Lockon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is precies de werking van Transform?
Kun je dit in de bulk gebruiken om je vetpercentage onder controle te houden oid?
Net weer wat nieuws besteldEen paar samples zullen goed van pas komen!
Referentie nummer: 130239.

Nieuwe bestelling geplaatst, kunnen er wat leuke samples bij?
Referentie nummer: 130240

nog een snel vraagje:
is de atrophex van BSN dezelfde als die van in Amerika of zijn er 2 versies?

Bestelling binnen, leuke samples. Ben benieuwd naar purple wraath!
En ik dacht dat 4kg whey perfection in een emmer zat? Ik heb 2 potten (vind ik alleen maar fijner, passen tenminste in de kast haha) Of is dit alleen bij bepaalde smaken?
Nogmaals dank!

Geen samples. En wat een bocht man dat Result! haha, maar dat moet maar.
Maar het werkt wel!De chocolade smaak van de Whey Perfection is nu gewend. Vind hem nu wel lekker hoor. Weet niet of ik hem lekkerder vind dan de Exclusive. Maar die ben ik al weer vergeten.
De vrouw vind het poeder in elk geval minder stinken![]()

De grootverpakking is in enkele smaken even uitverkocht. Vandaar de 2x 5lb = weer dezelfde hoeveelheid

typisch, maar nu kan ik mn fout dus terug goed maken: 1 doos low carb bars en ook 1 pot micellar casein cookies en cream (supernieuwsgierig naar die smaak) en een potje dieeteiwit (klinkt wel vrouwelijk vind ik
) maar de extra toevoegingen erbij zijn wel leuk meegenomen en mn vriendin zag het ook wel zitten = extra excuus om nog eens een leuke bestelling te plaatsen
samples zijn altijd welkom 
Even wat vragen voor iedereen, over mijn supplementatiepakket van B&F:
Mijn stats zijn op dit moment: 21 jaar, 1,78m, 73kg en 8% vet.
Mijn doel is om wat gespierder en krachtiger te worden en een gezond lichaam te houden (zoals bijna iedereen op dit forum) en daarom sport ik regelmatig. Dit houdt in: 4 of 5 keer in de week fitnessen en ik ben erg serieus met mijn sport en lichaam bezig. Daarom lees ik ook álle reacties op dit subforum om me een beetje op de hoogte te houden.
Mijn supplementatie, volgens aanbevolen gebruik, is op dit moment:
- Whey Perfection
- Total Muscle Solution
- Mass & Muscle
- Pre-Workout Power Pill
- Transform
Verder dingen zoals veel fruit en groente, genoeg slaap, niet roken, matig alcoholgebruik (wel elke dag een glas rode wijn) etc. Eigenlijk ben ik opzich best een healthfreak, alhoewel ik een hamburger ook wel lust! Maar het gaat me nu om de supplementatie van Body en Fit Sportsnutrition.
Hier boek ik goede progressie mee, het voelt goed en krijg hier ook leuke reacties mee van mede sporters. Mijn nieuwste supplement is Mass & Muscle. Het lijstje hierboven heb ik echter zelf samen gesteld en nu zijn mijn vragen aan mensen die er echt verstand van hebben (jullie dus!):
1) Ontbreekt er voor mij nog een bepaald type supplement?
2) Werken 'Mass & Muscle' en 'Transform' elkaar tegen of is dit samen juist goed?
3) Is het rijtje hierboven teveel van het goede?
Thx! Willem
) af en toe pak ik gwn een shakeje tussen mn maaltijden door ofzo, eerste keer was wel ff wenne met die boekweitvlokken maar nu vind ik het echt extra textuur 
) verder is er een in studie (gefinancieerd door een supplementenmaker spijtig genoeg) ook aangetoond dat het je herstel kan versnellen.. een onafhankelijk onderzoek zou dit naar mijn mening nog eens moeten bevestigen..mixen met druivensapGeen samples. En wat een bocht man dat Result! haha, maar dat moet maar.

Woesh zat net te kijken hoeveel Black powder ik nog had, schiet al aardig op.
Gelukkig hebben jullie de Blue Raspberry weer![]()

Wow, jullie hebben Test Force in het assortiment opgenomen. Super aanrader!
Had ik dit maar een paar dagen geleden, bij mijn vorige bestelling, geweten. Heb nu namelijk een paar honderd gram bulk d-aspartaat besteld in het buitenland. Maar neem hem de volgende keer zeker mee!![]()