik vanmiddag ff testen :D

1 dingetje nog over mijn bestelling, de zak Amino 1 was helemaal plakkerig en roze van buiten.
Zak was verder nog dicht dus dat was prima verder

Bedankt voor de extra's en de Ulift sample, die ga ik vanmiddag ff testen :D

1 dingetje nog over mijn bestelling, de zak Amino 1 was helemaal plakkerig en roze van buiten.
Zak was verder nog dicht dus dat was prima verder
Goed om te horen dat alles goed aangekomen is!:cool: Je feedback ga ik oppakken. Wellicht dat hij in een doos gezeten heeft waar een kapotte zak Amino1 in gezeten heeft. We maken de producten dan altijd netjes schoon en zorgen dat ze als nieuw geleverd wordt. Goed dat je het aangeeft :)

Ralf

Goed om te horen dat alles goed aangekomen is!:cool: Je feedback ga ik oppakken. Wellicht dat hij in een doos gezeten heeft waar een kapotte zak Amino1 in gezeten heeft. We maken de producten dan altijd netjes schoon en zorgen dat ze als nieuw geleverd wordt. Goed dat je het aangeeft :)

Ralf

Dat zou goed kunnen idd, goed dat jullie het oppakken :)

ah okeoke nja gemist, bolgende keer beter !

Body&fit's huismerk creatine ethyl ester (300 gram) is al een hele tijd niet meer verkrijgbaar, komt dat nog terug ?

Heb net een bestelling gedaan van 90 euro en zou er nog graag water out van now foods bij hebben? Die was ik vergeten. Ik wou deze nog bijbestellen maar dan moet ik nog is verzendkosten betalen? Hoe kunnen we dit oplossen b&f? ordernr van eerste bestelling is C2532676

Body&fit's huismerk creatine ethyl ester (300 gram) is al een hele tijd niet meer verkrijgbaar, komt dat nog terug ?

Body&Fit Creatine Ethyl Ester komt voorlopig niet terug ;) Wel hebben we uitstekende alternatieven, zoals de Creatine Ethyl Ester Caps van Mega Pro

Heb net een bestelling gedaan van 90 euro en zou er nog graag water out van now foods bij hebben? Die was ik vergeten. Ik wou deze nog bijbestellen maar dan moet ik nog is verzendkosten betalen? Hoe kunnen we dit oplossen b&f? ordernr van eerste bestelling is C2532676

Je order is al verwerkt, waardoor ik er helaas niks meer aan kan veranderen. Bedankt voor je bestelling, je hebt hem morgen in huis! :)

Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor een bestelling als deze kan er vast wel een extraatje bij :D

C2533301

Hoelang blijft waldenfarms nog in Promo?

Wanneer je per email contact met ons op neemt, streven we er na om binnen 24 uur altijd een antwoord op je bericht te geven. Ik reken erop dat je vanavond, anders morgenochtend een antwoord van mijn collega zult ontvangen :)

Ralf

Gisterenavond netjes bericht via email ontvangen met als strekking dat een foutief bericht geplaatst is dat Whey Perfection nieuwe smakenbox al weer beschikbaar is (als antwoord op mijn vraag waarom ik per email een reactie van Body & Fit had gekregen dat ik dat product weer kan bestellen terwijl hierna de bestelling steeds mislukte).
Jammer want wilde wel wat doosjes uitproberen met de aangeboden 50% actie maar ok, kan gebeuren.
Maar vanmiddag een berichtje ontvangen dat de Whey Perfection nieuwe smakenbox helemaal niet meer terugkomt.
Waarom dan niet dit product (wat blijkbaar de hele week al niet meer geleverd kan worden en ook helemaal niet meer), gelijk van de website halen? Nu worden verkeerde verwachtingen gewekt.

Blijkbaar heb ik gewoon pech met jullie service want mijn bestelling van maandag 19:44 met code: 3SBODY122622723 werd gisterenavond niet bezorgd en ook vandaag nog niet:(
Als producten van mijn bestelling niet op voorraad zijn ofzo, zou dat dan gemeld kunnen worden?
Ik moet toch weer naar B&F Amersfoort voor wat basisproducten.

Beste body en fit,
Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen en heb alles opengemaakt.
Alleen klopt dat de tested ZMA van Tested nutrition altijd naar zure melk ruikt?

Gr marc

Gisterenavond netjes bericht via email ontvangen met als strekking dat een foutief bericht geplaatst is dat Whey Perfection nieuwe smakenbox al weer beschikbaar is (als antwoord op mijn vraag waarom ik per email een reactie van Body & Fit had gekregen dat ik dat product weer kan bestellen terwijl hierna de bestelling steeds mislukte).
Jammer want wilde wel wat doosjes uitproberen met de aangeboden 50% actie maar ok, kan gebeuren.
Maar vanmiddag een berichtje ontvangen dat de Whey Perfection nieuwe smakenbox helemaal niet meer terugkomt.
Waarom dan niet dit product (wat blijkbaar de hele week al niet meer geleverd kan worden en ook helemaal niet meer), gelijk van de website halen? Nu worden verkeerde verwachtingen gewekt.

Blijkbaar heb ik gewoon pech met jullie service want mijn bestelling van maandag 19:44 met code: 3SBODY122622723 werd gisterenavond niet bezorgd en ook vandaag nog niet:(
Als producten van mijn bestelling niet op voorraad zijn ofzo, zou dat dan gemeld kunnen worden?
Ik moet toch weer naar B&F Amersfoort voor wat basisproducten.
Bedankt voor je feedback. De nieuwe Whey Perfection smaken zijn heel lekker, dus als je geen box besteld, zal je ook zeker geen spijt ervan hebben. Er waren begin deze week wat onduidelijkheden over de levering, vandaar ze nog even op de site stonden. We werken eraan dit beter te maken en ook de mails van beschikbaarheid te verbeteren. Wat betreft de levering, is vreemd. Die had allang geleverd moeten worden, ik ga er vanuit dat deze morgen voor je klaar ligt bij de afhaallocatie. :)
Beste body en fit,
Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen en heb alles opengemaakt.
Alleen klopt dat de tested ZMA van Tested nutrition altijd naar zure melk ruikt?

Gr marc
Top om te horen dat alles aangekomen is. Het kan prima zijn dat er een vreemd luchtje aan de capsules hangt, het blijft gelatine wat gebruikt wordt. Wat soms een beetje een nare geur kan hebben.

Ralf

Heb pm gestuurd, zouden jullie even kunnen reageren?

Heb toch een kleine bestelling kunnen doen met dank aan mams en de super service van B&F.
Ze garanderen laagste prijs garantie en dat maken ze waar ook! :D thanks B&F!
Hoop dat ik het morgen in huis heb. :)

C2535851

C2535951

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven