Stefanovic
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoi menneren of mevrouwen van Lichaam & Fitwinkel,
ga volgende week voor de eerste keer in mijn leventje whey perfection kopen (überhaupt 1e whey ooit) (4540 gram variatie) , nu is mijn vraag wat is de meest verkochte smaak van jullie?
groenten,
The Beast From the East
maar we hebben nog veel meer smaken natuurlijk!
`
Dit is inderdaad erg vervelend! Excuses. Helaas hebben we de schepjes hier niet liggen. Een dosering is 1 gram, dit is een puntje van een theelepel. Zolang je dit aanhoudt zal het zeker werken
Bart

Maak net mijn potje Vaso Grow open en zie tot mijn verbazing dat het capsulen zijn ipv pillen. Waarom zijn ze veranderd?
Beste Beest van het Oosten,
Goede keuze! De meest verkochte smaken van Whey Perfection zijn banaan, aardbei en/of vanillemaar we hebben nog veel meer smaken natuurlijk!
We zien je bestelling graag verschijnen, maken we er iets moois van zoals altijd
Bart
---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------
Halloween Deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar].
Pindapasta
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fitness handschoenen
Whey Perfection Variety
Rice Powder
Ralf

oke top bedankt ! zal het gelijk laten weten wanneer ik besteld heb![]()

Oowh oke thanks voor de reactie!Volgens mij hadden mensen moeite met het wegkrijgen van de pillen. Capules slikken makkelijker.
Ons excuses voor het ongemak, dat hoort natuurlijk niet!Ik heb vandaag me bestelling binnen, maar ipv 12 heb ik 11 doosjes omega 3 fish oil ontvangen, geen big deal, maar wel een beetje slordig.
Wil je ons in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan pakken we het direct op voor je!Ik wil graag ultra fine oats proberen. Alleen beetje jammer dat ik dan ruimschoots onder de 20 euro zitten. En de oats dan ineens 6 euro worden (inclusief service/verzendkosten).
Alleen heb ik geen idee wat ik erbij zal nemen. Eiwitten en vetten krijg ik genoeg van binnen. Heb gekeken naar een pre shake maar lijkt mij ook niet echt nodig.
Any suggestions?

Je kan altijd kijken naar Shake & Smoothie MIx, Pindapasta, Omega-3, Sports Multi, Pouch eiwitten of wellicht iets uit de SALE. Daar hebben we ontzettend veel producten in staanIk wil graag ultra fine oats proberen. Alleen beetje jammer dat ik dan ruimschoots onder de 20 euro zitten. En de oats dan ineens 6 euro worden (inclusief service/verzendkosten).
Alleen heb ik geen idee wat ik erbij zal nemen. Eiwitten en vetten krijg ik genoeg van binnen. Heb gekeken naar een pre shake maar lijkt mij ook niet echt nodig.
Any suggestions?
De Mammoth heeft een introductieprijs, dus die blijft komende twee weken zeker staanHoe lang blijft de prijs van Mammot 2500 nog zo laag? Verder vroeg ik me af hoe dit verpakt is, klopt het dat de 2 en 4 kilo in emmers zitten en de 6 kilo verpakking een zak is?
Per maat is dit verschillend, zoals de afbeeldingen op de site weergeven. Zowel de Whey als de gainer!Helaas mogen wij geen melatonine meer verkopen!
Je bedoeld deze Walden Farms?Hebben jullie plannen om suiker-/ calorievrije siropen zoals Walden Farms onder eigen merk aan te bieden?
Of gewoon aroma's (zoals lorann of Cupcake World), maar hier in Nederland is weinig te krijgen of het is enorm duur voor aan paar druppels. Zeker smaken als cookie dough, english fudge, butter cream, white chocolate en andere gebakssmaken lijken me erg lekker door shakes of pannenkoeken.
Aangezien jullie Whey zo lekker is, hebben jullie wel verstand van goede aroma's![]()
Daar hebben wij een flink assortiment van. Daarnaast ga ik jouw tip doorgeven, bedankt!