AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Carmen van B&F

De smaak van dedicated is meer dan lekker te noemen! Heerlijk! (exotic fruit)

Chocolade caseine valt wel mee ; )

Thanks voor het advies

En hebben jullie buiten de regels voor de voedselveiligheid zoals de HACCP en iso-normen ook iets wat puur betrekking heeft op jullie ingrediëntendeclaratie? Misschien iets dat door de NVWA moet uitgereikt worden?
HACCP en ISO-22000 ziet erop toe dat producten oa gecontroleerd worden op ingrediënten en voedingswaarden. Daarbij dienen alle bedrijven waarmee we samenwerken exacte specificaties te leveren. HACCP is juist in het leven geroepen door de NVWA om bepaalde eisen te garanderen. Per branche is dit dan weer net iets anders. McDonalds bijv. heeft weer andere hygiëne regels dan bijv ons. Dit is in de basis natuurlijk gelijk. NVWA ziet er op toe dat wet- en regelgeving nagestreefd worden en bij gezondheidsmeldingen over producten (bijv. Dexaprine) treden ze op. Ik kan altijd even vragen of er verder nog keurmerken/certificaten zijn :)
C2589577 C2589558 C2589615 Bestelling van mij en mijn maten. Kan er in de derde bestelling een whey sample van peanut butter indien mogelijk! ben grote fan van pindakaas maar vind het riskant om ineens een pot te bestellen :p
Edit, ik zie op mijn factuur dat de smaak van mijn pot magnificent 'Tropical' is (C2589615). Ik heb nochtans Refreshing lemonade aangeduid (controleer dit altijd goed aangezien ik refreshing lemonade hemels vindt en de rest totaal niet :p) Kan dit nog worden aangepast?
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag en netjes verwerken voor je. Zodat je het morgen in huis hebt. Wat betreft je bestelling, dit kan ik helaas niet meer veranderen. Deze staat al klaar voor verzending. Je zal hier binnenkort een verzendbevestiging van krijgen :)
@Carmen van B&F

De smaak van dedicated is meer dan lekker te noemen! Heerlijk! (exotic fruit)

Chocolade caseine valt wel mee ; )

Thanks voor het advies
Graag gedaan en natuurlijk altijd goed :) Ik ga het complimentje doorgeven aan Carmen (hopelijk hebben we hier niet te maken met een minnaar! :D ) Veel plezier ermee!

Ralf

What happens on dutchbodybuilding stays on dutchbodybuilding :P!

Ik vind persoonlijk de Whey Perfection Choco Coconut de beste smaak hebben.

Vandaag pas voor de eerste keer geproefd en het moet gezegd worden: hij is kei lekker.
Deed me zelfs even denken aan het kokosnootijs in Fréjus (pinkt traantje weg, good junking times...)

Toch maar even snel de nieuwe funnbar besteld, ben wel benieuwd :)

C2590937

What happens on dutchbodybuilding stays on dutchbodybuilding :P!
Haha, is goed! Ik zag anderswel een mobielnummer in de privéberichten voorbij komen :eek:
Vandaag pas voor de eerste keer geproefd en het moet gezegd worden: hij is kei lekker.
Deed me zelfs even denken aan het kokosnootijs in Fréjus (pinkt traantje weg, good junking times...)
Super mooi compliment. Whey Perfection is altijd genieten en hebben we in héérlijke smaken!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Toch maar even snel de nieuwe funnbar besteld, ben wel benieuwd :)

C2590937
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we vandaag voor je verzenden en zorgen dat je het morgen in huis hebt! Beter nog, kunt afhalen natuurlijk ;) De Funnbar hebben we net nieuw binnen, maar loopt als een raket. Het is echt een leuke en lekkere manier van eiwitten innemen!
Ralf

---------- Toegevoegd 6 November 2014 om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 5 November 2014 om 22:53 ----------

Weekdeals!

Oh Yeah! Low Carb Bar
Nu voor slechts 21,90!

Amino Liquid Universal
Nu voor slechts 14,90!

C4 Extreme Pre-Workout
Nu voor slechts 19,90!

CreaPure Creatine
Nu voor slechts 9,90!

Magnificent
Nu voor slechts 19,50!

Micellar Casein Perfection
Nu al verkrijgbaar voor 13,50!

Ripped!
Nu voor slechts 11,50!

Serious Mass
Nu al verkrijgbaar voor 24,90!

Vraagje heb sinds gister Taurine capsules binnen, zou ik deze gewoon open kunnen maken en door bak koffie kunnen gooien? of wat raden jullie aan? Krijg namelijk van energiedrank zo enorme boost, maar probeer dit wat te minderen door de enorme hoeveelheid suikers:) Vandaar ook de

Vraagje heb sinds gister Taurine capsules binnen, zou ik deze gewoon open kunnen maken en door bak koffie kunnen gooien? of wat raden jullie aan? Krijg namelijk van energiedrank zo enorme boost, maar probeer dit wat te minderen door de enorme hoeveelheid suikers:) Vandaar ook de

Dit kan prima en maakt verder geen verschil qua opname :)

Taurine Capsules

Bart

Pakketje ontvangen, thnx voor het xtraatje

Geld de nieuwe actie van gratis vitamines bij whey perfection ook bij de whey perfection + creapure duo? :)

Wat zit er eigenlijk in bsn nxplode 2.0 dat die shake haast openknalt als je even schud?

Klopt het dat de marinol omega 3 niet meer in grootverpakking te bestellen is en tegenwoordig alleen in 30 of 60 caps? en zo ja waarom is dit?

Klopt het dat de marinol omega 3 niet meer in grootverpakking te bestellen is en tegenwoordig alleen in 30 of 60 caps? en zo ja waarom is dit?
De Mirinol Omega-3 in 180 en 360 capsules hopen we met circa 2-3 maand weer voorradig te krijgen. Er zijn door een fout bij de producent meer 30 en 60 capsules verpakkingen gemaakt dan 180/360. Waardoor die snel uitverkocht is. Hij komt dus weer terug :)

Ralf

De Mirinol Omega-3 in 180 en 360 capsules hopen we met circa 2-3 maand weer voorradig te krijgen. Er zijn door een fout bij de producent meer 30 en 60 capsules verpakkingen gemaakt dan 180/360. Waardoor die snel uitverkocht is. Hij komt dus weer terug :)

Ralf

Zo hallo heb afgelopen keer ook al 2 maanden moeten wachten totdat de marinol voorradig was terwijl mij verteld werd dat dit 2 weken zou duren. Ik kan er dus vanuit gaan dat de 180 en 360 volgend jaar pas weer voorradig zijn? Dan bestel ik in de tussentijd maar de verpakkingen met 60 caps.

Zo hallo heb afgelopen keer ook al 2 maanden moeten wachten totdat de marinol voorradig was terwijl mij verteld werd dat dit 2 weken zou duren. Ik kan er dus vanuit gaan dat de 180 en 360 volgend jaar pas weer voorradig zijn? Dan bestel ik in de tussentijd maar de verpakkingen met 60 caps.
Ja, klopt helemaal. Dit jaar staat zoals het nu lijkt, niet meer lukken. :rolleyes:

We hebben weer nieuwe producten in de SALE!

Vanmiddag gelijk kijken! Quest heeft trouwens net nieuwe protein powder uitgebracht.. Komen dienook innjullie assortiment?
We zijn ervan op de hoogte. Dit gaat zeker nog wel even duren, evenals de Quest Chips. Het kost eenmaal tijd voordat het 'overgewaaid' is van de VS naar Europa. Zodra het beschikbaar is bij onze vaste leverancier, nemen we deze natuurlijk direct op in ons assortiment. Uiteraard zoals je gewend bent, tegen de scherpste prijs :)

Lipo 6 BLACK!
blackucbanner.jpg

Kenmerken Lipo-6 Black ultra concentrate:
-Heerlijk feel good gevoel
-Liquid capsules voor maximale opname
-Extreme energie
-Instant Rush pills!
-Ultra geconcentreerd!
- Voor dames en heren
-werkt urenlang per capsule
-Extreme "1 pill only" formula!
-Maandverpakking