AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond,

Ik wacht met mijn bestelling tot de nieuwe smaken box van whey perfection weer op voorraad is, maar nu lees ik op het forum dat de box niet terugkomt. Klopt dit? Ik wil erg graag de smaken proberen voordat ik een grote pot bestel.

Groetjes Linda

Toen ik er vorige week naar vroeg (en dus al een hele week mijn bestelling heb uitgesteld) werd er door jullie gezegd dat de nieuwe smaken box deze week weer op voorraad zou komen. Maar ik begrijp dus goed dat ik voor niets gewacht heb?

Bedankt voor je feedback. De nieuwe Whey Perfection smaken zijn heel lekker, dus als je geen box besteld, zal je ook zeker geen spijt ervan hebben. Er waren begin deze week wat onduidelijkheden over de levering, vandaar ze nog even op de site stonden. We werken eraan dit beter te maken en ook de mails van beschikbaarheid te verbeteren. Wat betreft de levering, is vreemd. Die had allang geleverd moeten worden, ik ga er vanuit dat deze morgen voor je klaar ligt bij de afhaallocatie. :)

Wat betreft de levering; deze bleek vanavond op de afhaallocatie gewoon beschikbaar maar hiervan was geen notificatie per email of sms verstuurd en de status zending bleef bij Postnl op sorteercentrum staan.

Dus ik trek hierbij mijn keuteltje over de leveringsservice van Body&Fit in:D en legum helaas neer bij Postnl:(

Bedankt voor je feedback. De nieuwe Whey Perfection smaken zijn heel lekker, dus als je geen box besteld, zal je ook zeker geen spijt ervan hebben. Er waren begin deze week wat onduidelijkheden over de levering, vandaar ze nog even op de site stonden. We werken eraan dit beter te maken en ook de mails van beschikbaarheid te verbeteren. Wat betreft de levering, is vreemd. Die had allang geleverd moeten worden, ik ga er vanuit dat deze morgen voor je klaar ligt bij de afhaallocatie. :)

Top om te horen dat alles aangekomen is. Het kan prima zijn dat er een vreemd luchtje aan de capsules hangt, het blijft gelatine wat gebruikt wordt. Wat soms een beetje een nare geur kan hebben.

Ralf

oke duidelijk.

Groetjes marc

B en F, sinds wanneer kan je geen opmerking meer plaatsen bij de bestelling? Wilde er bij zetten dat ik het top vind hoe er op mijn vragen gereageerd en geholpen wordt.

Gr, Stefan

Heb toch een kleine bestelling kunnen doen met dank aan mams en de super service van B&F.
Ze garanderen laagste prijs garantie en dat maken ze waar ook! :D thanks B&F!
Hoop dat ik het morgen in huis heb. :)

C2535851
Hartstikke leuk om te horen. Wie beloftes maakt, moet ze nakomen he! Je pakket is reeds onderweg en zal vandaag bezorgd worden. Veel plezier ermee.:cool:
Bedankt voor je bestelling. Deze hebben mijn collega's gisteravond netjes voor je verwerkt. Hij zal vandaag tussen 11-13.30 uur bij je afgeleverd worden :)
Goedenavond,

Ik wacht met mijn bestelling tot de nieuwe smaken box van whey perfection weer op voorraad is, maar nu lees ik op het forum dat de box niet terugkomt. Klopt dit? Ik wil erg graag de smaken proberen voordat ik een grote pot bestel.

Groetjes Linda
Toen ik er vorige week naar vroeg (en dus al een hele week mijn bestelling heb uitgesteld) werd er door jullie gezegd dat de nieuwe smaken box deze week weer op voorraad zou komen. Maar ik begrijp dus goed dat ik voor niets gewacht heb?
De Whey Perfection Variety Box met de nieuwe smaken komt inderdaad niet terug voorradig. In de planning stond dat ze deze week weer leverbaar zouden worden, maar tijdens de productie zijn er een aantal verkeerde smaken gefabriceerd. Er zijn andere smaken samples geproduceerd dan aangevraagd. Het gaat minstens 6-8 weken duren voordat we opnieuw de samples krijgen. We gaan dus kijken voor een andere oplossing, zoals bijv een Winterbox (waarin niet de nieuwe smaken zitten).:) Op die manier kun je heel voordelig hele andere heerlijke smaken proberen.
Wat betreft de levering; deze bleek vanavond op de afhaallocatie gewoon beschikbaar maar hiervan was geen notificatie per email of sms verstuurd en de status zending bleef bij Postnl op sorteercentrum staan.

Dus ik trek hierbij mijn keuteltje over de leveringsservice van Body&Fit in:D en legum helaas neer bij Postnl:(
Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Ik ga je klacht in ieder geval doorgeven. Wel heel mooi dat jouw reeds geleverd en opgehaald is. Dan kun je daarmee in ieder geval mee aan de slag. Veel plezier met je supplementen! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:55 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen geldig tot 23-10!
Oh Yeah Bar Good Grab - Toffee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Per Box 12 bars voor 8.50!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Fitness Meal
4400 gram voor 29.90!

Smart Protein
2000 gram voor 31.90!

Multi Women
Maandverpakking voor 2.90!

Natural Vitamine C
240 gram voor 4.50!

Perfect Burn
2 maand voor 15.50!

Premium Superfruit Mix
300 gram voor 6.90!

Even een kleine review van de gratis sample Ulift :

Ulift is best een lekkere PWO alleen de energy rush is maar kort. Zou hem bij een evt. volgende
keer in de gym direct voor de training drinken. Nu had ik hem 20 min voor trainen genomen.
Na 30-40min neemt het effect snel af. Beta tintelingen waren wel lekker aanwezig :D

Even een kleine review van de gratis sample Ulift :

Ulift is best een lekkere PWO alleen de energy rush is maar kort. Zou hem bij een evt. volgende
keer in de gym direct voor de training drinken. Nu had ik hem 20 min voor trainen genomen.
Na 30-40min neemt het effect snel af. Beta tintelingen waren wel lekker aanwezig :D
Bedankt voor je review! Ulift is zeker een leuke pre-workout, energyrush, focus, pump en heeeeerlijke kriebels van de beta-alanine. Het is mijn vaste shake voor de training :wl:
Ralf

@Birdy6789 en Agelast

En volgens het volgende berichtje van klantenservice | Body & Fit van gisterenmiddag is de nieuwe winterbox er dus deze week!

"Zoals afgesproken informeer ik je over de Whey Perfection box waar je een melding van hebt ontvangen. Deze box komt niet meer, wel krijgen wij deze week een nieuwe Winterbox met nieuwe smaken!"

@Birdy6789 en Agelast

En volgens het volgende berichtje van klantenservice | Body & Fit van gisterenmiddag is de nieuwe winterbox er dus deze week!

"Zoals afgesproken informeer ik je over de Whey Perfection box waar je een melding van hebt ontvangen. Deze box komt niet meer, wel krijgen wij deze week een nieuwe Winterbox met nieuwe smaken!"
Wat je aangeeft klopt :)

Ralf

Beetje jammer van de nieuwe smaken maar wel netjes opgelost dan, ben benieuwd naar de winterbox. :)

Enig idee wanneer de Super Enzymes van Now Foods weer binnen gaan komen of duurt dat nog wel even?

Je zult zeker van de winterbox genieten :)
Now Foods Super Enzymes komt helaas niet meer terug. Hoogstwaarschijnlijk komt er wel een vervangend product, maar wanneer deze komt kan ik nog niet zeggen ;)

Bart

Jullie visolie is gezuiverd?
Wat is het verschil met de Marinol pillen behalve de hoeveelheid epa en dha.
Komen er nog grotere potten visolie van het huismerk? (niet in die kartonnetjes)

Jullie visolie is gezuiverd?
Wat is het verschil met de Marinol pillen behalve de hoeveelheid epa en dha.
Komen er nog grotere potten visolie van het huismerk? (niet in die kartonnetjes)
Omega-3 staat bekent als de best verkrijgbare vorm van Omega-3. Marinol gebruikt alleen premium vissoorten. Waardoor de prijs iets stijgt. Het is gezuiverd, waardoor het vrij is van metalen/kwik etc. De High Quality Omega-3 worden kwalitatief iets minder hoge visbronnen gebruikt, waardoor het prijsverschil ontstaat. Ook die is gezuiverd op kwik, metalen etc. Beide producten hebben we laten testen en zijn zuiver en veilig. Met beide producten hebben we gewoon een hele leuke toevoeging voor ons assortiment!

Gratis Pindapasta als cadeaukeuze bij elke bestelling vanaf 29,-!
3505jpt.png

Omega-3 staat bekent als de best verkrijgbare vorm van Omega-3. Marinol gebruikt alleen premium vissoorten. Waardoor de prijs iets stijgt. Het is gezuiverd, waardoor het vrij is van metalen/kwik etc. De High Quality Omega-3 worden kwalitatief iets minder hoge visbronnen gebruikt, waardoor het prijsverschil ontstaat. Ook die is gezuiverd op kwik, metalen etc. Beide producten hebben we laten testen en zijn zuiver en veilig. Met beide producten hebben we gewoon een hele leuke toevoeging voor ons assortiment!

Gratis Pindapasta als cadeaukeuze bij elke bestelling vanaf 29,-!
3505jpt.png

Leuke toevoeging, die pinda pasta als kado bij bestellingen vanaf EUR 29. Is inderdaad leuk als er wat kado's betreft zo af en toe afwisseling komt. Als je vaak genoeg bestelt, dan heb je aan meer dan 2 of 3 shakebekers genoeg :zuip:

Leuke toevoeging, die pinda pasta als kado bij bestellingen vanaf EUR 29. Is inderdaad leuk als er wat kado's betreft zo af en toe afwisseling komt. Als je vaak genoeg bestelt, dan heb je aan meer dan 2 of 3 shakebekers genoeg :zuip:

Precies! We houden onze klanten natuurlijk graag tevreden :) en dat doen we door middel van dit soort acties! Leuk om te horen dat het wordt gewaardeerd :)

Bart

Lieve Bobby&Fipshop,

De riem is toch te groot, hoe kan ik het beste extra gaatjes maken? Drilboor oid?

Vriendelijke groetjes

Steensteen

Lieve Bobby&Fipshop,

De riem is toch te groot, hoe kan ik het beste extra gaatjes maken? Drilboor oid?

Vriendelijke groetjes

Steensteen
Er zijn meerdere mogelijkheden, maar even doorboren kan inderdaad. Let op: Hierdoor vervalt de garantie. Je kan hem natuurlijk ook altijd terug zenden voor een maatje kleiner. Dan kun je ons altijd een privbericht sturen.

Ralf

Waarom lost de aardbei smaak bij de Whey&Oats shake veel beter op dan de banaan smaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven