Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer heb me potje bijna leeg, kan je vertellen waarom jullie het niet meer mogen verkopen?

Melatonine wordt tegenwoordig gezien als geneesmiddel en is verkrijgbaar bij de apotheker ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Halloween Deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar].
Pindapasta
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fitness handschoenen
Whey Perfection Variety
Rice Powder

Ralf

Ordernummer C2565403

Bestelling geplaatst, echter nog zonder de U-lift waar ik een beetje op gehoopt had.

Ben op zoek naar een goede Pre-workout sinds Unstoppable weg is en ik merkte met het sample U-lift niet al teveel verschil tijdens de training. Enige tips voor een andere goede PWO zijn welkom!
Momenteel gebruik in Nr.1 als PWO, maar ook deze haalt het niet bij Unstoppable.

Is het mogelijk enkele samples van andere PWO's toe te voegen?

Ordernummer C2565403

Bestelling geplaatst, echter nog zonder de U-lift waar ik een beetje op gehoopt had.

Ben op zoek naar een goede Pre-workout sinds Unstoppable weg is en ik merkte met het sample U-lift niet al teveel verschil tijdens de training. Enige tips voor een andere goede PWO zijn welkom!
Momenteel gebruik in Nr.1 als PWO, maar ook deze haalt het niet bij Unstoppable.

Is het mogelijk enkele samples van andere PWO's toe te voegen?

Bedankt voor je bestelling!
We hebben helaas geen samples van pre-workouts. Wel kan ik je C4 en Assault aanraden :)
Dit zijn al langere tijd de best verkochte PWO's :cool: Daarnaast zijn dit mijn favorieten.

Bart

Je kan altijd kijken naar Shake & Smoothie MIx, Pindapasta, Omega-3, Sports Multi, Pouch eiwitten of wellicht iets uit de SALE. Daar hebben we ontzettend veel producten in staan :)

De Mammoth heeft een introductieprijs, dus die blijft komende twee weken zeker staan :) Per maat is dit verschillend, zoals de afbeeldingen op de site weergeven. Zowel de Whey als de gainer!

Helaas mogen wij geen melatonine meer verkopen!

Je bedoeld deze Walden Farms? ;) Daar hebben wij een flink assortiment van. Daarnaast ga ik jouw tip doorgeven, bedankt!

Ralf

Vgm zag ik nog wel een supp. in jullie assortiment waar 3mg melatonin in zat, klopt dat?

Hai :)

Sta op het punt om een grote bestelling te plaatsen! Vroeg me wel af of het mogelijk is een pre work out sample te krijgen? Ben een beetje huiverig en zou het graag eerst een proberen voordat ik een grote pot in huis haal..

Hai :)

Sta op het punt om een grote bestelling te plaatsen! Vroeg me wel af of het mogelijk is een pre work out sample te krijgen? Ben een beetje huiverig en zou het graag eerst een proberen voordat ik een grote pot in huis haal..

Hoi!
We hebben geen samples van pre-workouts helaas! Ik begrijp dat je eerst iets wil proberen, voordat je investeert, maar met C4 en Assault haal je geheid twee toppers in huis, altijd goed! Als ik jou was haalde ik 1 van die 2 in huis. Daarnaast hebben we natuurlijk nog veel meer PWO's! Voor ieder wat wils :) We zien je bestelling graag verschijnen, maken we er wat moois van :cool:

Bart

Je bedoeld deze Walden Farms? ;) Daar hebben wij een flink assortiment van. Daarnaast ga ik jouw tip doorgeven, bedankt!

Ralf

Ja die ken ik en heb ik ook besteld ;) En bevalt me erg goed, maar met aroma en xantaan/guargum zijn zulke siropen makkelijk te maken en wellicht voordeliger dan Walden Farms, mochten jullie ze zelf aanbieden.

Zo maak ik al langer vanillesaus met de aroma's van Dr Oetker, maar er zijn zoveel meer lekkere smaken waar volgens mij ook best vraag naar is!

Ja die ken ik en heb ik ook besteld ;) En bevalt me erg goed, maar met aroma en xantaan/guargum zijn zulke siropen makkelijk te maken en wellicht voordeliger dan Walden Farms, mochten jullie ze zelf aanbieden.

Zo maak ik al langer vanillesaus met de aroma's van Dr Oetker, maar er zijn zoveel meer lekkere smaken waar volgens mij ook best vraag naar is!
Super, hartstikke goed! Dat is inderdaad een leuke toevoeging, dus hij staat genoteerd en heb ik doorgegeven :)

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Weekdeals!
Cocktail
Nu voor slechts 29,90!

Myo-Blitz
Nu voor slechts 18,50!

Perfect Protein
Nu voor slechts 29,90!

Pure Amandelmeel

Nu voor slechts 5,75!

Pure Chlorella Poeder
Nu voor slechts 6,25!

Resurrect-PM

Nu voor slechts 13,90!

Testogen-XR
Nu voor slechts 19,90!

Yoghurt Muesli Bar met L-Carnitine
Nu voor slechts 4,90!

Hoi!
We hebben geen samples van pre-workouts helaas! Ik begrijp dat je eerst iets wil proberen, voordat je investeert, maar met C4 en Assault haal je geheid twee toppers in huis, altijd goed! Als ik jou was haalde ik 1 van die 2 in huis. Daarnaast hebben we natuurlijk nog veel meer PWO's! Voor ieder wat wils :) We zien je bestelling graag verschijnen, maken we er wat moois van :cool:

Bart

Ha, bedankt voor de snelle reactie!
Ik weet niet of het van toepassing is, maar zijn bepaalde PWO's geschikter voor vrouwen?

Ha, bedankt voor de snelle reactie!
Ik weet niet of het van toepassing is, maar zijn bepaalde PWO's geschikter voor vrouwen?

Geen dank!
Nee, over het algemeen maakt het geen verschil of het voor mannen of vrouwen is. Wel zit er natuurlijk een verschil in qua dosering per PWO. Maar echt een PWO gedoseerd specifiek voor vrouwen is er niet. Mocht je willen gaan voor een minder heftige PWO dan zou ik voornamelijk letten op het caffeïne gehalte in de PWO. Daarnaast worden PWO's niet aangeraden wanneer je in verwachting bent ;)

Bart

Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb ontdekt via de variety pack die ik de laatste keer besteld heb! Nu maar meegenomen in de bestelling :).

C2566672

Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb ontdekt via de variety pack die ik de laatste keer besteld heb! Nu maar meegenomen in de bestelling :).

C2566672
Super dat je een nieuwe favoriete smaak hebt ontdekt, met de Whey Perfection is het natuurlijk altijd genieten :zuip: We gaan je bestelling netjes verwerken voor je, morgen in huis!:) Ik stop er nog wat extra's bij voor je!

Ralf

had gisteren iets besteld en zou dus eigenlijk vandaag aankomen, is echter uitgesteld tot morgen. no problemo.
maar ik wil eigenlijk nog iets bestellen, kan ik dat nog bij de bestellen toevoegen?

Geen dank!
Nee, over het algemeen maakt het geen verschil of het voor mannen of vrouwen is. Wel zit er natuurlijk een verschil in qua dosering per PWO. Maar echt een PWO gedoseerd specifiek voor vrouwen is er niet. Mocht je willen gaan voor een minder heftige PWO dan zou ik voornamelijk letten op het caffeïne gehalte in de PWO. Daarnaast worden PWO's niet aangeraden wanneer je in verwachting bent ;)

Bart

Bestelling gedaan! (C2566893)
Voel je vrij er wat extra's bij te doen :D

Bestelling gedaan! (C2566893)
Voel je vrij er wat extra's bij te doen :D

Bedankt voor je bestelling, ziet er goed uit! Je hebt je pakketje morgen in huis :)
Ik heb er wat extra's aan toegevoegd, enjoy!

Bart

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

had gisteren iets besteld en zou dus eigenlijk vandaag aankomen, is echter uitgesteld tot morgen. no problemo.
maar ik wil eigenlijk nog iets bestellen, kan ik dat nog bij de bestellen toevoegen?
Als je het ordernummer van je bestelling geeft, zal ik voor je kijken of dit nog mogelijk is.

Carmen

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Ulift 25 procent korting! Alleen vandaag t/m 23:59 uur

Vandaag voor slechts 14,95!

Bart

Extra'tje voor C2567241? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven