XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt goed, ik zal na mijn vakantie het gaan proberen!

Zojuist weer pot whey bestel, ref nr: 129962
Zou je er dit keer een sample van Pre Workout Pill bij kunnen doen? Ben benieuwd wat dit met me doet!

Dank

Dank je, voor de bestelling:) Weet niet of we nog Pre Workout Powerpill los in sample hebben. Ik zorg in ieder geval dat er samples bij zitten:cool:

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Ben zelf zeer cafeinegevoelig en heb pre-wo's lang geschuwd. Heb toen wat verder gezocht en pre wo power pill gevonden en eigenlijk liggen de dosissen cafeine hier redelijk laag in per pil (100mg caff en 20 mg geranium als ik het goed voorheb), terwijl supps zoals noXplode rond de 400 liggen soms. Meteen besteld en super tevreden van. 1 pilletje is voldoende voor mij om te staan zweten en scherp te staan op mijn KT. Als je het niet voelt pak je gewoon nog een pil. Voor de prijs moet je het niet laten en je zit tenminste niet te klooien met (weeral) een extra shake of die serving-zakjes.

Dank je, voor het compliment!:)

Dank je, voor de bestelling:) Weet niet of we nog Pre Workout Powerpill los in sample hebben. Ik zorg in ieder geval dat er samples bij zitten:cool:

Oké top, ik ben benieuwd !

PS: In de sportschool reageerde een paar mensen op mijn shakebeker van B&F. Blijkbaar vinden mensen het een goede shop! Ik zie telkens meer mensen met shakebekers van B&F in de gym!

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Ben zelf zeer cafeinegevoelig en heb pre-wo's lang geschuwd. Heb toen wat verder gezocht en pre wo power pill gevonden en eigenlijk liggen de dosissen cafeine hier redelijk laag in per pil (100mg caff en 20 mg geranium als ik het goed voorheb), terwijl supps zoals noXplode rond de 400 liggen soms. Meteen besteld en super tevreden van. 1 pilletje is voldoende voor mij om te staan zweten en scherp te staan op mijn KT. Als je het niet voelt pak je gewoon nog een pil. Voor de prijs moet je het niet laten en je zit tenminste niet te klooien met (weeral) een extra shake of die serving-zakjes.

Vooral het laatste, ik zoek gewoon een kleine booster voor de training als ik geen zin heb, vaak is dat zo na een lange dag colleges/werken etc.

Oké top, ik ben benieuwd !

PS: In de sportschool reageerde een paar mensen op mijn shakebeker van B&F. Blijkbaar vinden mensen het een goede shop! Ik zie telkens meer mensen met shakebekers van B&F in de gym!

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Vooral het laatste, ik zoek gewoon een kleine booster voor de training als ik geen zin heb, vaak is dat zo na een lange dag colleges/werken etc.

Dat is leuk om te lezen!!

Ik loop idd ook met m'n shakebeker trots door de gang van de gym :D

Net mijn bestelling binnen, snel had het nog niet verwacht :)
Thanks voor de shaker en de bidon!
B&F wordt langzaam maar zeker mijn favoriete shop

Laatst bewerkt:
--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 2 vraagkes

Ik gebruik nu WHEY perfection maar die is bijna op! Nu wil ik de Guaranteed muscle stack bij jullie bestellen (Whey perfection + Anabolic WMS) Deze stack lijkt me beter in de bulk dan alleen de WHEY ofniet?

En vraag 2
Ik heb laatst een pot CEE besteld, ik houd me aan de aanbevolen hoeveelheden per dag, ik drink genoeg water. Dus volgens mij doe ik niks verkeerd, maar sinds ik de CEE neem ben ik gigantisch aan de spetterpoep :+ Ik ben toen even gestopt en het verdween, toen begon ik weer en ja hoor weer aan de race.. Enig idee hoe dit kan en is er een oplossing voor?

Thnx alvast!

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 2 vraagkes

Ik gebruik nu WHEY perfection maar die is bijna op! Nu wil ik de Guaranteed muscle stack bij jullie bestellen (Whey perfection + Anabolic WMS) Deze stack lijkt me beter in de bulk dan alleen de WHEY ofniet?

En vraag 2
Ik heb laatst een pot CEE besteld, ik houd me aan de aanbevolen hoeveelheden per dag, ik drink genoeg water. Dus volgens mij doe ik niks verkeerd, maar sinds ik de CEE neem ben ik gigantisch aan de spetterpoep :+ Ik ben toen even gestopt en het verdween, toen begon ik weer en ja hoor weer aan de race.. Enig idee hoe dit kan en is er een oplossing voor?

Thnx alvast!

De Anabolic WMS is om je training heen een belangrijk product. Net zo belangrijk als de Whey.:cool:

Kan inderdaad van de Creatione komen als je er gevoelig voor bent. Minder per keer nemen met meer vocht is de oplossing. Dat gaat vaak dan wel goed.

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Dit soort geluiden hoor ik graag ;)

Als er veel mensen zijn die Gorilla wear graag in onze winkel zien (?)

Heb net whey en Result! besteld op de website. Kocht normaal dingen in de winkel, maar in Amersfoort verkochten ze het niet. Gebruik normaal altijd een monohydraat, dus ben benieuwd.

Hoop dat er nog wat leuke samples zijn ;) (ref# 130122)

Een goede prijs/kwaliteit eiwitreep?

Welke is dan aan te raden?

Heb net whey en Result! besteld op de website. Kocht normaal dingen in de winkel, maar in Amersfoort verkochten ze het niet. Gebruik normaal altijd een monohydraat, dus ben benieuwd.

Hoop dat er nog wat leuke samples zijn ;) (ref# 130122)

De bestelling heb je morgen in huis. De Result! heeft zeer goede reviews:)

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

vorige week waren de low carb bars in de aanbieding :(

Net eraf inderdaad:cool:

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

2 baddd

Maar welke zijn lekker, niet te duur, en genoeg eiwit en weinig vet?

Zoiets zoek ik! Gewoon super handig en lijkt me gewoon erg lekker.

Vooruit:D Ik heb de Low Carb Bars nog even op 16,50 euro per doos gezet:)

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Is dat niet dat dure merk met altijd USA op het shirt?

Ja, staat idd wel altijd USA op.

Chop chop GW :D !

Even wat vragen voor iedereen, over mijn supplementatiepakket van B&F:

Mijn stats zijn op dit moment: 21 jaar, 1,78m, 73kg en 8% vet.
Mijn doel is om wat gespierder en krachtiger te worden en een gezond lichaam te houden (zoals bijna iedereen op dit forum) en daarom sport ik regelmatig. Dit houdt in: 4 of 5 keer in de week fitnessen en ik ben erg serieus met mijn sport en lichaam bezig. Daarom lees ik ook álle reacties op dit subforum om me een beetje op de hoogte te houden.

Mijn supplementatie, volgens aanbevolen gebruik, is op dit moment:
- Whey Perfection
- Total Muscle Solution
- Mass & Muscle
- Pre-Workout Power Pill
- Transform

Verder dingen zoals veel fruit en groente, genoeg slaap, niet roken, matig alcoholgebruik (wel elke dag een glas rode wijn) etc. Eigenlijk ben ik opzich best een healthfreak, alhoewel ik een hamburger ook wel lust! Maar het gaat me nu om de supplementatie van Body en Fit Sportsnutrition.

Hier boek ik goede progressie mee, het voelt goed en krijg hier ook leuke reacties mee van mede sporters. Mijn nieuwste supplement is Mass & Muscle. Het lijstje hierboven heb ik echter zelf samen gesteld en nu zijn mijn vragen aan mensen die er echt verstand van hebben (jullie dus!):
1) Ontbreekt er voor mij nog een bepaald type supplement?
2) Werken 'Mass & Muscle' en 'Transform' elkaar tegen of is dit samen juist goed?
3) Is het rijtje hierboven teveel van het goede?

Thx! Willem

Laatst bewerkt:
2) Werken 'Mass & Muscle' en 'Transform' elkaar tegen of is dit samen juist goed?

Ik vind het teveel van het goede. Naast creatine en whey heb ik geen andere supplementen. Er zijn hier genoeg mensen die hetzelfde (of meer) gebruiken, dus misschien even rondkijken in de reviews van de verschillende supps?

Even wat vragen voor iedereen, over mijn supplementatiepakket van B&F:

Mijn stats zijn op dit moment: 21 jaar, 1,78m, 73kg en 8% vet.
Mijn doel is om wat gespierder en krachtiger te worden en een gezond lichaam te houden (zoals bijna iedereen op dit forum) en daarom sport ik regelmatig. Dit houdt in: 4 of 5 keer in de week fitnessen en ik ben erg serieus met mijn sport en lichaam bezig. Daarom lees ik ook álle reacties op dit subforum om me een beetje op de hoogte te houden.

Mijn supplementatie, volgens aanbevolen gebruik, is op dit moment:
- Whey Perfection
- Total Muscle Solution
- Mass & Muscle
- Pre-Workout Power Pill
- Transform

Verder dingen zoals veel fruit en groente, genoeg slaap, niet roken, matig alcoholgebruik (wel elke dag een glas rode wijn) etc. Eigenlijk ben ik opzich best een healthfreak, alhoewel ik een hamburger ook wel lust! Maar het gaat me nu om de supplementatie van Body en Fit Sportsnutrition.

Hier boek ik goede progressie mee, het voelt goed en krijg hier ook leuke reacties mee van mede sporters. Mijn nieuwste supplement is Mass & Muscle. Het lijstje hierboven heb ik echter zelf samen gesteld en nu zijn mijn vragen aan mensen die er echt verstand van hebben (jullie dus!):

Thx! Willem

Whey Perfection met Total Muscle Solution is gewoon een hele goede combi. Transform (l-Carnitine tartrate) werkt zowel goed voor een scherper vetpercentage als voor je herstel en spierenergie. Pre-workout Power Pill is een persoonlijke keuze, niet nodig maar als je de Power & Energie lekker vind werken, waarom niet. Mass & Muscle je heel goed inzetten op momenten dat je voeding tekort zit en/of dagelijks als extra, om op een goede manier de calorie inname omhoog te zetten.
Qua samenstelling gewoon goed. Je zou eventueel tijdens de training Magic EAA kunnen toevoegen maar het is gewoon goed zo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven