MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is precies de werking van Transform?
Kun je dit in de bulk gebruiken om je vetpercentage onder controle te houden oid?

Wat is precies de werking van Transform?
Kun je dit in de bulk gebruiken om je vetpercentage onder controle te houden oid?

Ja, het is eigenlijk altijd effectief. In de Bulk is het ook te gebruiken zowel om je vetpercentage te controleren als voor herstel en prestatie.

Net weer wat nieuws besteld ;) Een paar samples zullen goed van pas komen!

Referentie nummer: 130239.

Nieuwe bestelling geplaatst, kunnen er wat leuke samples bij? :D

Referentie nummer: 130240

Nieuwe smaken Micellar Casein Superior

Micellar Casein Superior is vanaf nu verkrijgbaar in 6 smaken;

-Banana
-Vanilla
-Strawberry
-Chocolate
-Berry Blast
-Cookies en Cream

Berry Blast en Cookies zijn nieuw.

Alle smaken zijn vernieuwd!:)

nog een snel vraagje:

is de atrophex van BSN dezelfde als die van in Amerika of zijn er 2 versies?

Bestelling binnen, leuke samples. Ben benieuwd naar purple wraath!

En ik dacht dat 4kg whey perfection in een emmer zat? Ik heb 2 potten (vind ik alleen maar fijner, passen tenminste in de kast haha) Of is dit alleen bij bepaalde smaken?

Nogmaals dank!

De chocolade smaak van de Whey Perfection is nu gewend. Vind hem nu wel lekker hoor. Weet niet of ik hem lekkerder vind dan de Exclusive. Maar die ben ik al weer vergeten.
De vrouw vind het poeder in elk geval minder stinken:D

Geen samples. En wat een bocht man dat Result! haha, maar dat moet maar.

Bestelling binnen, leuke samples. Ben benieuwd naar purple wraath!

En ik dacht dat 4kg whey perfection in een emmer zat? Ik heb 2 potten (vind ik alleen maar fijner, passen tenminste in de kast haha) Of is dit alleen bij bepaalde smaken?

Nogmaals dank!

De grootverpakking is in enkele smaken even uitverkocht. Vandaar de 2x 5lb = weer dezelfde hoeveelheid:D

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Result! is echt bocht om te drinken:D Maar het werkt wel!

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

De chocolade smaak van de Whey Perfection is nu gewend. Vind hem nu wel lekker hoor. Weet niet of ik hem lekkerder vind dan de Exclusive. Maar die ben ik al weer vergeten.
De vrouw vind het poeder in elk geval minder stinken:D

Wat de vrouw vindt is altijd het belangrijkst:D

Vooruit:D Ik heb de Low Carb Bars nog even op 16,50 euro per doos gezet:)

hm die ga ik dan toch ook maar effe extra meepakken dan, zat de hele tijd te twijfele toen hij in de weekaanbieding stond, toen hij eraf was, had ik plots spijt dat ik hem toch niet had besteld :roflol: typisch, maar nu kan ik mn fout dus terug goed maken: 1 doos low carb bars en ook 1 pot micellar casein cookies en cream (supernieuwsgierig naar die smaak) en een potje dieeteiwit (klinkt wel vrouwelijk vind ik :roflol:) maar de extra toevoegingen erbij zijn wel leuk meegenomen en mn vriendin zag het ook wel zitten = extra excuus om nog eens een leuke bestelling te plaatsen :D samples zijn altijd welkom :eyebrow:

Even wat vragen voor iedereen, over mijn supplementatiepakket van B&F:

Mijn stats zijn op dit moment: 21 jaar, 1,78m, 73kg en 8% vet.
Mijn doel is om wat gespierder en krachtiger te worden en een gezond lichaam te houden (zoals bijna iedereen op dit forum) en daarom sport ik regelmatig. Dit houdt in: 4 of 5 keer in de week fitnessen en ik ben erg serieus met mijn sport en lichaam bezig. Daarom lees ik ook álle reacties op dit subforum om me een beetje op de hoogte te houden.

Mijn supplementatie, volgens aanbevolen gebruik, is op dit moment:
- Whey Perfection
- Total Muscle Solution
- Mass & Muscle
- Pre-Workout Power Pill
- Transform

Verder dingen zoals veel fruit en groente, genoeg slaap, niet roken, matig alcoholgebruik (wel elke dag een glas rode wijn) etc. Eigenlijk ben ik opzich best een healthfreak, alhoewel ik een hamburger ook wel lust! Maar het gaat me nu om de supplementatie van Body en Fit Sportsnutrition.

Hier boek ik goede progressie mee, het voelt goed en krijg hier ook leuke reacties mee van mede sporters. Mijn nieuwste supplement is Mass & Muscle. Het lijstje hierboven heb ik echter zelf samen gesteld en nu zijn mijn vragen aan mensen die er echt verstand van hebben (jullie dus!):
1) Ontbreekt er voor mij nog een bepaald type supplement?
2) Werken 'Mass & Muscle' en 'Transform' elkaar tegen of is dit samen juist goed?
3) Is het rijtje hierboven teveel van het goede?

Thx! Willem

1) Ontbreekt er voor mij nog een bepaald type supplement?
redelijk compleet denk ik.
pre-wo: ok: TMS voor pomp, no, beta alanine, ... en power pill voor energieboost
post-wo: ok: TMS voor herstel
eiwitten: ok: whey perfection
opmerking: trage eiwitten voor nachtrust: micellar casein superior of gewoon bakkie kwark voor je gaat slapen
mass&muscle: perfect om redelijk lean te gaine of om aan je kcal's te komen, dit moet je gwn effe uitrekenen aan de hand van je voedingsschema, maar ik heb ook een potje hier staan (strawberry :)) af en toe pak ik gwn een shakeje tussen mn maaltijden door ofzo, eerste keer was wel ff wenne met die boekweitvlokken maar nu vind ik het echt extra textuur :D
"afvallen": transform: is een aardig productje (zit ook in dieeteiwit btw) wel een aantal tegensprekende onderzoeken over (bvb werkt wel bij jongeren/niet bij ouderen.. volgend onderzoek toont dan weer aan dat het voor senioren een anabool effect heeft :D) verder is er een in studie (gefinancieerd door een supplementenmaker spijtig genoeg) ook aangetoond dat het je herstel kan versnellen.. een onafhankelijk onderzoek zou dit naar mijn mening nog eens moeten bevestigen..

2) Werken 'Mass & Muscle' en 'Transform' elkaar tegen of is dit samen juist goed?
nee werken elkaar niet tegen
3) Is het rijtje hierboven teveel van het goede?
nee mooi rijtje, moest je er een supp uit willen schrappen (bvb geldnood fzo), zou ik die transform eruit laten maar hebr zelf nog geen ervaring mee (hoewel het wel ook mee in mn laatste fatburner zat denk ik) door bvb de power pill zal je vetverbranding al iets hoger liggen (cafeïne) en ik denk van belangrijkheid is dat de minst belangrijke uit je rijtje, ik acht de power pill iets belangrijker omdat je er ook lekker op traint en de mass&muscle nog wat belangrijker om altijd goed aan je kcal's te geraken op dagen wnr dit wat moeilijker is, dan de TMS en whey perfection op 2e en 1e plaats

verder zou ik moest je dit nog niet doen s'avonds bakje kwark eten of micellar casein superior naar de toekomst toe toevoegen aan je lijstje

mixen met druivensap :thumbs: smaak went wel hoor, vond het goed te drinke :cool:

Laatst bewerkt:
Hey B&F.
Ik heb weer een bestelling gedaan.
Kan je d'r wat samples bijdoen aub? :)
Ref: 130314

Bedankt!

/edit
Wow, nu al verzonden. :O
Denk niet dat ik geluk heb. :P

Laatst bewerkt:
Woesh zat net te kijken hoeveel Black powder ik nog had, schiet al aardig op.
Gelukkig hebben jullie de Blue Raspberry weer :D

Woesh zat net te kijken hoeveel Black powder ik nog had, schiet al aardig op.
Gelukkig hebben jullie de Blue Raspberry weer :D

Ja, ik was het niet vergeten:)

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Wow, jullie hebben Test Force in het assortiment opgenomen. Super aanrader! :thumbs:

Had ik dit maar een paar dagen geleden, bij mijn vorige bestelling, geweten. Heb nu namelijk een paar honderd gram bulk d-aspartaat besteld in het buitenland. Maar neem hem de volgende keer zeker mee!;)

Ja, d-aspartic acid is helemaal HOT is de US. Elk amerikaans merk komt er nu mee. Nutrex, EST, E-Pharm (Patrick Arnold) , Anabolic Xtreme enz.....

dit product gebruik ik Total Muscle Solution en dit kwam ik tegen: PURE MUSCLE BCAA'S
mijn vraag is eigenlijk - heeft het zin om tijdens de training extra bccaa's te pakken - alleen al omdat ze al in product 1 zitten - nu drink ik gewoon water en ik vroeg me af of het een toegevoegde waarde heeft ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven