XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom lost de aardbei smaak bij de Whey&Oats shake veel beter op dan de banaan smaak?
In principe zou er geen groot verschil mogen zijn tussen de smaken. Het product is namelijk identiek, alleen de strawberry heeft een toevoeging van rodebietenpoeder. Heb je een enorm verschil dan?

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen geldig tot 23-10!
Oh Yeah Bar Good Grab - Toffee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Per Box 12 bars voor 8.50!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Fitness Meal
4400 gram voor 29.90!

Smart Protein
2000 gram voor 31.90!

Multi Women
Maandverpakking voor 2.90!

Natural Vitamine C
240 gram voor 4.50!

Perfect Burn
2 maand voor 15.50!

Premium Superfruit Mix
300 gram voor 6.90!

Hartstikke leuk om te horen. Wie beloftes maakt, moet ze nakomen he! Je pakket is reeds onderweg en zal vandaag bezorgd worden. Veel plezier ermee.:cool:
Is inderdaad vandaag binnengekomen.
Helaas werd ik wat minder blij toen ik de doos open maakte. De quinoa vlokken zaten door de hele doos. 2 zakjes stuk terwijl het behoorlijk stevige zakjes zijn. Heb nog nooit eerder zoiets gehad.

IMG_20141023_173839.jpg

IMG_20141023_173816.jpg

In principe zou er geen groot verschil mogen zijn tussen de smaken. Het product is namelijk identiek, alleen de strawberry heeft een toevoeging van rodebietenpoeder. Heb je een enorm verschil dan?

In de bananen smaak zaten er standaard klonten in, hoe hard en lang ik ook schudde. Bij de aardbei heb ik daar totaal geen last van.
Gebruik precies evenveel poeder en melk dus daar kan het niet aan liggen.

Is inderdaad vandaag binnengekomen.
Helaas werd ik wat minder blij toen ik de doos open maakte. De quinoa vlokken zaten door de hele doos. 2 zakjes stuk terwijl het behoorlijk stevige zakjes zijn. Heb nog nooit eerder zoiets gehad.
Super om te horen dat het aangekomen is. Iets minder natuurlijk dat het stuk gegaan is. Wil je me een privebericht met jouw ordernummer sturen? Dan gaan we kijken voor een passende oplossing :)

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

In de bananen smaak zaten er standaard klonten in, hoe hard en lang ik ook schudde. Bij de aardbei heb ik daar totaal geen last van.
Gebruik precies evenveel poeder en melk dus daar kan het niet aan liggen.
Dat is inderdaad raar en vervelend natuurlijk. Doorgaans mag je er vanuit gaan dat smaken geen verschil mogen maken. Ik hoop en ga er vanuit dat het verder goed drinkbaar is :) Je mag me altijd even een privé bericht sturen met je ordernummer. Ga ik kijken of ik iets voor je betekenen kan Pleister!

Ralf

Super om te horen dat het aangekomen is. Iets minder natuurlijk dat het stuk gegaan is. Wil je me een privebericht met jouw ordernummer sturen? Dan gaan we kijken voor een passende oplossing :)
Ik kan niets anders zeggen dan dat dit weer top is opgepakt! Dank jullie wel voor de goede service!
Jullie maken waar wat jullie zeggen! :thumb:

Ik kan niets anders zeggen dan dat dit weer top is opgepakt! Dank jullie wel voor de goede service!
Jullie maken waar wat jullie zeggen! :thumb:
Dat is een hele mooie om de dag mee te starten, bedankt voor je complimenten Marina. :) Het is leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons maar minstens zo belangrijk: onze producten. Fijne dag!:cool:

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Nieuwe weekdeals!

Cocktail

Nu voor slechts 29,90!

Myo-Blitz

Nu voor slechts 18,50!

Perfect Protein

Nu voor slechts 29,90!

Pure Amandelmeel

Nu voor slechts 5,75!

Pure Chlorella Poeder

Nu voor slechts 6,25!

Resurrect-PM

Nu voor slechts 13,90!

Testogen-XR

Nu voor slechts 19,90!

Yoghurt Muesli Bar met L-Carnitine

Nu voor slechts 4,90!

Maar weer eens een bestelling gedaan, benieuwd naar de pindakaas varianten. Instant coconut ook handig, scheelt me weer pakken halen. Bestelnummer is : C2541223

Maar weer eens een bestelling gedaan, benieuwd naar de pindakaas varianten. Instant coconut ook handig, scheelt me weer pakken halen. Bestelnummer is : C2541223

Bedankt voor je bestelling, ziet er goed uit :) Ik heb er wat moois van gemaakt :D
Je hebt je pakketje morgen in huis, enjoy!

Bart

Welke smaken hebben de samples?
Whey:
Isolaat:
Smart protein:

Doosje van de preworkout sample ontvangen. Helaas alleen het platgevouwen doosje. Er zat een sticker op van PostNL.
Tijdens het verwerken is er iets fout gegaan. Zonder kennisneming van de inhoud bla bla bla.

Doosje van de preworkout sample ontvangen. Helaas alleen het platgevouwen doosje. Er zat een sticker op van PostNL.
Tijdens het verwerken is er iets fout gegaan. Zonder kennisneming van de inhoud bla bla bla.

Ik stuur je even een PM :)

Bart

@Birdy6789 en Agelast

En volgens het volgende berichtje van klantenservice | Body & Fit van gisterenmiddag is de nieuwe winterbox er dus deze week!

"Zoals afgesproken informeer ik je over de Whey Perfection box waar je een melding van hebt ontvangen. Deze box komt niet meer, wel krijgen wij deze week een nieuwe Winterbox met nieuwe smaken!"

Is al aan te geven wanneer de nieuwe Winterbox met nieuwe smaken die deze week zou komen, te bestellen is?

Graag zou ik deze aanbieding wel onderdeel van mijn bestelling laten zijn.

Vandaag staat namelijk de Winterbox aanbieding nog niet in de verkoop.

Mag ik aannemen dat deze week dan zaterdag is ...? :D

Na de sample te hebben geprobeerd, bestel ik nu een pot Ulift, ben ondertussen vaste klant XD

C2542588

C2542967
Nog maar eens proberen :) een paar extra isolaat samples zouden zeer welkom zijn!

Is al aan te geven wanneer de nieuwe Winterbox met nieuwe smaken die deze week zou komen, te bestellen is?

Graag zou ik deze aanbieding wel onderdeel van mijn bestelling laten zijn.

Vandaag staat namelijk de Winterbox aanbieding nog niet in de verkoop.

Mag ik aannemen dat deze week dan zaterdag is ...? :D
De datum die aangegeven wordt, is een verwachte leverdatum. Ik hoop deze week nog :)
Na de sample te hebben geprobeerd, bestel ik nu een pot Ulift, ben ondertussen vaste klant XD

C2542588
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag :) Morgen in huis! De Ulift is een hele goede pre-workout. Die gaat je zeker bevallen!
De L-Carnitine Muesli Bar is per reep 30 gram :)
Nutritional Per 30g Per 100g
Energy 416,0 kJ / 1387,0 kJ /
99,0 kcal 331,0 kcal
Vet 2,7 g 8,9 g
- Waarvan vez. Vetzuren 1,3 g 4,5 g
Vezels 1,7 g 5,5 g
Koolhydraten 14,9 g 49,6 g
- Waarvan suikers 3,2 g 25,9 g
Eiwitten 4,3 g 10,5 g
Zout 0,1 g 0,3 g
L-carnitine 100 mg 333,3 mg
C2542967
Nog maar eens proberen :) een paar extra isolaat samples zouden zeer welkom zijn!
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :)

Halloween Deals!

Ik heb een uurtje geleden besteld, kan ik dat morgen nog verwachten of wordt het dinsdag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven