Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wonderdrank

hallo,

Ik heb een beetje research gedaan op het internet rondom supplementatie rondom de training.
om het kort te houden dit is mijn resultaat:

20-30 min. voor de training
0,4 g/kg whey = 32 gram shake

20 min. voor de training
Pre workout

Direct voor de training
0,4/kg dextrose pure = 32 gram
BCAA's 4 capsules = 4,8 gram

Direct na de Training
BCAA's 4 capsules = 4,8 gram
Amino direct 1 serving 25ml
Creatine 1 Scoop
0,4/kg dextrose pure = 32 gram
10 gram lijnzaad

Thuis aangekomen
Whey shake van 32 gram

Multi men
1 capsule bij het ontbijt

op of aanmerkingen, is dit om te huilen of zit ik in de goede richting.
zijn er overlappende aspecten of mis ik nog wat?
alles komt van body en fit.

Ook wil ik weten of ik de dectrose, amino direct creatine en 10 gram lijnzaad na het trainen in een drankje kan stoppen ( alles bij elkaar) dit bereid ik dan al voordat ik ga training of gaat er dan t een of t ander mis?

Gegroet

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

sorry verkeerde

Graag gedaan, fijne avond :thumbs:

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

hallo,

Ook wil ik weten of ik de dectrose, amino direct creatine en 10 gram lijnzaad na het trainen in een drankje kan stoppen ( alles bij elkaar) dit bereid ik dan al voordat ik ga training of gaat er dan t een of t ander mis?
e
Je kan deze shake prima combineren zo. Dat is geen probleem. Wat ik zou adviseren is om bij het opstaan elke dag een scoop creatine te nemen. Het moment van inname maakt niet uit, dat is daarom het makkelijkste. Zo vergeet je het ook niet op rustdagen :) Ik zou de 10 gram lijnzaad, op een ander moment innemen. Vetten vertragen de opname, dat wil je in een shake direct na de training natuurlijk niet hebben!

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Ulift 25 procent korting! Alleen vandaag t/m 23:59 uur

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag voor slechts 14,95!

Welke oh yeah bar zit er als sample bij? was echt super lekker maar staat niet op de verpakking welke smaak het was.

Welke oh yeah bar zit er als sample bij? was echt super lekker maar staat niet op de verpakking welke smaak het was.
Deze Oh Yeah Bar zat erbij :) De Low Carb variant dus. We geven ze beide weg als smaak, dus je zal het vast wel goed geproeft hebben. Ik heb hem zelf stiekem ook al geprobeerd en is erg lekker:eek: Het product heeft alvast een scherpe prijs, morgen is hij in de weekaanbieding!

Deze Oh Yeah Bar zat erbij :) De Low Carb variant dus. We geven ze beide weg als smaak, dus je zal het vast wel goed geproeft hebben. Ik heb hem zelf stiekem ook al geprobeerd en is erg lekker:eek: Het product heeft alvast een scherpe prijs, morgen is hij in de weekaanbieding!

Oh ja dan was het peanut butter pie :D Was inderdaad echt heerlijk! Thanks

Hoeveel gram CLA zit er per pil in jullie Clarinol CLA. Ik kan het nergens vinden.

Oh aan de telefoon werd net 800mg gezegd. Wat is het nu?

Er is ergens een foutje gemaakt met de weekdeals...
Volgens de mail: Oh Yeah Low Carb Bars voor €21,90
Volgens de site: Oh Yeah Low Carb Bars voor €31,90

Oh aan de telefoon werd net 800mg gezegd. Wat is het nu?
Ik heb de productspecificaties inzichtelijk, waardoor ik altijd 100% zeker het antwoord weet. Dus 1000mg :)
Fantastisch!

Ik vond net ook de suikervrije siropen van Torani, die hebben zelfs Bacon siroop. Alles wordt beter met bacon! :p
Er gaat niets boven echte bacon!:eek:
Er is ergens een foutje gemaakt met de weekdeals...
Volgens de mail: Oh Yeah Low Carb Bars voor €21,90
Volgens de site: Oh Yeah Low Carb Bars voor €31,90
Dat klopt inderdaad, er is een foutje gemaakt. De Low Carb bar is 31,90 als verkoopprijs!
Ralf

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Halloween Deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar].
Pindapasta
Fitness handschoenen
Whey Perfection Variety
Rice Powder

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

Nieuwe weekdeals!

Oh Yeah! Low Carb Bar

Nu voor slechts 21,90!

Amino Liquid Universal

Nu voor slechts 14,90!

C4 Extreme Pre-Workout

Nu voor slechts 19,90!

CreaPure Creatine

Nu voor slechts 9,90!

Magnificent

Nu voor slechts 19,50!

Micellar Casein Perfection

Nu al verkrijgbaar voor 13,50!

Ripped!

Nu voor slechts 11,50!

Serious Mass

Nu al verkrijgbaar voor 24,90!

Bart

Ik heb een lege pot whey perfection en wou daar al mijn ultra fine oats in gooien, aangezien die zakken niet echt fijn zijn, gaat dit ten koste van de kwaliteit of kan dit gewoon?

Ik heb een lege pot whey perfection en wou daar al mijn ultra fine oats in gooien, aangezien die zakken niet echt fijn zijn, gaat dit ten koste van de kwaliteit of kan dit gewoon?

Als de pot goed schoon is en je sluit de pot goed af, dan kan dit geen kwaad :) Slim!

Bart

en weer een bestelling :D die cookingspray van PAM is echt top:D ben benieuwd naar de pindapasta crunchy :thumb:
En heb agmatine besteld als extratje in mijn preworkouts. Hoorde hier positieve verhalen over; jullie mening bodyenfit?

order:C2569908

en weer een bestelling :D die cookingspray van PAM is echt top:D ben benieuwd naar de pindapasta crunchy :thumb:
En heb agmatine besteld als extratje in mijn preworkouts. Hoorde hier positieve verhalen over; jullie mening bodyenfit?

order:C2569908

Bedankt voor je bestelling! Pindapasta Crunchy gaat je zeker bevallen :) En dat voor die prijs!
Agmatine toevoegen aan je PWO kan, maar is vaak niet nodig. Veel van onze PWO's geven al een pomp. Extra Agmatine zou in dat geval onnodig zijn. Los daarvan kun je natuurlijk wel experimenteren, but don't overdo it :D

Bart

Bedankt voor je bestelling! Pindapasta Crunchy gaat je zeker bevallen :) En dat voor die prijs!
Agmatine toevoegen aan je PWO kan, maar is vaak niet nodig. Veel van onze PWO's geven al een pomp. Extra Agmatine zou in dat geval onnodig zijn. Los daarvan kun je natuurlijk wel experimenteren, but don't overdo it :D

Bart

Bedankt voor de tip, ga er even mee experimenteren :D zie het pakketje morgen wel verschijnen :cool:

Hoe zit het nu met bestelling C2567241?
Deze morgen een mailtje gehad dat een product blijkbaar niet meer voorradig was. Foutje in systeem kan altijd gebeuren... :p

Ik heb een mail terug gestuurd met de gewenste optie (vervangend product), maar ik heb nog geen mail terug ontvangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven